Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena ehdottanut myös suoraan tapaamista. Viimeksi kun näin tein, hävisi mies jonnekin muutama päivä ennen tapaamista, eikä vastannut enää viestiini. Mutta nyt siis olen suhteessa miehen kanssa, joka ihan itse ehdotti tapaamista. Kyllä kannatti hänen ottaa riski.
kannattiko niiden saadan muun ottaa riski joiden kanssa et alkanut suhteeseen?
Ei niitä muita ollut kuin joku 30 ja niistäkin jokuselle taisin ehdottaa tapaamista itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee aloitetta koska syyte tulee helposti, tätähän naiset halus.
Paljon turvallisempaa käydä joko maksullisen naisen luona tai hoitaa homma itse tai miesporukassa. Ei tule poliisi rimputtelemaan syytekirjelmien kanssa että nyt olette raisk
kun kierrät kuin kuumaa puuroa sitä tapaamista, tee se sitten itse. mitä haittaa siitä on? egollesiko, ylpeydellesikö?
jotkut pellet ovat sitten yhonneet menevänsä jakemaan diskosta seuraa mikäli ei aloitetta ala kuulua. näistä taas on high alert päällä.
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat jotain, niin varmin (ja usein ainoa) tapa saada se on pyytää itse.
Ongelma on se, että usein tai joskus siinä käy niin, että miesten kiinnostus lopahtaa, kun nainen kutsuu treffeille.
Se johtuu todennäköisesti siitä, että kiinnostusta ei ollut alun perinkään. Se vain konkretisoituu kummallekin osapuolelle siinä kohtaa, kun aletaan puhua tapaamisesta. Olisiko sitten ollut parempi, että nainen saa sen selville vieläkin myöhemmin?
(Oletuksena nyt, että joka tapauksessa sen verran ollaan ehditty tutustua, että molemmat ovat ehtineet muodostaa jonkin käsityksen siitä, haluavatko tavata. Ei treffikutsun tietenkään tarvitse olla ensimmäisessä viestissä.)
Lainaus
Miksi kukaan haluaisi maksaa suomalaiselle naiselle yhtään mitään?
Mutta aikaa kuitenkin heidän kanssaan haluatte viettää ja tuhlata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.
Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.
Ap
Ja miksi et samalla vaivalla kysy haluaisiko mies lähteä kanssasi?
Koska silloin joutuisi itse maksamaan oman festarilippunsa.
Miehen kuuluu maksaa. Muualla Euroopassa edelleen normaalia.
Mikset sitten muuta muualle Eurooppaan? Suomessa ei kummankaan sukupuolen kuulu maksaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nyky lainsäädännöllä ole aivan selvää että aloitteet on syytä jättää naisten tehtäväksi. Kantakoot naiset vastuun parisuhdeasioista kun kerran heille kyseisellä elämän osaalueella on lainsäädännöllä kaikki valtakin annettu.
Mistähän laista mahdat puhua? Siitäkö, ettei saa lääppiä, lähettää dickpicejä eikä edes puskaraiskailla? Jos tämä valta sinulta vietiin sillä, että ei on ei, niin se ei tarkoita etteikö normaalit miehet kokisi ettei mikään muuttunut.
Laki seksuaalisesta häirinnästä. Sen tulkinta ja soveltaminen niin että seksuaalista häirintää on kaikki se mitä teon kohde itse (!) mieltää seksuaaliseksi häirinnäksi. Eli käytännössä ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän. Minä haluan aikuisen miehen, jota ei tarvi vetää perässä. Ei ole naisen rooli olla äiti, joka järjestää. Suomalaiset naiset on keskimäärin hyvin maskuliinisia ja siten valitsevat feminiinisen miehen. Ei tule toimimaan, kukaan ei ole onnellinen.
Odota, että vastaan tulee henkisesti aikuinen mies. Hän luonnollisestikin näyttää kiinnostuksensa ja ottaa ohjat käsiinsä. Ei hän halua naisen niin tekevän, eikö ole kiinnostunut sellaisesta naisesta.
Mutta henkisesti aikuinen mies taas sanoisi puolestaan, että hän haluaa aikuisen naisen, jota ei tarvi vetää perässä, eikä ole miehen rooli olla isä, joka järjestää...
Ei. Naisella ja miehellä on erilaiset roolit, luonnostaan. Kannattaa tutustua aiheeseen. Olemme hyvin erilaisia, mutta Suomessa tämä päivänselvältä asialta suljetaa
Ja sit tehdään tuollaisia aloituksia kuin ap, kun miehet eivät luonnostaan vedäkään sitä roolia, mikä heillä on teoriasi mukaan mukamas luonnostaan. :D Jos kartta ja todellisuus eroavat toisistaan, todellisuus on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nyky lainsäädännöllä ole aivan selvää että aloitteet on syytä jättää naisten tehtäväksi. Kantakoot naiset vastuun parisuhdeasioista kun kerran heille kyseisellä elämän osaalueella on lainsäädännöllä kaikki valtakin annettu.
Mistähän laista mahdat puhua? Siitäkö, ettei saa lääppiä, lähettää dickpicejä eikä edes puskaraiskailla? Jos tämä valta sinulta vietiin sillä, että ei on ei, niin se ei tarkoita etteikö normaalit miehet kokisi ettei mikään muuttunut.
Tarkoitan sitä lakia jossa miessukupuolella ei ole käytännössä puolustautumismahdollisuutta naissukupuolen syytöksiä vastaan. Nykyajan länsirasismia. Luulempa että natsisaksan juutalaiset ja eteläafrikan mustat eivät aikanaan juuri tuijotelleet saati ehdotelleet ykkösluokan kansalaisille. Tuli lynkatuksi nopeasti. Tämän päivän ykkös ja kakkosluokan kanalaisista saa käsityksen ihan vain lukemalla iltapäivälehtien jutut tai katselemalla ja kuuntelemalla Ylen ohjelmia.
Minua ei aikuisena miehenä kiinnosta päätyä rooliin jossa minulta odotetaan jotain viihdyttäjän roolia ja aloitteiden tekemisiä jatkuvasti. Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettenkö hyvässä suhteessa tekisi myös aloitteita ja järjestäisi vaikka yllätyksiä tms.
Avauksessa taas yksi esimerkki nykyfeminismistä jossa naiselta ei voi odottaa mitään perinteiseen sukupuolirooliin asettumista mutta mieheltä vaaditaan kuitenkin perinteistä roolia. Ja sitten sitä miehen perinteistä roolia perustellaan jollain luontaisilla eroilla sukupuolten välillä mutta mitään luontaisia eroja ei sitten monissa muissa asioissa olekaan vaan se on patriarkaatin rakenteita. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat jotain, niin varmin (ja usein ainoa) tapa saada se on pyytää itse.
Ongelma on se, että usein tai joskus siinä käy niin, että miesten kiinnostus lopahtaa, kun nainen kutsuu treffeille.
Se johtuu todennäköisesti siitä, että kiinnostusta ei ollut alun perinkään. Se vain konkretisoituu kummallekin osapuolelle siinä kohtaa, kun aletaan puhua tapaamisesta. Olisiko sitten ollut parempi, että nainen saa sen selville vieläkin myöhemmin?
(Oletuksena nyt, että joka tapauksessa sen verran ollaan ehditty tutustua, että molemmat ovat ehtineet muodostaa jonkin käsityksen siitä, haluavatko tavata. Ei treffikutsun tietenkään tarvitse olla ensimmäisessä viestissä.)
naiset ovat niin narsisteja että kuvittelee kaikkien olevan niistä kiinnostuneita ja naisen aloite on se ainoa asia mikä saa miehen kiinnostuksen loppumaan
Eivätkö miehet tee aloitetta ensimmäisille treffeille vai alkaako aloitekyvyttömyys sen jälkeen?
Itselläni molemmista kokemusta. Pahin oli tapailumies jota joudun hiillostamaan tapaamisten suhteen ja sitten tapaamisella mies aina kertoi ohimennen, kuinka hänellä on se ja se kaveri käynyt kylässä ja tänäänkin on yksi kaveri vielä tulossa. Että niin korkealla olin tärkeysjärjestyksessä, kaiken maailman kavereille (tai "kavereille") löytyy aikaa mutta minulle ei :D Sanomattakin selvää että lopetin sen tapailun nopeasti.
Ei niitä kiinnosta. Leikkivät naisia nykyään, en tosin tiedä ovatko koskaan olleetkaan suomessa varsinaisesti miehiä. Nytkin kirjoittelevat lehdissä naisten asepalveluksesta, eivät ehkä edes tajua miesten ja naisten eroa, raukkaparat
Kaikki parhaat suhteeni ovat lähteneet naisten aloitteesta.
Toki olen tehnyt itsekin aloitteita vuosien varrella, mutta niistä ei koskaan tullut mitään pidempää suhdetta.
Jomman kumman on se aloite tehtävä, jos osapuolet haluavat tavata. Ei ole paha, jos sen tekee mies, eikä ole paha, jos sen tekee nainen. Ei sekään ole kovin iso ongelma, jos molemmilta kestää vähän aikaa kerätä rohkeutta, ennen kuin toinen hoitaa homman. Mutta jos naisen asenne on "ei minun tarvitse, koska sukupuoli", niin se on paha.
Vierailija kirjoitti:
kun kierrät kuin kuumaa puuroa sitä tapaamista, tee se sitten itse. mitä haittaa siitä on? egollesiko, ylpeydellesikö?
jotkut pellet ovat sitten yhonneet menevänsä jakemaan diskosta seuraa mikäli ei aloitetta ala kuulua. näistä taas on high alert päällä.
Miksi nainen roikottaisi miestä perässään? Tuo on maskuliinista toimintaa, aloitteiden tekeminen ja kaikenlainen "penetroituminen". Itseä ei ainakaan kiihota ketarat lvällään makaava mies joka odottaa, että nainen "ottaa hänet"
Siitä saa syyteen ahdistelusta. Parempi vain keskustella kissavideoista.
Lainaus
Naiset vaati tasa-arvoa, älkää valittako kun emme maksa
Kuka on valittanut? Ja aikamoista yleistystä.
t. Nainen