Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin vähän flirttailla varatun kanssa?

Vierailija
27.10.2024 |

On siis yksi mua jonkun verran nuorempi mies jonka kanssa ollaan sattumalta nähty baarissa viimeisen vuoden aikana. Mä olen siis 40+ ikäinen nainen. No heti ensitapaamisesta lähtien ilmassa on ollut kipinää ja pientä flirttiä. Mies aina ilahtuu nähdessään mut ja tulee juttelemaan. Ollaan joskus tanssittukin. Siis pientä flirttiä ja juttelua. Ei mitään sen enempää. Enkä kyllä aio tehdäkään mitään muuta varatun kanssa jolla vieläpä aika nuoria lapsia.

Itse olen siis sinkku ja piristää aina kummasti nämä kohtaamiset tämän miehen kanssa. Joskus mies on ollut baarissa puolisonsa kanssa ja silloin mies on kuin ei tuntisi mua ja mäkin pysyn pois läheltään tietenkin.

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaksipiippuinen juttu. Millaista se flirtti on tarkalleen? 

Vierailija
2/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin sekaantua varattuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muäitä pienten lasten isä tekee baarissa useamman kerran vuoden aikana?

Vierailija
4/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää flirttailla heidän kanssa jotka flirttiin vastaa, eikä vähän, vaan niin paljon kuin "uskaltaa"/"kehtaa" ja aina pikkuisen sen yli. /M67v

Vierailija
5/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesihän siinä nolaat. Kotona mies kertoo vaimolleen siitä hullusta vanhasta tädistä.

Vierailija
6/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkaisenkin sukupuolen edustajien kanssa pitäisi voida ja saada jutella ja hymyillä. Onko se flirttiä? Jonkun mielestä voi olla, toisen mielestä ehkä ei. Toisaalta miksi etsimällä etsiä baarista seuraa varattuna? Ja miksi mies ei esittele tuttuaan kumppanilleen, vaan on kuin ei tuntisikaan. Erityisesti tuo hämmentää.

Vierailija
7/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsesihän siinä nolaat. Kotona mies kertoo vaimolleen siitä hullusta vanhasta tädistä.

No kyllä se on mies joka koko jutun on aloittanut ja hän aina lähestyy mua. En mä koskaan mene ensimmäisenä hänen luokseen.

Ap

Vierailija
8/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No panoahan toi äijä etsii. Jos se riittää sulle jatka vaan.

Vierailija
9/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muäitä pienten lasten isä tekee baarissa useamman kerran vuoden aikana?

No sitä mä en tiedä. Ei kuulu mulle.

Ap

Vierailija
10/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä baareissa tykkäät siellä Porvoossa pyöriä?

Vierailija
11/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita hankkia riittävä itsetunto, että pysyt kohtaamaan oman  ikääntymisesi ilman mitä egoboostausta... 

Vierailija
12/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No panoahan toi äijä etsii. Jos se riittää sulle jatka vaan.

No eiköhän tuo olisi jo tehnyt ehdotuksen seksiin koska tosiaan vuoden ajan tätä jatkunut. En ala mihinkään varatun kanssa. Olen sen virheen kerran tehnyt ja siinä sattui mua lopulta todella pahasti.

Ap

Vierailija
13/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa olikin kaikki kliseet mitä näihin liittyy.kiima molemmilla.nussikaa.

Vierailija
14/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä baareissa tykkäät siellä Porvoossa pyöriä?

Miksi olet noin lapsellinen, että kuvittelet kaiken täällä olevan provoa? Etkö elä todellista elämää ollenkaan? 

Asun satojen kilometrien päässä Porvoosta enkä trolli tai provo.

Ap

Vierailija
15/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se on mies joka koko jutun on aloittanut ja hän aina lähestyy mua. En mä koskaan mene ensimmäisenä hänen luokseen.

Ap

Istut koko vuoden baarissa odottamassa? 

Vierailija
16/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita hankkia riittävä itsetunto, että pysyt kohtaamaan oman  ikääntymisesi ilman mitä egoboostausta... 

Anteeksi mitä? Kyllä mulla itsetuntoa eikä mulla ole mitään ikäkriisiä. Mitä mun pitäisi egobuustata? Mies on se joka on koko flirttailun aloittanut ja hän aina lähestyy yksin ollessaan baarissa mua. Mä en koskaan lähesty häntä.

Ap

Vierailija
17/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Avainsana on kohteen oletettu helppous ja sutki mies. 

Vierailija
18/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Istut koko vuoden baarissa odottamassa? 

Oletko oikeasti noin lapsellinen? Missä mä muka kirjoitin aina olevani baarissa? En yhtään missään.

Ap

Vierailija
19/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Avainsana on kohteen oletettu helppous ja sutki mies. 

No en ole helppo enkä aio ryhtyä yhtään mihinkään tuon miehen kanssa. Vuosi sitten alkanut koko touhu, että eipä kovin sutki mies ole.

Ap

Vierailija
20/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa olikin kaikki kliseet mitä näihin liittyy.kiima molemmilla.nussikaa.

Eikä nussita. Jos mies haluaa pettää, niin saa etsiä siihen toisen kohteen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme