Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin vähän flirttailla varatun kanssa?

Vierailija
27.10.2024 |

On siis yksi mua jonkun verran nuorempi mies jonka kanssa ollaan sattumalta nähty baarissa viimeisen vuoden aikana. Mä olen siis 40+ ikäinen nainen. No heti ensitapaamisesta lähtien ilmassa on ollut kipinää ja pientä flirttiä. Mies aina ilahtuu nähdessään mut ja tulee juttelemaan. Ollaan joskus tanssittukin. Siis pientä flirttiä ja juttelua. Ei mitään sen enempää. Enkä kyllä aio tehdäkään mitään muuta varatun kanssa jolla vieläpä aika nuoria lapsia.

Itse olen siis sinkku ja piristää aina kummasti nämä kohtaamiset tämän miehen kanssa. Joskus mies on ollut baarissa puolisonsa kanssa ja silloin mies on kuin ei tuntisi mua ja mäkin pysyn pois läheltään tietenkin.

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ota mieheltä suihin baarin wc samalla nää minkä kokoinen kulli että kannattaako sitä haaroväliin saada.

No hyi saatana. Mä en ole koskaan tehnyt tuollaista enkä tee. Hyi kuvotus jossakin baarin vessassa touhuta yhtään mitään. Sä voit tehdä tuollaista jos haluat. 

Ap

mitä hyi saatana?.etkö ota miehiltä suihin?.

Etkö sä ymmärrä lukemaasi? Hyi saatana jokin tuollainen touhu baarin vessassa. Enkä todellakaan ota suihin keneltä tahansa. Jos suihin otan, niin kyllä mä haluan myös saada itse tyydytyksen. En saa mitään nautintoa suihin ottamisesta.

Ap

En mäkään haisevasta pillun nuolemisesta.

No älä nuole haisevia pilluja. Valitse vähän paremmin naisesi. 

Mä osaan kyllä huolehtia hygieniastani. Ihme kilahtelua tuntemattomalle kun kertoo ettei halua ottaa suihin joltakin randomilta ja vieläpä baarin vessassa.

Ap

Vierailija
122/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No panoahan toi äijä etsii. Jos se riittää sulle jatka vaan.

No eiköhän tuo olisi jo tehnyt ehdotuksen seksiin koska tosiaan vuoden ajan tätä jatkunut. En ala mihinkään varatun kanssa. Olen sen virheen kerran tehnyt ja siinä sattui mua lopulta todella pahasti.

Ap

Hyvä että olet virheestä oppinut, olisi ikävä aiheuttaa avioero pariskunnalle , minusta baarissa juttelu ei ole pettämistä. Mieshän käy omasta halustaa baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä flirttailu on siis yhtä kuin jonkinlainen iloinen juttelu, niin voi kauhistus. Kutsukaa moraalipoliisi! Ei kenenkään hyvällä pohjalla oleva parisuhde kaadu sellaiseen. 

Vierailija
124/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla sen miehen puhelinnumero?

pyydä kylää

osta kortsuja

Vierailija
125/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä flirttailu on siis yhtä kuin jonkinlainen iloinen juttelu, niin voi kauhistus. Kutsukaa moraalipoliisi! Ei kenenkään hyvällä pohjalla oleva parisuhde kaadu sellaiseen. 

Ei ole tuosta kyse ketjussa

Vierailija
126/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Vierailija
127/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu sinällään voi olla ihan ok ja viatonta, ei siinä mitään. Mutta tuo tilanne, jossa pikkulasten isä ramppaa baarissa flirttailemassa muille naisille on vaan inhottava. Mies on toki se jonka pitäisi ymmärtää lopettaa tuollaiset touhut, mutta ei kukaan itseään kunnioittava nainen lähde tuollaiseen kuvioon sotkeutumaan. Pieni paikkakunta vielä niin kohta juorut kulkee. 

Vierailija
128/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies yksin baarissa...

kuka tuon juttuja oikeasti uskoo? Säälittävä fantasia sillä kuinka 40+ nainen vielä kelpaa miehille.

Miten kertoa, että ei tiedä oikeasta elämästä mitään kertomatta sitä. 

Vierailija
129/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu sinällään voi olla ihan ok ja viatonta, ei siinä mitään. Mutta tuo tilanne, jossa pikkulasten isä ramppaa baarissa flirttailemassa muille naisille on vaan inhottava. Mies on toki se jonka pitäisi ymmärtää lopettaa tuollaiset touhut, mutta ei kukaan itseään kunnioittava nainen lähde tuollaiseen kuvioon sotkeutumaan. Pieni paikkakunta vielä niin kohta juorut kulkee. 

Miksei pikkulasten isä saisi käydä baarissa? Kävihän pikkulapsen äiti, pääministeri Sanna Marinkin.

Vierailija
130/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei pikkulasten isä saisi käydä baarissa? Kävihän pikkulapsen äiti, pääministeri Sanna Marinkin.

Ja kuinkas hyväksyttynä sitä sitten pidettiin? Muistaakseni asiasta tuli hirveä kohu ja haloo toisensa jälkeen. Ja avioerokin vähän ajan kuluttua. 

Saahan sitä silloin tällöin käydä, mutta ap:n kertomuksesta saa kuvan että on ihan säännöllisestä toiminnasta kyse. 

Vierailija
131/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkas hyväksyttynä sitä sitten pidettiin? Muistaakseni asiasta tuli hirveä kohu ja haloo toisensa jälkeen. Ja avioerokin vähän ajan kuluttua. 

Saahan sitä silloin tällöin käydä, mutta ap:n kertomuksesta saa kuvan että on ihan säännöllisestä toiminnasta kyse. 

No käy usein baarissa mitä olen kyllä itsekin vähän ihmetellyt. Joo on tullut aika monta kertaa tullut käytyä viimeisen vuoden aikana itsekin, mutta mä olen sinkku ja lapset ovat aikuisia. Ystäväkin on nähnyt tuon miehen baarissa silloin kun mä en ole ollut, että usein varmasti käy. No mulla tulee nyt pian tauko baareilusta koska tulossa niin kiireistä elämässä, että ei vain ehdi ja jaksa. 

Ap

Vierailija
132/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ihan täysin , että miksi mies ei esittele ap:ta vaimolleen.

Tai ei huomaa ollenkaan häntä , ollessaan vaimonsa kanssa liikkeellä.

En itsekään toimisi niin.

Jotkut naiset saavat järkyttävät kilarit siitä , että on juteltu muiden naisten kanssa vaikkapa juuri baarissa.

Jaa että mistäkö tiedän.

M.41v

Vierailija
133/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Flirttailuko iloista juttelua, nyt kyllä maalitit kaikki vähänkin ekstrovertit ihmiset. 

Vierailija
134/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuka tuon juttuja oikeasti uskoo? Säälittävä fantasia sillä kuinka 40+ nainen vielä kelpaa miehille.

Oikea elämä on muutakin kuin sinun baarikuplasi. 

-ohis

Vierailija
135/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin sekaantua varattuun.

Flirttailu ei ole sekaantumista. 

Itse olen nelikymppinen onnellisessa avioliitossa elävä nainen, ja todellakin flirttailen jokaiselle miehelle joka vaan viitsii flirttailla takaisin. Se on LEIKKIÄ. 

MUTTA en kyllä flirttailisi miehelle, joka ei ole tuntevinaan kun vaimonsa on paikalla. Flirttailun tulee olla sellaista, että se oma mies tai vaimo tai vaikka mummusi tai arkkipiispa voi seistä vieressä eikä nolostu. 

Vierailija
136/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea elämä on muutakin kuin sinun baarikuplasi. 

-ohis

Ei tuo ollut mun kirjoittama teksti. Sä nyt tyhmästi luulet, että mulla ei ole mitään muuta elämää kuin baari. Haloo nyt taas. Säälittävää on se, että joku kuvittelee, että 40+ ikäiset naiset ei muka kelpaa miehille enää. Täytyy olla kyllä pahasti todellisuudesta vieraantunut jos oikeasti kuvittelee tuollaista. Sä varmaan kuvittelet, että yksikään 40+ ikäinen nainen ei ole parisuhteessa eikä yksikään tuon ikäinen nainen ole löytänyt parisuhdetta.

Ap

Vierailija
137/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen onnellisessa avioliitossa elävä nainen, ja todellakin flirttailen jokaiselle miehelle joka vaan viitsii flirttailla takaisin. Se on LEIKKIÄ. 

MUTTA en kyllä flirttailisi miehelle, joka ei ole tuntevinaan kun vaimonsa on paikalla. Flirttailun tulee olla sellaista, että se oma mies tai vaimo tai vaikka mummusi tai arkkipiispa voi seistä vieressä eikä nolostu. 

Varattuna ei flirttailla muiden kanssa, on se puoliso siinä tai ei. 

Vierailija
138/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuna ei flirttailla muiden kanssa, on se puoliso siinä tai ei. 

Tämä. En todellakaan katsoisi hyvällä jos oma puoliso flirttailisi muiden kanssa. 

Vierailija
139/144 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus luin flirttailusta milloin se on mennyt liian pitkälle. Allekirjoitan täysin.

Flirtti on viatonta ja riskitöntä jos kohde on sellainen ettei häntä jatkossa todennäköisesti näe..  esim työkaverille ei flirttailla. Vakiokaupan kassalle ei flirttailla.

Flirtin tarkoitus on piristää molempien päivää. Riski on siinä kun flirttiin alkaa sekaantua tutustumista.

Vierailija
140/144 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme