Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa! Olen tavannut miehen jolla vaimo ja vauva. Hän haluaisi olla minun kanssani ja itsekkin olen ihastunut hämeen.
17.02.2007 |
Mutta jokin sanoo etten voi rikkoa perhettä, vaikka heillä meneekin tosi huonosti ja mies on vain lapsen takia suhteessa. Pitäisikö miehen olla onnellinen minun kanssani tai pitää perhe koossa vaikkei ole onnellinen
Kommentit (22)
tietenkin ap:n pitäisi sanoa suoraan miehelle, että tämä pysyisi vaimonsa tukena, mutta jotenkin tuntuu ettei ap:sta ole siihen. Jos olisi, niin ei kai hän täällä kyselisi neuvoa asian suhteen...?!
Siksi minusta oli OK, että pysyy kaverina eikä ainakaan ala paapomaan " miesparkaa, jota vaimo ei huomioi" .
23/24
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuo sinun " kaverina odottaen eroa" on varmaan miehellekin aika selvä vihje, että eroa heti niin otat avosylin vastaan. Eli ihan sama kuin pyytäisit eroamaan.
Sano suoraan, että miehen pitäisi olla nyt vaimon ja vauvan tukena, kun on onnistunut vauvankin siittämään. Ja ihan kauhea tuo, että vaimo ei huomaa... Mikä pentu ja ruikuttaja mieheksi. Muutama vuosi elämässä ei ole pitkä aika, sen hän voi suoda yritykseen korjata liittoaan vaimon (jos sen todella kaipaa muuta kuin aikuisempaa asennetta) kanssa, edes vauvan takia.
Vierailija: