Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin vähän flirttailla varatun kanssa?

Vierailija
27.10.2024 |

On siis yksi mua jonkun verran nuorempi mies jonka kanssa ollaan sattumalta nähty baarissa viimeisen vuoden aikana. Mä olen siis 40+ ikäinen nainen. No heti ensitapaamisesta lähtien ilmassa on ollut kipinää ja pientä flirttiä. Mies aina ilahtuu nähdessään mut ja tulee juttelemaan. Ollaan joskus tanssittukin. Siis pientä flirttiä ja juttelua. Ei mitään sen enempää. Enkä kyllä aio tehdäkään mitään muuta varatun kanssa jolla vieläpä aika nuoria lapsia.

Itse olen siis sinkku ja piristää aina kummasti nämä kohtaamiset tämän miehen kanssa. Joskus mies on ollut baarissa puolisonsa kanssa ja silloin mies on kuin ei tuntisi mua ja mäkin pysyn pois läheltään tietenkin.

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen flirttaillut töissä jo 16 vuotta itseäni 8 vuotta nuoremman miehen kanssa. Viihdymme hyvin yhdessä ja, kuten sanoin, flirttailemmekin. Olemme myös tanssineet yhdessä, mutta tanssimme on ollut aivan "säädyllistä" eli ei mitään kähmintää tanssin varjolla. Ei edes pikkujouluissa tai tyhy-illoissa, vaikka alkoholiakin on juotu. Emme flirttaile puolisoidemme kuullen tai nähden, koska emme halua asettaa heitä noloon asemaan siinä tilanteessa. Emmekä halua puolisoidemme tuntevan itseään ulkopuolisiksi meidän sisäpiirin vitsejä kuunnellessa. Olemme kyllä kertoneet puolisoillemme toisistamme ja flirttailustamme, kuten myös muista työkavereista. Flirttailumme on ok myös työyhteisössä ja usein tuntuu jopa herättävän hämmästystä, jos liikumme erillään. Flirttailussakin on rajat Ap.

Jaa, että ap onkin tämmöinen ylipäänsä flirttaileva nainen. Niin töissä kuin vapaallakin

Tuo ei todellakaan ollut mun kirjoittama teksti. Ei mun työpaikalla ole kuin kolme miestä eikä heistä kukaan ole mua kahdeksaa vuotta nuorempi. Enkä flirttaile yhdenkään työkaverini kanssa. En ylipäätään paljon flirttaile. Enkä ole myöskään ollut nykyisessä työpaikassani 16 vuotta.

Jos yhtään osaisit sisäistää lukemasi, niin tajuaisit, että tuossa tekstin lopussa tuo ap tarkoitti hänen tekstinsä olevan kohdistettu mulle. Eikä niin, että tekstin kirjoittaja oli ap.

Ap

Vierailija
82/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi ap kuulostaa ihan siltä naiselta, joka itkee sen italialaisen online-nettipoikaystävänsä perään?

Vittuilee meille ihan samalla tavalla!

Mulle tuli aivan sama mieleen! Tyyli ihan yks yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että hieman kyseenalaista. Pahimmassa tapauksessa ukon pää menee sekaisin flirtistä ja tekee jotain harkitsematonta. Perhe sitten kärsii.

Niin pahintahan tossa on just se että tää mies saattaa ihastua ja vaikka huonossa elämänvaiheessa rakastua.. Kiva sitten kun AP flirttailu johtaa siihen eroon.

No höpö höpö.

Ap

Vierailija
84/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi ap kuulostaa ihan siltä naiselta, joka itkee sen italialaisen online-nettipoikaystävänsä perään?

No ei todellakaan ole yksi yhteen. 

Ap

Vierailija
85/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hahaha tää paljasti et sama tyyppi

Vierailija
86/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh,flirttailuhan on jees. Harrastan monen varatun miehen kanssa. Ja itsekin olen varattu.

Vierailija
87/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Todellakin muuten on.

Mahtanet olla ammattitrolli ja satuilet tänne vaikka mitä. Tyylisi ja sanavalintasi ovat niin tunnistettavia.

Vierailija
88/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Totta 😂

Vierailija
89/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että hieman kyseenalaista. Pahimmassa tapauksessa ukon pää menee sekaisin flirtistä ja tekee jotain harkitsematonta. Perhe sitten kärsii.

Niin pahintahan tossa on just se että tää mies saattaa ihastua ja vaikka huonossa elämänvaiheessa rakastua.. Kiva sitten kun AP flirttailu johtaa siihen eroon.

No höpö höpö.

Ap

Miten niin höpö höpö? Mä erosin toisen naisen takia ja vielä niin etten edes saanut sitä toista naista koskaan..

Ja kyllä oltiin flirttailtu kauan, ajattelin et olisi mahdollisuus. Toi ajatus tosta naisesta sotki mun pään ihan täysin ja olemassa oleva suhde kärsi.

Vierailija
90/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Totta 😂

Heti tiesi mistä puhutaan. :D Eli on sama tyyppi.

Vierailija
91/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen flirttaillut töissä jo 16 vuotta itseäni 8 vuotta nuoremman miehen kanssa. Viihdymme hyvin yhdessä ja, kuten sanoin, flirttailemmekin. Olemme myös tanssineet yhdessä, mutta tanssimme on ollut aivan "säädyllistä" eli ei mitään kähmintää tanssin varjolla. Ei edes pikkujouluissa tai tyhy-illoissa, vaikka alkoholiakin on juotu. Emme flirttaile puolisoidemme kuullen tai nähden, koska emme halua asettaa heitä noloon asemaan siinä tilanteessa. Emmekä halua puolisoidemme tuntevan itseään ulkopuolisiksi meidän sisäpiirin vitsejä kuunnellessa. Olemme kyllä kertoneet puolisoillemme toisistamme ja flirttailustamme, kuten myös muista työkavereista. Flirttailumme on ok myös työyhteisössä ja usein tuntuu jopa herättävän hämmästystä, jos liikumme erillään. Flirttailussakin on rajat Ap.

Jaa, että ap onkin tämmöinen ylipäänsä flirttaileva nainen. Niin töissä kuin vapaallakin

En ole Ap vaan vastasin Ap:lle.

Vierailija
92/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti piristää, mutta kiertäisin silti kaukaa varatut miehet. Pelimies ja häntäheikki jos kotona odottaa avovaimo ja lapset. Ei mitään järkeä sinkun hakea itsetunnon nostatusta tällaiselta kultakimpaleelta, vaikka ap:nkin parasta ennen päiväys on jo mennyt. Surullisia tapauksia kumpikin.

Vierailija
93/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puf, sinne katosi :D

Vierailija
94/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Totta 😂

Heti tiesi mistä puhutaan. :D Eli on sama tyyppi.

Asia on nyt aukottomasti todistettu, vaikka en tiedäkään mistä puhutaan. M50

Vierailija
95/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi kassahenkilötkään eivät saa hymyillä asiakkaille, koska asiakashan saattaa ihastua ja vaikka huonossa elämänvaiheessa rakastua eikun ... Olisikohan jokaisella ihan vaan vastuu itsestään?

Vierailija
96/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi kassahenkilötkään eivät saa hymyillä asiakkaille, koska asiakashan saattaa ihastua ja vaikka huonossa elämänvaiheessa rakastua eikun ... Olisikohan jokaisella ihan vaan vastuu itsestään?

No ei tossa puhuttu mun tapauksessa kassahenkilö jutusta..

Mä otan täysin vastuun, itsehän mä annoin tilaa ja hakeuduin tän ihmisen luo, vaikka olin varattu.  Mut kyllä mä annan myös tälle keneen ihastuin vinkin että hänenkin kannattaa miettiä miten käyttäytyy.  Niinkuin sanoin mulle oli hirveän iso yllätys et meille ei sitten tullutkaan mitään. Kun olin eronnut naisestani.

Vierailija
97/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirtti piristää, mutta kiertäisin silti kaukaa varatut miehet. Pelimies ja häntäheikki jos kotona odottaa avovaimo ja lapset. Ei mitään järkeä sinkun hakea itsetunnon nostatusta tällaiselta kultakimpaleelta, vaikka ap:nkin parasta ennen päiväys on jo mennyt. Surullisia tapauksia kumpikin.

Miksi pitäisi rajoittaa flirttailu johonkin? Minä flirttailen lähes kaikille katsomatta onko vapaa vai varattu. Mitä väliä sillä on, kun se ei johda, eikä ole tarkoituskaan johtaa mihinkään. En hae mitään istunnon nostatusta, koska en oikein ymmärrä miten sitä voisi flirttailusta saadakaan. Flirttailu on vain flirttailua. Ei muuta.

Vierailija
98/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi rajoittaa flirttailu johonkin? Minä flirttailen lähes kaikille katsomatta onko vapaa vai varattu. Mitä väliä sillä on, kun se ei johda, eikä ole tarkoituskaan johtaa mihinkään. En hae mitään istunnon nostatusta, koska en oikein ymmärrä miten sitä voisi flirttailusta saadakaan. Flirttailu on vain flirttailua. Ei muuta.

Et ymmärrä miten saat flirtistä itsetunnon nostatusta. Okei, eli sulla on joku kehitysvamma?

Vierailija
99/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan just alkaa tulla kirjoituksia et ihan normaalia flirttailla varatuille..

Ap viimeinen peliliike.

Vierailija
100/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M49 ja naimisissa ja flirttailen ainoastaan varattujen naisten kanssa. Ei tule väärinkäsityksiä. Tosin naiset tuppaa olemaan aina samoja joita on 4-6kpl riippuen tapahtumasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä