Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin vähän flirttailla varatun kanssa?

Vierailija
27.10.2024 |

On siis yksi mua jonkun verran nuorempi mies jonka kanssa ollaan sattumalta nähty baarissa viimeisen vuoden aikana. Mä olen siis 40+ ikäinen nainen. No heti ensitapaamisesta lähtien ilmassa on ollut kipinää ja pientä flirttiä. Mies aina ilahtuu nähdessään mut ja tulee juttelemaan. Ollaan joskus tanssittukin. Siis pientä flirttiä ja juttelua. Ei mitään sen enempää. Enkä kyllä aio tehdäkään mitään muuta varatun kanssa jolla vieläpä aika nuoria lapsia.

Itse olen siis sinkku ja piristää aina kummasti nämä kohtaamiset tämän miehen kanssa. Joskus mies on ollut baarissa puolisonsa kanssa ja silloin mies on kuin ei tuntisi mua ja mäkin pysyn pois läheltään tietenkin.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on hauskaa piristystä arkeen, kun siitä ei mitään kummempaa kehity. Ja ap sanoi, että ei sekaannu varattuun. Kaikki hyvin.

Vierailija
22/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No panoahan toi äijä etsii. Jos se riittää sulle jatka vaan.

No eiköhän tuo olisi jo tehnyt ehdotuksen seksiin koska tosiaan vuoden ajan tätä jatkunut. En ala mihinkään varatun kanssa. Olen sen virheen kerran tehnyt ja siinä sattui mua lopulta todella pahasti.

Ap

Ei välttämättä . Koska hänellä on todella paljon menetettävää. Hän haluaa olla varma ettei jää kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on hauskaa piristystä arkeen, kun siitä ei mitään kummempaa kehity. Ja ap sanoi, että ei sekaannu varattuun. Kaikki hyvin.

Joillakin on nyt kova tarve tehdä musta kauhea pahis, haukkua mua ja väittää musta ties mitä. :D 

Ap

Vierailija
24/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tuo olisi jo tehnyt ehdotuksen seksiin koska tosiaan vuoden ajan tätä jatkunut. En ala mihinkään varatun kanssa. Olen sen virheen kerran tehnyt ja siinä sattui mua lopulta todella pahasti.

Ap

No miksi sitten kysyt täällä. Jollet meinaa tehdä mitään. 

Vierailija
25/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei välttämättä . Koska hänellä on todella paljon menetettävää. Hän haluaa olla varma ettei jää kiinni

Tai sitten ajattelee asian kuten mä eli pientä flirttiä vain eikä mitään muuta tule koskaan tapahtumaan.

Ap

Vierailija
26/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miksi sitten kysyt täällä. Jollet meinaa tehdä mitään. 

Voi hyvänen aika. Etkö osaa lukea otsikkoa? Silloinko vain olisin saanut tehdä aloituksen jos aikoisin mennä sänkyyn tuon miehen kanssa? Miten pihalla te jotkut olette ja miksi kuvittelette, että teillä on oikeus määrätä mitä tänne toiset julkaisee?

Ap

Vierailija
27/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HäntäHeikki jos yhtenään siellä viihtyy. Käytkö itse joka viikonloppu?

Vierailija
28/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyt siis ja käytät hyväksesi sitä, että varattu mies vikittelee sua salaa puolisoltaan. Jos mies ei ole tuntevinaankaan sua kun vaimo on mukana niin miehen aikeet tuskin on ihan viattomat. 

Vierailija
29/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tai sitten ajattelee asian kuten mä eli pientä flirttiä vain eikä mitään muuta tule koskaan tapahtumaan.

Ap

Tuskin. Saalistus päällä, koettelee verkkoja varmasti vähän joka suuntaan. Ällöttävä mies. Kohta alkaa varmaan kertoa miten ei kotona nainen ymmärrä ym

Vierailija
30/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Näin miehenä.  Tuskin. Odottaa enemmänkin sun aloitetta ja varmuutta ettei jää kiinni. Siel baarissa olis varmasti oman ikäisiä miehiä ja kavereitakin.

Vierailija
31/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsesihän siinä nolaat. Kotona mies kertoo vaimolleen siitä hullusta vanhasta tädistä.

No kyllä se on mies joka koko jutun on aloittanut ja hän aina lähestyy mua. En mä koskaan mene ensimmäisenä hänen luokseen.

Ap

Istut koko vuoden baarissa odottamassa? 

Oletko oikeasti noin lapsellinen? Missä mä muka kirjoitin aina olevani baarissa? En yhtään missään.

Ap

Aika usein siellä kyllä pitää käydä että sattumalta osuu samaan aikaan jonkun toisen kanssa ja vielä moneen kertaan.

Vierailija
32/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä mitä sulle vastataan! 

Ehkä tota ei oikein kannattaisi pitää edes flirttinä vaan hyväntuulisena huulenheittona. Jos olette olleet samassa baarissa ja tanssineet niin... ??? Hänkö haki sua tanssimaan? Missä nk baareissa muuten tanssitaan - vai onko se joku baari jossa joku pieni pläntti tanssia varten? Karaokebaari vai mikä? 

Entäs jos se on sinun käytöksesi, joka on saanut miehen vähän riehaantumaan? Olet sinkku ja entä jos ihan itse sitä tajuamatta viestität jotain sinkkuudestasi ja että vaikka tiedostamattasi etsit partneria? Tosi vaikeita nämä henkilökemiajutut. Jotkut väittävät, että naisesta näkyy, että ei ole saanut... Onhan sekin kamalaa.  

Tiedät että miehellä aika nuoria lapsia... siis ei edes pikkulapsia... ??? Mistä semmoista tiedät? Ehkä sun kannattaa jäädä odottamaan että mies eroaa vaimostaan tai odottaa ensin, että lapset ovat aikuisia ja sitten ei halua enää haluakaan olla vaimonsa kanssa kahdestaan... silloin olet itse ehkä jo eläkeiässä???

Sulla ei nyt ole mikään kiva juttu meneillään. Olisi helppoa sanoa, että katsele mieluummin muita miehiä, mutta kun tiedän, että niitä ei juuri ole ja jos joku löytyy niin se on sitten vain joku hyvä tsäkä! Pitäisi myös ihastua=rakastua ja mieluiten heti eli muuten ihan turha juttu... onko sulla ehkä vauvakuume? Siinä tapauksessa vielä pahempi tilanne! Jos et halua edes lapsia niin sitten... TÄMÄ MAAILMA ON KYLLÄ HIRVEÄ PAIKKA MEILLE SINKUILLE, jotka emme haluaisi elää seksitöntä sinkkuelämää ja joille irtosuhteet eivät edes käy ollenkaan.

Nyt kun katson omaa elämääni täältä vanhuuden kynnykseltä niin täytyy sanoa, että koko nykykehitys oli nähtävissä jo nuoruudessani. Minäkin yritin kaikenlaista löytääkseni sopivan aviomiehen, mutta kaikki oli TÄYSIN TURHAA... pahinta oli että olin jo rakastunut oikein kunnolla, mutta juttumme meni ihan plörinäksi eikä siihen päälle voinut mitään rakentaa. YRITIN KUITENKIN VAIKKA MITÄ, mutta mitään en etsimällä löytänyt. Sitten elämääni tuli kuitenkin etsimättä jokunen mies, mutta niistä jutuista ei tullut kuitenkaan yhtään mitään. Ehkä en ollut tarpeeksi tavallinen noille eivätkä tajunneet. MINULLE TÄYSIN TURHAA KAIKKI - OLISIN MIELUMMIN ILMAN NIITÄKIN KOKEMUKSIA. Yksi ainoa mies ja rakkaus olisi riittänyt koko elämän ajaksi kunhan se olisi ollut se oikea! Onneksi en kuulu ihan niihin naisiin, joiden kimpussa ihan jokainen mies on. Saatan olla niitä, joista jokunen saattaa ajatella, että ton kanssa vois olla, mutta heille vaimomatskuksi liian tasokasta eli eivät pystyisi pitämään ja ero tulisi joten häippäsivät sitten vain kartaltani... Olen nähnyt jokusen naisen, joka noille sitten sopinut paremmin. VAIKEETA ON EIKÄ VOI TIETÄÄ MITÄ TÄMÄ KAIKKI IHMISSUHDERULETTI OIKEIN ON!

Vierailija
33/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyt siis ja käytät hyväksesi sitä, että varattu mies vikittelee sua salaa puolisoltaan. Jos mies ei ole tuntevinaankaan sua kun vaimo on mukana niin miehen aikeet tuskin on ihan viattomat. 

Juuri tämä! Jos miehen käytös menee sen rajan yli, että voisi vapautuneesti käyttäytyä niin myös vaimon ollessa paikalla, on mies jo astunut pettämisen tielle. Turhaan häntä yllytät, jos tiedät, että on vaimo ja lapset kotona:( Lopeta flirttailu ap

Vierailija
34/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

😂😂😂😂 voiko Ihminen olla näin lapsellinen. 

Menepä nyt sinne baariin.saattaa olla siellä nyt.

Vierailija
35/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HäntäHeikki jos yhtenään siellä viihtyy. Käytkö itse joka viikonloppu?

En käy joka viikonloppu. Viime aikoina olen ollut useasti, mutta nyt tuleekin pidempi tauko kun ei vain ole aikaa baareiluun.

Ap

Vierailija
36/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsesihän siinä nolaat. Kotona mies kertoo vaimolleen siitä hullusta vanhasta tädistä.

No kyllä se on mies joka koko jutun on aloittanut ja hän aina lähestyy mua. En mä koskaan mene ensimmäisenä hänen luokseen.

Ap

Istut koko vuoden baarissa odottamassa? 

Oletko oikeasti noin lapsellinen? Missä mä muka kirjoitin aina olevani baarissa? En yhtään missään.

Ap

Aika usein siellä kyllä pitää käydä että sattumalta osuu samaan aikaan jonkun toisen kanssa ja vielä moneen kertaan.

Niin? Usein on kuitenkin eri asia kuin istua vuosi baarissa. Vuodessa on aika monta viikonloppua. Asumme pienellä paikkakunnalla jossa tasan yksi baari, että ei se nyt niin ihmeellistä ole siellä törmätä samoihin ihmisiin.

Ap

Vierailija
37/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sä tässä lapsellinen olet. Vaikea mennä baariin kun paikkakunnan ainoa baari on tällä hetkellä kiinni.

Ap

Vierailija
38/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kyllä nää vanhemmat sinkku naiset on just tälläsiä..

Vierailija
39/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä menetettävää?

Vierailija
40/144 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on nyt ap vastattu täällä jo monen kymmenen ihmisen toimesta, että on väärin flirttailla tämän varatun kanssa. Ymmärrätkö? Sun toiminta ei ole ok, keskity flirttailemaan vapaiden miesten kanssa ja jätä ko varattu rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä