Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen tavannut miehen jolla vaimo ja vauva. Hän haluaisi olla minun kanssani ja itsekkin olen ihastunut hämeen.

Vierailija
17.02.2007 |

Mutta jokin sanoo etten voi rikkoa perhettä, vaikka heillä meneekin tosi huonosti ja mies on vain lapsen takia suhteessa. Pitäisikö miehen olla onnellinen minun kanssani tai pitää perhe koossa vaikkei ole onnellinen

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teidän välillänne on tosirakkautta, niin mitä jos sopisitte että aloitatte yhteisen elämänne vasta 5 v päästä, jotta mies saa yhden suhteen päätettyä.

Vierailija
2/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla nyt on mieheni kanssa kolme lasta,olen katunut todella paljon tuota suhdetta, enkä enää huolisi pettävää miestä.

Kun lapsi (lapsia) syntyy perheeseen, se koettelee suhdetta,ja lapsen saaminen on kaiken ilon myötä naiselle myös rankka/väsyttävä juttu, eikä ehkä jaksa pitää miehen kanssa niin pitkää pinnaa. Kunnon mies pysyy tässä vaimonsa tukena, koska on hänet valinnut ja hänen kanssaan hankkinut sen lapsen.

Mäkin ajattelin, että sillä miehellä on oikeus onneen, plaa plaa mutta nyt olen sitä mieltä ettei se vaimo mikään hirviö ehkä ollutkaan, ja että miehen velvollisuus on perhettään kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi miehelle ensimmäinen kerta, tuskin siis viimeinenkään. Otapa siis askelta taaksepäin ja reippaasti, anna perheen tehdä ratkaisunsa ilman, että sinä roikut siinä pettäjässä.

Vierailija
4/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat olemaan miehen kanssa, niin rikot perheen. Jos suhteenne jatkuu, niin sinusta tulee äitipuoli. Jos ei jatku, rikoit vain perheen. Jos suhteenne jatkuu ja perustatte perheen, niin miehesi todennäköisesti jättää sinut sitten kun sinulla on vauva. Pettäjä ja jättäjä ei muutu.

Vierailija
5/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaseen paskaan jolla vauva ja heti vonkaa muita,en koskiskaan

Vierailija
6/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtamaan koko miehen. Tai ainakin voit sanoa hänelle, että soittaa sitten kun hän asuu omillaan erillään perheestään. Nyt hän pitää sinua vain " varalla" . Älä suostu siihen. Minä onneton suostuin sinisilmäisyyttäni samanmoiseen peliin. Enää en suostuisi.

Vierailija
7/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä yhtään on selkärankaa niin ensin eroaa vaimostaan ennen kuin alkaa muita naisia jahtaamaan.

Vierailija
8/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaselta pohjalta alotettu suhde ei kovin onnellinen ja rehellinen voi olla!

Vierailija
9/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran noin uskoton luonne, niin tuskin nykyinen vaimo paljon siitä harmistuu, vaikka otatkin vaivoiksesi. Pääset äitipuoleksi samalla.

Vierailija
10/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat siinä sitten kuvitelleet " rakastuneensa" toiseen. Ajan myötä näistä kakkossuhteista ei yksikään ole kestänyt; pari on tajunnut typeryytensä ja onnistuneesti korjannut välinsä perheeseensä ja muut onkin sitten enemmän tai vähemmän tuuliajolla ihmissuhteissaan.

Olet tuolle miehelle rankassa elämänvaiheessa sopiva objekti, jonka kautta hän käy läpi isäksi tuloaan. Ei hän varmaan itsekään näe asiaa näin juuri nyt, mutta niin se vain on.

Ja vaikka mies sanoisi mitä, niin kyllä mun mielestä naisella pitää olla sen verran sydäntä, järkeä ja itsetuntoa, että varattuun ei kosketa vaikka miltä tuntuisi!

Vierailija
11/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti oli kuin omalta näppikseltäni.

Eli ap, jätä mies omaan arvoonsa. Ensinnäkään se hänen parisuhteensa ei IHAN pielessä voi olla, jos kerran ovat yhteisen lapsenkin saaneet.

Toiseksi, etenkin ensimmäisen lapsen kohdalla parisuhde voi tosiaan olla koitoksella, vain luuserit lähtevät etsimään sen aikana onneaan jostain muualta.

Vierailija
12/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinkin miehelle että en halua olla perheenrikkoja, Mutta hän sanoi että voi jättää vaimonsa minun takiani koska ei enää rakasta vaimoaan ja on tämän kanssa vain vauvan takia

ja ymmärrän kyllä hyvin syyn että miksi ei halua olla vaimonsa kanssaan, monta pitkää suhdetta takana eikä koskaan harkinnutkaan pettämistä. Nyt vain sellainen tunne että ei vaimo ole se oikea hänelle, ei ajattele ollenkaan miestä.

itse ajattelin toimia niin että voin olla hänen kaverinsa ja jos joskus eroaa niin sitten enemmän jos vielä siltä tuntuu, en halua olla se syy minkä takia perhe rikkoontuu, vaikkei onnellinen perhe olisikaan.

saavat luvan ensin erota kunnolla aivan muista syistä, sitten voin harkita uudestaan. Mutta kannattaako olla edes yhteydessä kovin usein? En halua että hän rakastuu minuun palavasti ja sitten jättää vaimonsa

Vierailija
13/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies jolla nainen menee lasten edelle ei ole minun silmissäni yhtään mitään.

Vierailija
14/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijän onnelliseksi, vaan kyse on hänen parisuhteensa kriisitä, jota hän ei osaa aikuismaisesti käsitellä.

Vierailija
15/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos teet vauvan saman miehen kanssa ja hän alkaa vilkuilla TAAS toista naista...

Vierailija
16/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli, mutta ei minun takiani, vaan siksi että suhde oli sietämättömässä tilassa.

Ei tosiaan kannata ruveta miehelle ylimenosuhteeksi, vaan pysyttele erossa, kunnes parin välit ovat selvät, suuntaan tai toiseen.

Älä missään nimessä rupea toiseksi naiseksi, se vain vaikeuttaa asioita.

Vierailija
17/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanoinkin miehelle että en halua olla perheenrikkoja, Mutta hän sanoi että voi jättää vaimonsa minun takiani koska ei enää rakasta vaimoaan ja on tämän kanssa vain vauvan takia

ja ymmärrän kyllä hyvin syyn että miksi ei halua olla vaimonsa kanssaan, monta pitkää suhdetta takana eikä koskaan harkinnutkaan pettämistä. Nyt vain sellainen tunne että ei vaimo ole se oikea hänelle, ei ajattele ollenkaan miestä.

Onko käynyt niin - voi voi - että vauva on tärkeämpi kuin mies? Mies ei enää olekaan se, jonka tarpeet ensin huomioidaan perheessä? Voi voi. Tiedätkös, sellaista se on vauvaperheessä. Se on normaalia. Vauvan kuuluukin olla tärkeämpi ja vauvan tarpeet ovat tärkeämmät kuin miehen. Voi voi sentään.

Vierailija
18/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Olen tavannut naisen jolla mies ja neljä lasta. Tämä nainen haluaisi olla vain minun kanssa. Voinko uskoa, että hän jättää perheensä ja ottaa minut? Vai odotanko turhaan. T: Sinkku mies

Vierailija
19/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No EI TIETENKÄÄN ajattele, kun on juuri saanut lapsen. Luontoäiti kun sanelee niin, että äiti keskittyy siihen avuttomaan lapseensa, ei mieheen joka on kuitenkin aikuinen ihminen ja osaa huolehtia ihan itse itsestään.

Mies, joka ruikuttaa jääneensä vähemmälle huomiolle lapsen synnyttyä, ei ole mikään mies vaan vaimonsa huomiosta mustasukkainen kakara.

Aikuinen mies ymmärtää, että elämä pienten lasten kanssa on rankkaa kaikille osapuolille ja vaatii kaikkien perheenjäsenten yhteistä ponnistelua.

Sinänsä ap olet oikeilla lettä seuraat tilannetta ja pysyttelet kaverina, mutta kyllä tuo mies kuulostaa todella itsekeskeiseltä ja lapselliselta.

Vierailija
20/22 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis " oikeilla jäljillä, että"

23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi