Miksi miehet ei tajua tehdä aloitetta tapaamiseen?
Kommentit (268)
Olen naisena ehdottanut myös suoraan tapaamista. Viimeksi kun näin tein, hävisi mies jonnekin muutama päivä ennen tapaamista, eikä vastannut enää viestiini. Mutta nyt siis olen suhteessa miehen kanssa, joka ihan itse ehdotti tapaamista. Kyllä kannatti hänen ottaa riski.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nyky lainsäädännöllä ole aivan selvää että aloitteet on syytä jättää naisten tehtäväksi. Kantakoot naiset vastuun parisuhdeasioista kun kerran heille kyseisellä elämän osaalueella on lainsäädännöllä kaikki valtakin annettu.
Mistähän laista mahdat puhua? Siitäkö, ettei saa lääppiä, lähettää dickpicejä eikä edes puskaraiskailla? Jos tämä valta sinulta vietiin sillä, että ei on ei, niin se ei tarkoita etteikö normaalit miehet kokisi ettei mikään muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.
Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.
Ap
Ja miksi et samalla vaivalla kysy haluaisiko mies lähteä kanssasi?
Koska silloin joutuisi itse maksamaan oman festarilippunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä etteivät tajua vaan siitä etteivät halua.
Sitä vähän pelkäänkin ja samasta syystä jään odottamaan miehenkin puolelta edes jonkun näköistä aktiivisuutta. Kysyisivät edes vastavuoroisesti mun viikonloppusuunnitelmia..
Ap
No, jos molemmat istuvat kuin tatit pelkäämässä, että toinen saattaa vastata suoraan kysymykseen "ei", niin sitten ei taida mitään tapahtua. Ehkä tästä pelosta pitäisi kuitenkin pyrkiä pääsemään irti, tai muuten suhteesta ei muutenkaan tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä koin itsekin deittipalstalla ollessa. Keskustelut tuntuivat loppumattomilta ja vaikka oli innokkuutta keskustella, ei mitään merkkiä tapaamisen suuntaan. No on niitäkin, jotka haluavat tavata, ja nyt olen suhteessa sellaisen kanssa.
Tämä on kyllä jännä. Kysyn usein esim. viikonloppusuunnitelmia tai kerron, että on joku mielenkiintoinen tapahtuma, elokuva, ravintola tms. jossa olisi kiva mennä käymään. Näihin miehet eivät osaa tarttua.
Ap
Miehen kuuluu maksaa. Muualla Euroopassa edelleen normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän. Minä haluan aikuisen miehen, jota ei tarvi vetää perässä. Ei ole naisen rooli olla äiti, joka järjestää. Suomalaiset naiset on keskimäärin hyvin maskuliinisia ja siten valitsevat feminiinisen miehen. Ei tule toimimaan, kukaan ei ole onnellinen.
Odota, että vastaan tulee henkisesti aikuinen mies. Hän luonnollisestikin näyttää kiinnostuksensa ja ottaa ohjat käsiinsä. Ei hän halua naisen niin tekevän, eikö ole kiinnostunut sellaisesta naisesta.
Mutta henkisesti aikuinen mies taas sanoisi puolestaan, että hän haluaa aikuisen naisen, jota ei tarvi vetää perässä, eikä ole miehen rooli olla isä, joka järjestää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehille on taottu kaaliin, että jos on tositarkoituksella liikkeellä, niin pitää kuukausitolkulla kirjoitella ja tutustua. Viesti on siis mennyt perille.
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena ehdottanut myös suoraan tapaamista. Viimeksi kun näin tein, hävisi mies jonnekin muutama päivä ennen tapaamista, eikä vastannut enää viestiini. Mutta nyt siis olen suhteessa miehen kanssa, joka ihan itse ehdotti tapaamista. Kyllä kannatti hänen ottaa riski.
kannattiko niiden saadan muun ottaa riski joiden kanssa et alkanut suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän. Minä haluan aikuisen miehen, jota ei tarvi vetää perässä. Ei ole naisen rooli olla äiti, joka järjestää. Suomalaiset naiset on keskimäärin hyvin maskuliinisia ja siten valitsevat feminiinisen miehen. Ei tule toimimaan, kukaan ei ole onnellinen.
Odota, että vastaan tulee henkisesti aikuinen mies. Hän luonnollisestikin näyttää kiinnostuksensa ja ottaa ohjat käsiinsä. Ei hän halua naisen niin tekevän, eikö ole kiinnostunut sellaisesta naisesta.
Mutta henkisesti aikuinen mies taas sanoisi puolestaan, että hän haluaa aikuisen naisen, jota ei tarvi vetää perässä, eikä ole miehen rooli olla isä, joka järjestää...
Ei. Naisella ja miehellä on erilaiset roolit, luonnostaan. Kannattaa tutustua aiheeseen. Olemme hyvin erilaisia, mutta Suomessa tämä päivänselvältä asialta suljetaan silmät. Toki saat jatkaa samaan vanhaan malliin jos haluat. Harva mies kuitenkaan haluaa parisuhteeseen miehen kanssa. Mutta naiselta kelpaa itsekkäästi ottaa kaikki mitä irti lähtee, mitään vastavuoroisesti antamatta. Se ei ole rakkautta.
Mä olen myös pari kertaa Tinderissä viestitellyt miehen kanssa viikkoja ja aina vaan mies on vienyt keskustelua eteenpäin, kunnes olen viimein kyllästynyt odottamaan treffikutsua. Se on hyvä, jos ensin tutustuu viestittelemällä, mutta ei sen viestittelyn tarvii kestää viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattiko niiden saadan muun ottaa riski joiden kanssa et alkanut suhteeseen?
Eri.
Tietysti. Mitä he hävisivät?
Koska eivät halua olla suomalaisen naisen kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naiset vaati tasa-arvoa, älkää valittako kun emme maksa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nyky lainsäädännöllä ole aivan selvää että aloitteet on syytä jättää naisten tehtäväksi. Kantakoot naiset vastuun parisuhdeasioista kun kerran heille kyseisellä elämän osaalueella on lainsäädännöllä kaikki valtakin annettu.
Niin kaikilla ei ole sutenööri serkkua kuten sulla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi kukaan haluaisi maksaa suomalaiselle naiselle yhtään mitään?
Oma kokemus on se, että naiset feidaavat heti jos yritän sopia jotain tapaamisia. En tiedä miksi näin tapahtuu, mutta annan naisten olla tässä suhteessa aloitteellisia.