Onko väärin vähän flirttailla varatun kanssa?
On siis yksi mua jonkun verran nuorempi mies jonka kanssa ollaan sattumalta nähty baarissa viimeisen vuoden aikana. Mä olen siis 40+ ikäinen nainen. No heti ensitapaamisesta lähtien ilmassa on ollut kipinää ja pientä flirttiä. Mies aina ilahtuu nähdessään mut ja tulee juttelemaan. Ollaan joskus tanssittukin. Siis pientä flirttiä ja juttelua. Ei mitään sen enempää. Enkä kyllä aio tehdäkään mitään muuta varatun kanssa jolla vieläpä aika nuoria lapsia.
Itse olen siis sinkku ja piristää aina kummasti nämä kohtaamiset tämän miehen kanssa. Joskus mies on ollut baarissa puolisonsa kanssa ja silloin mies on kuin ei tuntisi mua ja mäkin pysyn pois läheltään tietenkin.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No panoahan toi äijä etsii. Jos se riittää sulle jatka vaan.
No eiköhän tuo olisi jo tehnyt ehdotuksen seksiin koska tosiaan vuoden ajan tätä jatkunut. En ala mihinkään varatun kanssa. Olen sen virheen kerran tehnyt ja siinä sattui mua lopulta todella pahasti.
Ap
Ai sua sattui? Entäs muita, joita satutit ja loukkasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirtti piristää, mutta kiertäisin silti kaukaa varatut miehet. Pelimies ja häntäheikki jos kotona odottaa avovaimo ja lapset. Ei mitään järkeä sinkun hakea itsetunnon nostatusta tällaiselta kultakimpaleelta, vaikka ap:nkin parasta ennen päiväys on jo mennyt. Surullisia tapauksia kumpikin.
Miksi pitäisi rajoittaa flirttailu johonkin? Minä flirttailen lähes kaikille katsomatta onko vapaa vai varattu. Mitä väliä sillä on, kun se ei johda, eikä ole tarkoituskaan johtaa mihinkään. En hae mitään istunnon nostatusta, koska en oikein ymmärrä miten sitä voisi flirttailusta saadakaan. Flirttailu on vain flirttailua. Ei muuta.
Flirttaile vaan. Ei se keltään pois ole. Itse en boostaa ukkomiesten heikkoa itsetuntoa, eikä minunkaan egoani hivele häntäheikkien flirtit, kun tiedän, että juuri sillä hetkellä jossain muualla äiti peittelee tämän sankarin lapsia nukkumaan ja lukee iltasatua. Aamulla äiti sitten kuulee mieheltään sadun, miksi meni bilereissu pikkutunneille asti. 😳 Joillakin ihmisillä on nimittäin jotain arvoja ja periaatteita elämässään.
On persoonallisuushäiriöisiä jotka flirttailevat itselleen tuntemattomille missä tahansa.
ota mieheltä suihin baarin wc samalla nää minkä kokoinen kulli että kannattaako sitä haaroväliin saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi ap kuulostaa ihan siltä naiselta, joka itkee sen italialaisen online-nettipoikaystävänsä perään?
Vittuilee meille ihan samalla tavalla!
Mulle tuli aivan sama mieleen! Tyyli ihan yks yhteen.
No ei todellakaan ole yksi yhteen.
Ap
Todellakin muuten on.
Mahtanet olla ammattitrolli ja satuilet tänne vaikka mitä. Tyylisi ja sanavalintasi ovat niin tunnistettavia.
Huoh. Kun ei ole yksi yhteen. Se italialaisesta miehestä raivoava haukkuu kaikki ja kaikki on muka kateellisia hänelle. Ihan pimeitä tekstejä sillä tyypillä. Mä en ole hän. Mä en ole teitä haukkunut kuten hän enkä ajattele, että joku teistä olisi kateellinen mulle. Enkä todellakaan ole trolli. Mua suoraan sanottuna vit uttaa kun tänne ei voi enää mitään kirjoittaa ilman, että huudetaan trollia. Aihe kun aihe niin aina siellä joku huutaa trollia. Mennyt koko palsta ihan pilalle ja täynnä kaikenlaista sontaa. Pup pa sitä, pup pa tätä. Yksi vinkuu toistuvasti, että Kela leikkasi tukia eikä ole rahaa ruokaan. Yksi skitsoaa siitä italialaisesta miehestä. Joku vänisee kun naiset ei huoli. Sitten kun joku tosissaan laittaa jotakin niin heti saa trollisyytöksen niskaan.
Pitäkää tunkkinne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ota mieheltä suihin baarin wc samalla nää minkä kokoinen kulli että kannattaako sitä haaroväliin saada.
No hyi saatana. Mä en ole koskaan tehnyt tuollaista enkä tee. Hyi kuvotus jossakin baarin vessassa touhuta yhtään mitään. Sä voit tehdä tuollaista jos haluat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi ap kuulostaa ihan siltä naiselta, joka itkee sen italialaisen online-nettipoikaystävänsä perään?
Ap
Hahaha tää paljasti et sama tyyppi
Totta 😂
Heti tiesi mistä puhutaan. :D Eli on sama tyyppi.
Voi luoja. Niin ei sulla sitten tullut pieneen mieleen, että mä olen nähnyt sen sekopään ketjuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirtti piristää, mutta kiertäisin silti kaukaa varatut miehet. Pelimies ja häntäheikki jos kotona odottaa avovaimo ja lapset. Ei mitään järkeä sinkun hakea itsetunnon nostatusta tällaiselta kultakimpaleelta, vaikka ap:nkin parasta ennen päiväys on jo mennyt. Surullisia tapauksia kumpikin.
Miksi pitäisi rajoittaa flirttailu johonkin? Minä flirttailen lähes kaikille katsomatta onko vapaa vai varattu. Mitä väliä sillä on, kun se ei johda, eikä ole tarkoituskaan johtaa mihinkään. En hae mitään istunnon nostatusta, koska en oikein ymmärrä miten sitä voisi flirttailusta saadakaan. Flirttailu on vain flirttailua. Ei muuta.
Et ymmärrä miten saat flirtistä itsetunnon nostatusta. Okei, eli sulla on joku kehitysvamma?
Sinulla vaikuttaa olevan. Ja paha. Mutta toivottavasti kuitenkin pärjäät, vaikka äly ei riitä flirttailemaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten muka paljasti? Kun ei paljastanut enkä todellakaan ole tuo tyyppi! Nyt mua alkaa oikeasti vituttamaan kun syytetään siksi sekopääksi! Mä en voi sietää sitä sekopäätä ja olen kyllä ilmiantanut sen tekstejä. Sen tyypin tekstit on aivan sairaita. En tajua mitä samaa muka on mussa ja siinä sekopäässä. Mun tekstit ei ole lähelläkään sen sekopään tekstejä. Melkoisia harhoja nyt kyllä teillä joillakin.
Tämän aloituksen saakin poistaa ja tämän koko paskan palstan saisi poistaa. Ei tänne voi nykyään enää kirjoittaa yhtään mitään. Varmaan jos kysyisi onko sininen auto hieno niin huudettaisiin siihenkin trollia ja tulisi haukut niskaan. Suorastaan aivan sairasta tämä meno täällä nykyään. Netti tuo kyllä joidenkin ihmisten kusipäisyyden erittäin hyvin esille. Tyhmimmät kommentoi ties mitä ihan omalla naamalla ja nimellä somessa. Sitten suuttuvat kun heidän käytökseen puututaan.
Ap
Flirttailun tavoite voi olla partnerin etsiminen tai vain hauskan pitäminen. Flirttailu EI OLE yhtä vakavaa kuin viettely, jonka tavoite on seksuaalinen kanssakäyminen vieteltävän kanssa. Ihmiset suhtautuvat flirttailuun yleensä myönteisesti ja pitävät sitä imartelevana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten muka paljasti? Kun ei paljastanut enkä todellakaan ole tuo tyyppi! Nyt mua alkaa oikeasti vituttamaan kun syytetään siksi sekopääksi! Mä en voi sietää sitä sekopäätä ja olen kyllä ilmiantanut sen tekstejä. Sen tyypin tekstit on aivan sairaita. En tajua mitä samaa muka on mussa ja siinä sekopäässä. Mun tekstit ei ole lähelläkään sen se
Oisko paljastanut se että sun kirjoitustyyli on lähes identtinen... Sun vastaus tyyli on identtinen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten muka paljasti? Kun ei paljastanut enkä todellakaan ole tuo tyyppi! Nyt mua alkaa oikeasti vituttamaan kun syytetään siksi sekopääksi! Mä en voi sietää sitä sekopäätä ja olen kyllä ilmiantanut sen tekstejä. Sen tyypin tekstit on aivan sairaita. En tajua mitä samaa muka on mussa ja siinä sekopäässä. Mun tekstit ei ole lähelläkään sen se
Sä taidat suuttua kun sun käytökseen puututaan. Projisoit sen palstalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten muka paljasti? Kun ei paljastanut enkä todellakaan ole tuo tyyppi! Nyt mua alkaa oikeasti vituttamaan kun syytetään siksi sekopääksi! Mä en voi sietää sitä sekopäätä ja olen kyllä ilmiantanut sen tekstejä. Sen tyypin tekstit on aivan sairaita. En tajua mitä samaa muka on mussa ja siinä seko
Ei ole ja sillä selvä. Mä en ole se sekopää. Mä en tästä enää keskustele.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi saatana. Mä en ole koskaan tehnyt tuollaista enkä tee. Hyi kuvotus jossakin baarin vessassa touhuta yhtään mitään. Sä voit tehdä tuollaista jos haluat.
Ap
mitä hyi saatana?.etkö ota miehiltä suihin?.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten muka paljasti? Kun ei paljastanut enkä todellakaan ole tuo tyyppi! Nyt mua alkaa oikeasti vituttamaan kun syytetään siksi sekopääksi! Mä en voi sietää sitä sekopäätä ja olen kyllä ilmiantanut sen tekstejä. Sen tyypin tekstit on aivan sairait
Noo ei normaali ihmiset trollaile keskustelu palstoilla jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Aina pitää flirttailla heidän kanssa jotka flirttiin vastaa, eikä vähän, vaan niin paljon kuin "uskaltaa"/"kehtaa" ja aina pikkuisen sen yli. /M67v
TÄMÄ. Täällä palstalla on vain ikänaisia ja wanhusnaisia, sekä femakkoja, jotka yksiselitteisesti ovat seksikielteisiä tai seksivihamielisiä, koska elämänmuutos (vaihdevuodet) ovat päättäneet heidän seksuaalisuutensa. Nuoret kaunottaret vastaavat aivan toisin, esim. Reddit:ssä tai kik:ssä yms.
Vierailija kirjoitti:
Annatko persettä?
Vihdoin joku kysyy, mistä on kyse!! 😎😃😏🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkö sä ymmärrä lukemaasi? Hyi saatana jokin tuollainen touhu baarin vessassa. Enkä todellakaan ota suihin keneltä tahansa. Jos suihin otan, niin kyllä mä haluan myös saada itse tyydytyksen. En saa mitään nautintoa suihin ottamisesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkö sä ymmärrä lukemaasi? Hyi saatana jokin tuollainen touhu baarin vessassa. Enkä todellakaan ota suihin keneltä tahansa. Jos suihin otan, niin kyllä mä haluan myös saada itse tyydytyksen. En saa mitään nautintoa suihin ottamisesta.
Ap
En mäkään haisevasta pillun nuolemisesta.
Hahah näköjään viestiä kirjoittaessa jo tulikin