Onko väärin vähän flirttailla varatun kanssa?
On siis yksi mua jonkun verran nuorempi mies jonka kanssa ollaan sattumalta nähty baarissa viimeisen vuoden aikana. Mä olen siis 40+ ikäinen nainen. No heti ensitapaamisesta lähtien ilmassa on ollut kipinää ja pientä flirttiä. Mies aina ilahtuu nähdessään mut ja tulee juttelemaan. Ollaan joskus tanssittukin. Siis pientä flirttiä ja juttelua. Ei mitään sen enempää. Enkä kyllä aio tehdäkään mitään muuta varatun kanssa jolla vieläpä aika nuoria lapsia.
Itse olen siis sinkku ja piristää aina kummasti nämä kohtaamiset tämän miehen kanssa. Joskus mies on ollut baarissa puolisonsa kanssa ja silloin mies on kuin ei tuntisi mua ja mäkin pysyn pois läheltään tietenkin.
Kommentit (144)
Minusta ei ole oikein mieheltä, eikä ihan ok sinultakaan. Jos siis kerran pienten lasten isä on puolison läsnäollessa kuin ette tuntisi ja puolisolta salaa sitten tuo itseään tykö, ei ole viattomat aikeet. Inhottavaa myös lasten äidille jos saa kuulla häntäheikkimäisestä käytöksestä. Eihän se sun vastuulla ole miehen käytös, mutta en sinuna lähtisi mukaan, jos haluat välttää ketään loukkaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No panoahan toi äijä etsii. Jos se riittää sulle jatka vaan.
No eiköhän tuo olisi jo tehnyt ehdotuksen seksiin koska tosiaan vuoden ajan tätä jatkunut. En ala mihinkään varatun kanssa. Olen sen virheen kerran tehnyt ja siinä sattui mua lopulta todella pahasti.
Ap
Ei välttämättä . Koska hänellä on todella paljon menetettävää. Hän haluaa olla varma ettei jää kiinni
Mitä menetettävää?
Perhe.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole oikein mieheltä, eikä ihan ok sinultakaan. Jos siis kerran pienten lasten isä on puolison läsnäollessa kuin ette tuntisi ja puolisolta salaa sitten tuo itseään tykö, ei ole viattomat aikeet. Inhottavaa myös lasten äidille jos saa kuulla häntäheikkimäisestä käytöksestä. Eihän se sun vastuulla ole miehen käytös, mutta en sinuna lähtisi mukaan, jos haluat välttää ketään loukkaamasta.
Ja näköjään vielä pieni paikkakunta... Älä missään nimessä jatka tuota. En tiedä oletko kuinka pitkään pienellä pitäjällä asustanut, mutta noissa saa tosi helposti horonleiman itse, vaikka mies olisi se lähestyjä ja vaikkei mitään tapahtuisi. Eli jo itsesi takiakin kannattaa lopettaa tuo. -aiempi vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tuo olisi jo tehnyt ehdotuksen seksiin koska tosiaan vuoden ajan tätä jatkunut. En ala mihinkään varatun kanssa. Olen sen virheen kerran tehnyt ja siinä sattui mua lopulta todella pahasti.
Ap
Ei välttämättä . Koska hänellä on todella paljon menetettävää. Hän haluaa olla varma ettei jää kiinni
Tai sitten ajattelee asian kuten mä eli pientä flirttiä vain eikä mitään muuta tule koskaan tapahtumaan.
Ap
Näin miehenä. Tuskin. Odottaa enemmänkin sun aloitetta ja varmuutta ettei jää kiinni. Siel baarissa olis varmasti oman ikäisiä miehiä ja kavereitakin.
Ai baarissa saa jutella vain oman ikäisten kanssa? Tämä oli uutta mulle. Mä en etsi miestä tällä hetkellä enkä tee mitään aloitetta miehen suuntaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näköjään vielä pieni paikkakunta... Älä missään nimessä jatka tuota. En tiedä oletko kuinka pitkään pienellä pitäjällä asustanut, mutta noissa saa tosi helposti horonleiman itse, vaikka mies olisi se lähestyjä ja vaikkei mitään tapahtuisi. Eli jo itsesi takiakin kannattaa lopettaa tuo. -aiempi vastaaja
No olen kuule ihan kotoisin täältä, että kyllä mä tiedän pienet paikkakunnat. Hohhoijaa taas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vastakkaisenkin sukupuolen edustajien kanssa pitäisi voida ja saada jutella ja hymyillä. Onko se flirttiä? Jonkun mielestä voi olla, toisen mielestä ehkä ei. Toisaalta miksi etsimällä etsiä baarista seuraa varattuna? Ja miksi mies ei esittele tuttuaan kumppanilleen, vaan on kuin ei tuntisikaan. Erityisesti tuo hämmentää.
Ja muahan ei yhtään ihmetytä, että tuo mies ei esittele tuttuaan eli ap:ta kumppanilleen, vaan on kuin ei tuntisikaan. Eihän mies tietenkään ota sitä riskiä, että vaimo tutustuisi ap:seen ja saisi sitten vahingossa ap:n tai ap:n jonkun kaverin suusta "lipsautettuna" kuulla, kuinka tämä mies flirttaa ap:lle aina silloin kun vaimo ei ole paikalla. Tai vielä pahempaa, ap tutustuisi vaimoon paremmin kerta kerralta, jopa niin, että he vaihtaisivat yhteystietojaan ja sitten pikku hiljaa vuosien saatossa ap kertoisi vaimolle miehensä flirttailutaipumuksista.
Eli mies ei halua vaimonsa tietävän, että hän harrastaa flirttailua. Koska vaimo voi suuttua, epäillä, että on tapahtunut enemmänkin jne. Ja joskus viaton flirttailu johtaakin yllättävään peiton heiluttamiseen.
N40+ itsekin ja kaiken mahdollisen maailmassa jo nähnyt
Lopettakaa vaimosta kirjoittaminen. Mies ei ole naimisissa vaan ovat avoliitossa.
Ap
Minusta sinä et ole tehnyt mitään väärää, ja myös miehelle on ok jutella ja joskus tanssiakin kanssasi. Jos tätä on tapahtunut muutaman kerran vuoden aikana, niin ei se ole mikään iso asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen kuule ihan kotoisin täältä, että kyllä mä tiedän pienet paikkakunnat. Hohho
No onhan sun käytös kyllä kuin pikkupaikkakunnan pubiprinsessalla ketjun perusteella 😂
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa vaimosta kirjoittaminen. Mies ei ole naimisissa vaan ovat avoliitossa.
Ap
Avovaimohan se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tai sitten ajattelee asian kuten mä eli pientä flirttiä vain eikä mitään muuta tule koskaan tapahtumaan.
Ap
Näin miehenä. Tuskin. Odottaa enemmänkin sun aloitetta ja varmuutta ettei jää kiinni. Siel baarissa oli
No enpä ole ite miehenä valinnut jtn random kantturaa ennemmin kuin kavereitani seurakseni kun baariin pääsee.
Eikä muuten ole mun kaveritkaan. Paitsi jos haetaan seksiä.
Kyllä tässä nyt näkee muutaman asian jo näistä viesteistä. Ap on ikäkriiseilevä keski-ikäinen nainen, joka on ehkä joskus ollut pienen paikkakunnan mittakaavassa sievä, mutta aika on jyrännyt niitä piirteitä, joten nyt jokainen huomion jyvänenkin merkkaa niin paljon, että heti ihastuu huomion antajaan. Ja nyt ihastuksen huumassa pitää johonkin sitä purkaa, kohteeksi valikoitui av. Töykeät vastaukset ap:lta kielivät siitä, ettei muiden viestit olleet toivotunlaisia. Eli jotain "voi poika on tainnut ihastua!" tasoista. Tällaista palautetta voit saada mielisteleviltä kavereilta, käänny heidän puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä nyt näkee muutaman asian jo näistä viesteistä. Ap on ikäkriiseilevä keski-ikäinen nainen, joka on ehkä joskus ollut pienen paikkakunnan mittakaavassa sievä, mutta aika on jyrännyt niitä piirteitä, joten nyt jokainen huomion jyvänenkin merkkaa niin paljon, että heti ihastuu huomion antajaan. Ja nyt ihastuksen huumassa pitää johonkin sitä purkaa, kohteeksi valikoitui av. Töykeät vastaukset ap:lta kielivät siitä, ettei muiden viestit olleet toivotunlaisia. Eli jotain "voi poika on tainnut ihastua!" tasoista. Tällaista palautetta voit saada mielisteleviltä kavereilta, käänny heidän puoleensa.
Pieleen meni sun lapsellisest tulkinnat. Sori siitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Näin miehenä. Tuskin. Odottaa enemmänkin sun aloitett
No se on sun asiasi. Sulla ei kuitenkaan ole mitään oikeutta haukkua mua kantturaksi. Olet kuvottava.
Ap
Miksi jotkut tekee ap:sta sen suuremman pahiksen vaikka mies tässä eniten väärin tekee?
Vierailija kirjoitti:
Jeeeep. Täysin sama fiilis tuli et siel on vähä kulahtanut entinen kaunotar näppäimistön päässä. Itsetunto boostia piti saada mut pieleen meni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut tekee ap:sta sen suuremman pahiksen vaikka mies tässä eniten väärin tekee?
No kun tossa on päivänselvää mitä se varattu mies haluaa.. ja tää kanttura yrittää tehdä itsestään pyhimystäm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeeeep. Täysin sama fiilis tuli et siel on vähä kulahtanut entinen kaunotar näppäimistön päässä. Itsetunto boostia piti saada mut pieleen meni.
Pieleen menee sullakin. En ole koskaan ollut kaunotar vaan olen ihan tavallisen näköinen nainen. En myöskään hakenut mitään lapsellista itsetuntoboostia. En voi mitään sille, että te ette osaa lukea kysymystä ja aloitusta sekä teette täysin harhaisia päätelmiä musta. Olette te kyllä huvittavia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun tossa on päivänselvää mitä se varattu mies haluaa.. ja tää kanttura yrittää tehdä itsestään pyhimystäm
Mä en ole mikään kanttura eikä sulla ole mitään oikeutta haukkua mua. Mä en tee itsestäni mitään pyhimystä, mistä edes keksit jotakin noin lapsellista? Mies voi hakea seksiä jos haluaa, mutta multa hän ei sitä tule saamaan. Piste.
Ap
Anteeksi nyt vain, mutta vaikutat vähän sekopäiseltä. Ensinnäkin miten mä voisin olla jo eläkkeellä silloin kun miehen lapset ovat aikuisia koska mun eläkeikään on n.20 vuotta aikaa? En ole käyttäytynyt mitenkään ihmeellisesti enkä etsi miestä. Seksiä mulla on kyllä ollut viimeisen vuoden aikana, että ei kyllä ole voinut musta näkyä mikään seksin puute.
Ihan kuule kyse pienen paikkakunnnan ainoasta baarista jossa tosiaan paikka missä voi tanssia. Ei mitään ihmeellistä tuossa mun mielestä. Ja on se jännä, että pienellä paikkakunnalla saattaa tietää jonkun ihmisen lapsista. Ajatella.
Ap