Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääkkeet ja raskaus, toivoton yhdistelmäkö?

Vierailija
17.02.2007 |

kun tuntuu etten jaksa tätä muuten... :`(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti riippuu ja vaihtelee lääkkeen mukaan.

Vierailija
22/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ihmeessä piakkoin lääkäriin/neuvolaan juttelemaan asiasta, voitte yhdessä miettiä mikä olisi sopiva tapa auttaa sinua. itse käyn psykologin juttusilla, minut ohjattiin sinne neuvolan kautta, lääkkeitä myös mietittiin mutta päädyttiin (lähinnä minun halusta) olla ilman.

minä syön muuten myös nyt noita e-epakapseleita. saa nähdä onko hyötyä, olen vasta aloittanut kuurin.

jaksamista ja lämmin halaus sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään niitä pillereitä syö moni sellainen, joka ei oikeasti ole millään tavoin sairas.

Ja juu, kyllä epilektikon ja diabeetikon pitää lapsia hankkiessaan harkita, riittääkö rahkeet.

Eikö ketään huoleta ne masennuspotilaiden lapset? Paljostako lyödään vetoa, että ap:n esikoinen joutuu päivähoitoon vauvan tieltä, koska ap:n voimavarat eivät muuten riitä? Ja paljonko riittää raskausaikanakaan sille esikoisellekaan paukkuja!? Ainakaan ilman pikkupillereitä.

18

Vierailija
24/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiden äitien kullanmurut muutenkin niitä virikepaikkoja kansoittaa eikä masennuspotilaiden lapset.

Vierailija:

Eikö ketään huoleta ne masennuspotilaiden lapset? Paljostako lyödään vetoa, että ap:n esikoinen joutuu päivähoitoon vauvan tieltä, koska ap:n voimavarat eivät muuten riitä? Ja paljonko riittää raskausaikanakaan sille esikoisellekaan paukkuja!? Ainakaan ilman pikkupillereitä.

18

Vierailija
25/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole oikeasti sairas, ei niillä mitään vaikutusta sitten ole, eli eivät ole mitään onnellisuuspillereitä..

Vierailija:

Nykyään niitä pillereitä syö moni sellainen, joka ei oikeasti ole millään tavoin sairas.

Ja juu, kyllä epilektikon ja diabeetikon pitää lapsia hankkiessaan harkita, riittääkö rahkeet.

18

Vierailija
26/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin me masentuneetkin masennutaan ja surraan kuin lääkitsemättömätkin. Mistä näitä kummia ennakkoluuloja aina löytyy. Terveillä tosiaan ei vaikuta sen kummemmin kuin kalkkitapletitkaan. Jos kärsii serotoniinivajauksesta, nostavat sen normaalille tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi