Rakastetaan työkaverin kanssa toisiamme, mutta
halutaan pitää myös omat avioliittomme, kun ei haluta rikkoa mitään. En olla viety tätä pitkälle joitakin pusuja lukuunottamatta eli mitään suurempaa pettämistä ei ole ollut.
Nähdään joka päivä ja jokainen päivä kun nähdään on yhtä ihana.
mitä väärää tässä on?
Kommentit (12)
Olisiko sinusta ap väärin, jos puolisollasi olisi samanlainen työpaikkarakkaus?
Harmi kun ette voi niitä aviopuolisoita rakastaa saati kunnioittaa edes sen vertaa, että antaisitte heidän päättää oletteko touhuinenne liiton jatkamisen arvoisia. Ette siis kyllä ole, mutta toistenne arvoisia totaalisesti olette!
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinusta ap väärin, jos puolisollasi olisi samanlainen työpaikkarakkaus?
Ei se väärin ole.
Oletteko kertoneet puolisoillenne asiasta. Jos täytyy salata, silloin on väärin.
Jos mun mies, niin voisitko mitenkään ottaa sen itelles. Mä en milään jaksais enää katella sitä, mutta se haraa eroa vastaan. Jossais vaiheessa jätän sen kuitenkin ja siinä vaiheessa siitä tulee sulle oikea maanvaiva, koska hänen logiikallaan rikoit meidän parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Leikit tulella, tyttö..
Mutta kielletty hedelmä on makea..
Itse olen siinä mielessä vanhanaikainen, että kannatan yhden suhteen mallia.
Jos ollaan avioliitossa yhden kanssa, ei samaan aikaan hankita toista rakkautta muualta. Reilun pelin mukaista on, että ensin ero, sitten vasta uusi kumppani.
Pikkjouluissa sitten revan täydeltä ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen siinä mielessä vanhanaikainen, että kannatan yhden suhteen mallia.
Jos ollaan avioliitossa yhden kanssa, ei samaan aikaan hankita toista rakkautta muualta. Reilun pelin mukaista on, että ensin ero, sitten vasta uusi kumppani.
Polygamia on ihan tavallista nykyään. Kyllä rakkautta voi jakaa useammille
Ne puolisot ansaitsisivat tietää, että te rakastatte muita. Minusta on jotenkin hirveän itsekästä ja ylimielistä "uhrautua" pysymään puolison kanssa, vaikka sydän haluaa jonkun muun. Entä, jos se puoliso ei halua, että hänen kanssaan pysytään pelkästä mukavuudenhalusta tai säälistä tai rahan takia? Entä jos puolisokin haluaisi löytää jonkun, joka rakastaa häntä?
No mikä tossa sitten, nauttikaahan toisistanne!