Onko väärin vähän flirttailla varatun kanssa?
On siis yksi mua jonkun verran nuorempi mies jonka kanssa ollaan sattumalta nähty baarissa viimeisen vuoden aikana. Mä olen siis 40+ ikäinen nainen. No heti ensitapaamisesta lähtien ilmassa on ollut kipinää ja pientä flirttiä. Mies aina ilahtuu nähdessään mut ja tulee juttelemaan. Ollaan joskus tanssittukin. Siis pientä flirttiä ja juttelua. Ei mitään sen enempää. Enkä kyllä aio tehdäkään mitään muuta varatun kanssa jolla vieläpä aika nuoria lapsia.
Itse olen siis sinkku ja piristää aina kummasti nämä kohtaamiset tämän miehen kanssa. Joskus mies on ollut baarissa puolisonsa kanssa ja silloin mies on kuin ei tuntisi mua ja mäkin pysyn pois läheltään tietenkin.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu sinällään voi olla ihan ok ja viatonta, ei siinä mitään. Mutta tuo tilanne, jossa pikkulasten isä ramppaa baarissa flirttailemassa muille naisille on vaan inhottava. Mies on toki se jonka pitäisi ymmärtää lopettaa tuollaiset touhut, mutta ei kukaan itseään kunnioittava nainen lähde tuollaiseen kuvioon sotkeutumaan. Pieni paikkakunta vielä niin kohta juorut kulkee.
Mitä inhottavaa muka tuossa on? Ei mielestäni yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu sinällään voi olla ihan ok ja viatonta, ei siinä mitään. Mutta tuo tilanne, jossa pikkulasten isä ramppaa baarissa flirttailemassa muille naisille on vaan inhottava. Mies on toki se jonka pitäisi ymmärtää lopettaa tuollaiset touhut, mutta ei kukaan itseään kunnioittava nainen lähde tuollaiseen kuvioon sotkeutumaan. Pieni paikkakunta vielä niin kohta juorut kulkee.
Mitä inhottavaa muka tuossa on? Ei mielestäni yhtään mitään
Varattuna ei flirttailla muiden naisten kanssa.
Onko ap taas viikonloppuna menossa baariin lirkuttelemaan varatulle miehelle?
Onko Roope Salminen sittenkin Roope Ahde?