Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe ulkomaanmatkalla neljä kertaa vuodessa

Vierailija
27.10.2024 |

Mitä liikkuu sellaisen perheen aikuisten mielessä, jotka käyvät ulkomailla 3-5 krt vuodessa? Millaisen esikuvan he antavat lapsilleen vastuullisesta ja ympäristöä kunnioittavasta elämästä? Ja sitten vielä esim. esittelevät lomakuviaan somessa aivan avoimesti.

Itse en pysty käsittämään, millä nämä ihmiset oikeuttavat oman elämäntyylinsä. Ja siis ei ole kiinni rahasta, myös omalle perheelleni vastaava olisi taloudellisesti mahdollisti, mutta en ikimaailmassa pystyisi elämään niiden omantunnon tuskieni kanssa, tuollainen elämäntyyli aiheuttaisi.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-5 kertaa vuodessa matkustetaan ja en kyllä tunne minkäänlaista huonoa omaatuntoa siitä.

Joskin en levittele kuvia someen (perheemme nuoret sitä kylläkin tekevät)

Tänään vuonna käyty helmikuussa Gran Canarialla, huhtikuussa Madeiralla, kesäkuussa Italiassa ja lokakuussa Kyproksella.

Lisäksi meidän vanhin lapsi on käynyt kavereidensa kanssa maaliskuussa Saksassa ja syyskuussa Espanjassa. Ja minä olen käynyt muistaakseni kuusi kertaa työmatkalla ja mies kymmenen.

Meinaatko että tuollaisissa bulkkikohteissa olisi jotain kaljatuoppia kummempaa kuvattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla