Mistä löytää mies joka haluaisi perustaa perheen?
Mistä voisi löytää miehen, joka haluaisi lapsia parin vuoden sisään?
Minulla on jo useampi pitkä parisuhde takana ja kaikki ovat kaatuneet siihen, ettei mies halunnutkaan lapsia, vaikka suhteen alussa sanoi haluavansa. Suhteet olivat muilta osin onnellisia eivätkä miehet olisi halunneet erota. Ensimmäinen sanoi ettei ympäristösyistä haluakaan lapsia, toinen koki ettei rahaa ole tarpeeksi (vaikka meillä oli), kolmas sanoi että haluaisi vasta noin viiden vuoden päästä.
Olen ollut kaikissa mahdollisissa deittiappeissa vuoden verran enkä sieltäkään ole onnistunut tapaamaan ketään, jonka kanssa perhearvot kohtaisivat. Ne miehet jotka haluaisivat lapsia ovat itselleni ihan liian vanhoja (45+).
Olen 35-vuotias nainen ja elämässä kaikki kondiksessa. Ydinperheestä edelleen haaveilen enkä haluaisi yksikseni pankin kautta hankkia lasta.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Naisena pärjää kyllä, kun tulee raskaaksi. Luonto opettaa kaiken oleellisen vauvanhoitoon liittyen, mitä nyt asennot vaipan vaihtoon kannattaa katsoa youtubesta. Mutta esim. synnytys ja imetys ovat niin primitiivisiä prosesseja, että niissä "opetuksesta" on melkeinpä enemmän haittaa kuin hyötyä
Luonto ohjaa kyllä kaikenlaiseen, mutta nykyisessä yhteiskunnassa se on todella tarkkaan säädeltyä, että millä lailla lasta saa hoitaa ja kasvattaa. Aika pienetkin poikkeamat luokitellaan lasun paikoiksi, jolloin lastensuojelu tekee ratsian perheen kotiin ja tarvittaessa hakee lapset pois.
Ikäväkseni voin todeta, että se onkin ihan h*** vaikeaa. Minä käytin itse sitkeyden taktiikkaa: jaksoin tinderissä vaikka kypsytti enemmän kuin paljon. Ja jo omassa profiilissanikin ilmoitin selkeästi, että kumppani haussa ja toiveena perhe. Eli aikaa ei tuhlautuisi häntäheikkien kanssa viestittelyyn.
Aivan hirveä urakka se oli mutta juurikin sinun ikäisenä miehen lopulta löysin! Aloimme yrittää lasta jo ensimmäisen vuoden aikana koska aikaa ei yksinkertaisesti ollut. Nyt olen 41v, naimisissa ja kolmatta kertaa raskaana. Kaikki vaiva ja tuska kannatti koska perhe on parasta mitä olen elämältä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena pärjää kyllä, kun tulee raskaaksi. Luonto opettaa kaiken oleellisen vauvanhoitoon liittyen, mitä nyt asennot vaipan vaihtoon kannattaa katsoa youtubesta. Mutta esim. synnytys ja imetys ovat niin primitiivisiä prosesseja, että niissä "opetuksesta" on melkeinpä enemmän haittaa kuin hyötyä
Luonto ohjaa kyllä kaikenlaiseen, mutta nykyisessä yhteiskunnassa se on todella tarkkaan säädeltyä, että millä lailla lasta saa hoitaa ja kasvattaa. Aika pienetkin poikkeamat luokitellaan lasun paikoiksi, jolloin lastensuojelu tekee ratsian perheen kotiin ja tarvittaessa hakee lapset pois.
Niin ja tämän vuoksi kannattaakin miettiä todella tarkasti, kannattaako koko yhteiskuntaan edes synnyttää. Siis jo ihan tuo synnytysprosessi - ettei saa synnyttää luonnollisesti vaan pitää olla lääketeollisuuden r aiskattavana raskauden alkumetreiltä asti esklaoituen hirvittävään, epäluonnolliseen ja jo sen vuoksi äärimmäisen vaaralliseen laitosspektaakkelisynnytykseen, on vähän niin ja näin
Naisen sisällä elävä kaipuu raskauteen ja lapseen on luonnollinen ja kohdistuu nimenomaan siihen luonnolliseen raskauteen, jossa saa elää normaalia elämää ja olla vauvan ja lasten kanssa. Nyky-yhteiskunta on HYVIN erilainen synnytyspaikka kuin se, mihin tämä kaipuu kohdistuu. Enemmänkin tehotuotanto- ja teurastuslaitos. Ja myös tuo, että lapsen "menettää" valtiolle kouluikäisenä...
Noh, jotkut ottavat lapsensa kotiopetukseen ja kieltäytyvät teurastusraskauksista. Mutta totta se on, että lasu on siinä vaiheessa huohottamassa niskaan, että pitäisi saada lapsi broilerinlihaksi.
Usein miehille tulee vauvakuume vasta 40-50-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Ikäväkseni voin todeta, että se onkin ihan h*** vaikeaa. Minä käytin itse sitkeyden taktiikkaa: jaksoin tinderissä vaikka kypsytti enemmän kuin paljon. Ja jo omassa profiilissanikin ilmoitin selkeästi, että kumppani haussa ja toiveena perhe. Eli aikaa ei tuhlautuisi häntäheikkien kanssa viestittelyyn.
Aivan hirveä urakka se oli mutta juurikin sinun ikäisenä miehen lopulta löysin! Aloimme yrittää lasta jo ensimmäisen vuoden aikana koska aikaa ei yksinkertaisesti ollut. Nyt olen 41v, naimisissa ja kolmatta kertaa raskaana. Kaikki vaiva ja tuska kannatti koska perhe on parasta mitä olen elämältä saanut.
Olet hyvä esimerkki siitä, mitä ihminen voi saada aikaan kun OIKEASTI yrittää.
Lähtisin siitä että ikäsi puolesta etsimisaika on ohi. Toivottavasti saat lapsia mitta hedelmällisyyydestä ei ole kellääm, nuorillakaan taetta.
Terveelliset elämäntavat tai säännölliset kuukautiset eivät kerro vielä mitään hedelmällisyydestä. Se on asia jota useimmat eivät ymmärrä.
Helpoimmalla pääset itsellisesti ja klinikan kautta. Jos panet paljaalla jonkun randomin kanssa, se on vakava tautiriski. Ja onhan se miehen hyväksikäyttöä, jos et kerro aikeitasi.
Ja jos kerrot raskaudesta, täysipäinen mies alkaa vaatia oikeuksiaan. Siinäpä sitten olet, ihan vieraan kanssa, joka puuttuu kaikkeen ja vie lapsennä konkreettisesti vauva-ajan jälkeen 50% ajasta luotasi pois.
Jos ei se mies ole täysipäinen, se on myös riski. Voi aktivoitua lapsensa suhteen ties milloin ja miten - ja bioisällä on tosi vahvat oikeudet lain edessä. Lapsellakin on oma oikeus isäänsä. Siinä et voi vaikuttaa.
Sinähän haluat lapsen. Miehenkin ja isän hänelle, kyllä, mutta siihen lapsiasiaan ei voi hypätä kenenkään kanssa kuin liikkuvaan junaan.
Biologia on armoton. Se hyvä mies ja isä pitää 35-vuotiaalla naisella olla tiedossa. Mies otetaan jos rakastutaan, ilman muuta, mutta sulla ei ikävä kyllä enää ole aikaa odottaa. Yhtään.
Toisaalta voi olla ettet olisi raskautunut edes 18-kesäisenä, et voi tietää. Kaikki raskutesi ehkä menevät kesken. Tai valtaosa. Et voi vielä tietää. Se tieto ei tule normigyneltä joka sanoo että kaikki kunnossa. Se tieto tulee vasta kun alat yrittää.
Ja muista että hyvä seksi aiheuttaa aivoissa kemiallisesti välittäjäaineiden tulvaa. Se tuo positiivisia tunteita ja liittymistä seksikumppaniin, mutta se ei ole yhtä kuin juuri siihen mieheen rakastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin siitä että ikäsi puolesta etsimisaika on ohi. Toivottavasti saat lapsia mitta hedelmällisyyydestä ei ole kellääm, nuorillakaan taetta.
Terveelliset elämäntavat tai säännölliset kuukautiset eivät kerro vielä mitään hedelmällisyydestä. Se on asia jota useimmat eivät ymmärrä.
Helpoimmalla pääset itsellisesti ja klinikan kautta. Jos panet paljaalla jonkun randomin kanssa, se on vakava tautiriski. Ja onhan se miehen hyväksikäyttöä, jos et kerro aikeitasi.
Ja jos kerrot raskaudesta, täysipäinen mies alkaa vaatia oikeuksiaan. Siinäpä sitten olet, ihan vieraan kanssa, joka puuttuu kaikkeen ja vie lapsennä konkreettisesti vauva-ajan jälkeen 50% ajasta luotasi pois.
Jos ei se mies ole täysipäinen, se on myös riski. Voi aktivoitua lapsensa suhteen ties milloin ja miten - ja bioisällä on tosi vahvat oikeudet lain edessä. Lapsellakin on oma oikeus isäänsä. Siinä et voi vaikuttaa.
Sinähän halu
Samaa mieltä tuosta, että ei kannata tehdä "huonosti tunnetun" miehen kanssa juridista diiliä. Riski myös lapselle on mieletön ja se riittää, kun mies pimahtaa vaikka 10v päästä. Eli miehen täytyisi olla hyvin tunnettu, vakaa, ja sitoutua avioon (ainoa indikaattori kunniallisuudesta)
Mutta täysin eri mieltä hedelmällisyydestä. Erityisesti jos on "skipannut kuukautisia", voi hedelmällisyysikkuna olla muuttunut rajustikin. Ja mitä vähemmän lääketeollisuutta sotkee kuvioon, sitä paremmin raskaus ja pikkulapsiaika etenee
Mutta: tuo, että vanhempien yhteensopimattomuus on kuilu myös lapsen ja vanhemman välillä, on myös totta. Tämän vuoksi en suosittelisi lisääntymään mistään muusta syystä, kuin aidosta rakkaudesta. Ennemminkin kannustan muokkaamaan omaa elinympäristöään niin, että pystyy nauttimaan siitä sinkkunakin, vaikka ihan loppuun asti. Ja suhteeseen mennään rakkaudesta kumppaniin, ei siksi että haluaa tästä "välineen" jotakin varten
T jeesus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole rahaa kuin elättää itsensä.
Toisaalta jos ap haluaa elättää myös miehen tai tätä silloin kun töitä ei ole, niin ok.
Varmasti löytyy miehiä joille kelpaa perhe, mutta usein nainen ei halua miestä joka on välilä työtön ja elätettävänä.
Jos nainen haluaa perheen, niin hänen on oltava varakas että voi tarvittaessa elättää myös perheen isän lapsen vuoksi nykyisen heikon ostovoiman ja työttömyyden aikana.
Miksi siittäjää pitäisi elättää? Jos siittäjä heittäytyy painolastiksi, niin tämän voi eliminoida heti siemennyksen jälkeen. Tai sen siemenen voi tilata vaikka tanskasta - maksaa huomattavasti vähemmän kuin loisiva mieslapsi
Lapsi tarvitsee isän mallin. Toinen lastenhoitaja on kätevämpi ja mies voi olla myös taloudenhoitaja ja kokki.
Näin meillä. Ei mies mene töihin todellakaan 10e tuntipalkalla. Hän haluaa olla kokkina kotona ja hoitaa lapsen koulu/harrastusasiat. Minä käyn töissä. Minulla on varaa tähän, koska olen hyvätuloinen nainen.
Helposti nainen saa miehen jos kelpaa kiltti ja kunnollinen mies. Meitä kilttejä miehiä on varmaan sellaiset 300 000 sinkkuna joten ei naiselle voi olla vaikeaa löytää kunnollista miestä.
Miksi jäit suhteisiin vuosikausiksi etkä ottanut huomioon naisten rajallista hedelmällisyyttä?
Varmaan kannattaa ottaa huomioon myös ne itseäsi 10 - 12 vuotta vanhemmat miehet, vaikka eivät ykkösvaihtoehtoja muuten olisikaan. Mutta sinulla ikävä kyllä on kiire ja hyvistä isäehdokkaista on pulaa. Ylipäätään X-sukupolven edustajat ovat perhekeskeisempiä ja lapsirakkaampia (suhtautuvat lapsiin normaalina elämään kuuluvana asiana) kuin millenniaalit.
Laita deittiappiin selkeästi esille toiveesi. Oletko kokeillut eliittikumppania, jossa voi laittaa tarkat toiveet?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollaiset nelikymppiset eka lastaan himoavat on parhautta!
Niitä saa nussia paljaalla sydämensä kyllyydestä ja laskea satsit sisälle!
Ei tartte pidätellä, sen kun jyystää!
t. mies
Yli kolme kymppisillä naisilla alkaa olla jo kiire.
Pari baarista pokattua naista on sanonut suoraan, että saat paljaalla, mutta vauva voi tullla...
Oon ootanut riskin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tuollaiset nelikymppiset eka lastaan himoavat on parhautta!
Niitä saa nussia paljaalla sydämensä kyllyydestä ja laskea satsit sisälle!
Ei tartte pidätellä, sen kun jyystää!
t. mies
Yli kolme kymppisillä naisilla alkaa olla jo kiire.
Pari baarista pokattua naista on sanonut suoraan, että saat paljaalla, mutta vauva voi tullla...
Oon ootanut riskin...
Multa on nipsaistu piuhat poikki, niin ei ole pelkoa lapsista. En ole tästä maininnut, ellei ole suoraan kysytty. Muutaman emännän kanssa on yritetty montakin kertaa..
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen mies kuin sinä, mutta etkö koe että on vähän myöhäistä hankkia lapsia tuossa vaiheessa? Oltaisiin eläkeiässä kun lapset viimein lentäis pesästään.
Öö, tarkistapa nykyinen eläkeikä. Se on 70v
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut perheen perustamisesta jo 15 vuoden ajan enkä koe olevani siihen liian vanha. En vain ole onnistunut löytämään miestä, joka myös haluaisi perheen. Minulla on terveelliset elämäntavat ja näytän nuorelta ikäisekseni.
Ap
Et vain ole sattunut löytämään rikasta komeaa miestä, jonka kaikki muutkin naiset haluaisivat, mutta joka olisi valmis perustamaan perheen juuri sinun kanssasi. Luulen, että ongelma on se.
"Olen 35-vuotias nainen"
Voit mennä suorinta tietä roskiin, kulkematta lähtöruudun kautta. Äänestät varmasti vielä demareitakin? Nauti äänestämästäsi demarisyövästä. Nauti oikein helvetisti kun mehustelet femakkopärinöissäsi, olet saanut sellaisen yhteiskunnan ja elämän kun halusit ja ansaitsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän halu
Olipas valoisaa. Tai sitten voi käydä niin, että löytääkin sopivan miehen, tulee raskaaksi nopeasti, kaikki menee hyvin ja elää kohta perhe-elämää. Yrittämättä sitä ei ainakaan saa.
Joissain piireissä näin. Toisissa r aiskaillaan lapsia kadulla, ja lapsi synnyttää lapsen kadulle. Kolmansissa rakastunut pari karkaa ulkomaille ja elää ydinperhe-elämää.