Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin vähän flirttailla varatun kanssa?

Vierailija
27.10.2024 |

On siis yksi mua jonkun verran nuorempi mies jonka kanssa ollaan sattumalta nähty baarissa viimeisen vuoden aikana. Mä olen siis 40+ ikäinen nainen. No heti ensitapaamisesta lähtien ilmassa on ollut kipinää ja pientä flirttiä. Mies aina ilahtuu nähdessään mut ja tulee juttelemaan. Ollaan joskus tanssittukin. Siis pientä flirttiä ja juttelua. Ei mitään sen enempää. Enkä kyllä aio tehdäkään mitään muuta varatun kanssa jolla vieläpä aika nuoria lapsia.

Itse olen siis sinkku ja piristää aina kummasti nämä kohtaamiset tämän miehen kanssa. Joskus mies on ollut baarissa puolisonsa kanssa ja silloin mies on kuin ei tuntisi mua ja mäkin pysyn pois läheltään tietenkin.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on hauskaa piristystä arkeen, kun siitä ei mitään kummempaa kehity. Ja ap sanoi, että ei sekaannu varattuun. Kaikki hyvin.

Joillakin on nyt kova tarve tehdä musta kauhea pahis, haukkua mua ja väittää musta ties mitä. :D 

Ap

Miksi siis ylipäätään kyselet täällä onko varatulle flirttailu väärin? Pelkkää peesausta odotit ja toivoit? Tällä palstalla? 

Jos sinulla ei olisi pienintäkään epäilystä siitä, onko touhu ok, et kyselisi asiasta täällä. Jokin osa itsessäsi siis uskoo varatun kanssa flirttailun olevan kyseenalaista. 

Vierailija
62/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies tässä tekee enemmän väärin mutta Ap:kin tietää ettei tämä ole ihan OK ja siksi hakee täällä hyväksyntää toiminnalleen. Ap:n kannattaisi ehkä miettiä miltä itsestä tuntuisi perheellisenä avovaimon asemassa jos mies kävisi salaa baarissa flirttailemassa muille naisille. Eikä ne miehet aikeet varmasti mitään viattomia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä nyt näkee muutaman asian jo näistä viesteistä. Ap on ikäkriiseilevä keski-ikäinen nainen, joka on ehkä joskus ollut pienen paikkakunnan mittakaavassa sievä, mutta aika on jyrännyt niitä piirteitä, joten nyt jokainen huomion jyvänenkin merkkaa niin paljon, että heti ihastuu huomion antajaan. Ja nyt ihastuksen huumassa pitää johonkin sitä purkaa, kohteeksi valikoitui av. Töykeät vastaukset ap:lta kielivät siitä, ettei muiden viestit olleet toivotunlaisia. Eli jotain "voi poika on tainnut ihastua!" tasoista. Tällaista palautetta voit saada mielisteleviltä kavereilta, käänny heidän puoleensa.

Jeeeep. Täysin sama fiilis tuli et siel on vähä kulahtanut entinen kaunotar näppäimistön päässä. Itsetunto boostia piti saada mut pieleen meni.

Pieleen menee sullakin. En ole koskaan ollut kaunotar

No mikä tän aloituksen idea oli?

Saada. Hyväksyntää siihen että toi äijä yrittää päästä polkee sua? Jokainen täyspäinen näkee sen km päähän.

Vierailija
64/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo nainen, kiimainen pienten lasten isä... Jos AP ei sit ookaan helppo enää, nii mitä saat tuosta touhusta?

Vierailija
65/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastailet asiallisiin viesteihin hohhoijaa-tyylillä?

Vierailija
66/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se väärin oo

Vierailija
67/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo nainen, kiimainen pienten lasten isä... Jos AP ei sit ookaan helppo enää, nii mitä saat tuosta touhusta?

Mä en ole helppo nainen. En todellakaan. Piristystä arkeen tuo flirtti, ei muuta. Mies pankoot puolisoaan tai jotakin muuta, mutta multa ei tule saamaan.

Ap

Vierailija
68/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole helppo nainen. En todellakaan. Piristystä arkeen tuo flirtti, ei muuta. Mies pankoot puolisoaan tai jotakin muuta, mutta multa ei tule saamaan.

Ap

Älä sano. Sopiva jurri, ovulaatio kiima, yksinäisyys, vaikea elämäntilanne jne kyl se sieltä tulee.

Vierailija
69/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä sano. Sopiva jurri, ovulaatio kiima, yksinäisyys, vaikea elämäntilanne jne kyl se sieltä tulee.

Kyllä sanon. Mä en tuon miehen kanssa ala mihinkään. Lisäksi kännipanot on nähty jo nuorena joten ei kiitos. 

Ap

Vierailija
70/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastailet asiallisiin viesteihin hohhoijaa-tyylillä?

Koska hän luulee olevansa muita parempi, muiden yläpuolella eikä näe omassa toiminnassaan mitään väärää. Yrittää viestittää tuolla "hoh hoijakkaa" lauseella, että eihän hän tässä mitään väärää tee ja onpas teillä typerän tiukkapipoisia kommentteja täällä. 

Vierailija
71/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin, ap. Ei sulle ole mitään syytä "vähän flirttailla" varatuksi tietämäsi miehen kanssa.

Vierailija
72/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moraalini ei sallisi moista. Eikö baareista ja/tai muualtakin löydy vapaita miehiä joiden kanssa flirttailla? Jos itse olisit varattu, flirttailisitko puolison poissa ollessa muille? 

Ylipäätään hyvä nyrkkisääntö näissä on, että kaikki sellainen mitä et tekisi kumppanisi läsnäollessa, on lähtökohtaisesti väärin. Ilmeisesti siis mies ainakin kokee tekevänsä väärin flirttaillessaan sinulle koska ei tee sitä naisensa läsnäollessa, silloin olet vain ilmaa. 

Vierailija
73/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen flirttaillut töissä jo 16 vuotta itseäni 8 vuotta nuoremman miehen kanssa. Viihdymme hyvin yhdessä ja, kuten sanoin, flirttailemmekin. Olemme myös tanssineet yhdessä, mutta tanssimme on ollut aivan "säädyllistä" eli ei mitään kähmintää tanssin varjolla. Ei edes pikkujouluissa tai tyhy-illoissa, vaikka alkoholiakin on juotu. Emme flirttaile puolisoidemme kuullen tai nähden, koska emme halua asettaa heitä noloon asemaan siinä tilanteessa. Emmekä halua puolisoidemme tuntevan itseään ulkopuolisiksi meidän sisäpiirin vitsejä kuunnellessa. Olemme kyllä kertoneet puolisoillemme toisistamme ja flirttailustamme, kuten myös muista työkavereista. Flirttailumme on ok myös työyhteisössä ja usein tuntuu jopa herättävän hämmästystä, jos liikumme erillään. Flirttailussakin on rajat Ap.

Vierailija
74/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanoisin, että hieman kyseenalaista. Pahimmassa tapauksessa ukon pää menee sekaisin flirtistä ja tekee jotain harkitsematonta. Perhe sitten kärsii.

Vierailija
75/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi ap kuulostaa ihan siltä naiselta, joka itkee sen italialaisen online-nettipoikaystävänsä perään?

Vittuilee meille ihan samalla tavalla!

Vierailija
76/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen flirttaillut töissä jo 16 vuotta itseäni 8 vuotta nuoremman miehen kanssa. Viihdymme hyvin yhdessä ja, kuten sanoin, flirttailemmekin. Olemme myös tanssineet yhdessä, mutta tanssimme on ollut aivan "säädyllistä" eli ei mitään kähmintää tanssin varjolla. Ei edes pikkujouluissa tai tyhy-illoissa, vaikka alkoholiakin on juotu. Emme flirttaile puolisoidemme kuullen tai nähden, koska emme halua asettaa heitä noloon asemaan siinä tilanteessa. Emmekä halua puolisoidemme tuntevan itseään ulkopuolisiksi meidän sisäpiirin vitsejä kuunnellessa. Olemme kyllä kertoneet puolisoillemme toisistamme ja flirttailustamme, kuten myös muista työkavereista. Flirttailumme on ok myös työyhteisössä ja usein tuntuu jopa herättävän hämmästystä, jos liikumme erillään. Flirttailussakin on rajat Ap.

Jaa, että ap onkin tämmöinen ylipäänsä flirttaileva nainen. Niin töissä kuin vapaallakin :D

Vierailija
77/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin on saattaa toinen kiusaukseen ja sitten toteuttaa se, mutta pieni "viaton" flirtti on minusta hieman eri asia.

Eli hymyily, juttelu ja tanssiminen ok, mutta siitä enemmän sitten ei niinkään.

Vierailija
78/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi voinut muotoilla aloituksen tyyliin "Enhän tee mitään väärää, enhän?" Koska pelkkää hyväksyntää haetaan.

Vierailija
79/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi ap kuulostaa ihan siltä naiselta, joka itkee sen italialaisen online-nettipoikaystävänsä perään?

Vittuilee meille ihan samalla tavalla!

No en todellakaan ole se sekopää. Mä en tajua tuollaisia netin kautta tapahtuvia "seurusteluja". Ei se mitään seurustelua ole jos ei ole edes tavannut vielä. Eikä mua kiinnosta ulkomaalaiset miehet. Ei kyllä kiinnosta suomalaisetkaan miehet tällä hetkellä.

Ap

Vierailija
80/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että hieman kyseenalaista. Pahimmassa tapauksessa ukon pää menee sekaisin flirtistä ja tekee jotain harkitsematonta. Perhe sitten kärsii.

Niin pahintahan tossa on just se että tää mies saattaa ihastua ja vaikka huonossa elämänvaiheessa rakastua.. Kiva sitten kun AP flirttailu johtaa siihen eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän