Mistä löytää mies joka haluaisi perustaa perheen?
Mistä voisi löytää miehen, joka haluaisi lapsia parin vuoden sisään?
Minulla on jo useampi pitkä parisuhde takana ja kaikki ovat kaatuneet siihen, ettei mies halunnutkaan lapsia, vaikka suhteen alussa sanoi haluavansa. Suhteet olivat muilta osin onnellisia eivätkä miehet olisi halunneet erota. Ensimmäinen sanoi ettei ympäristösyistä haluakaan lapsia, toinen koki ettei rahaa ole tarpeeksi (vaikka meillä oli), kolmas sanoi että haluaisi vasta noin viiden vuoden päästä.
Olen ollut kaikissa mahdollisissa deittiappeissa vuoden verran enkä sieltäkään ole onnistunut tapaamaan ketään, jonka kanssa perhearvot kohtaisivat. Ne miehet jotka haluaisivat lapsia ovat itselleni ihan liian vanhoja (45+).
Olen 35-vuotias nainen ja elämässä kaikki kondiksessa. Ydinperheestä edelleen haaveilen enkä haluaisi yksikseni pankin kautta hankkia lasta.
Kommentit (71)
Lähimpään kadunkulmaan sitten vaan huutelemaan että etsitään vapaata sitoutumiseen halukasta miestä jos joku vaikka vastaisi kutsuun ja tarttuisi syöttiin.
Olen haaveillut perheen perustamisesta jo 15 vuoden ajan enkä koe olevani siihen liian vanha. En vain ole onnistunut löytämään miestä, joka myös haluaisi perheen. Minulla on terveelliset elämäntavat ja näytän nuorelta ikäisekseni.
Ap
Yleensä kiipeän sänkyyn vasemman laidan kautta ja siitä se lapsen tekeminen alkaa.
M
En mä osaa sanoa. Jatka vaan miesten tapailua, jospa joku sopiva löytyisi
35-vuotias nainen ja 45+ mies on muka liian vanha 😂
Nyt kannattaa ottaa peili ja realiteetit käteen. Vaikka provo olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen mies kuin sinä, mutta etkö koe että on vähän myöhäistä hankkia lapsia tuossa vaiheessa? Oltaisiin eläkeiässä kun lapset viimein lentäis pesästään.
Minkä ikäisenä oikein meinasit päästä eläkkeelle? Ap olisi 55v, jos parin vuoden sisään saa lapsen alulle. Vielä sen jälkeen on 15 vuotta työelämää.
Siitä vaan virpomaan ydinperhe kasaan, paskot sen 5-10 vuoden sisällä kuitenkin kun hormonit on sekaisin ja tuntuu että jotain puuttuu ja alat hakemaan vikoja puolisostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen mies kuin sinä, mutta etkö koe että on vähän myöhäistä hankkia lapsia tuossa vaiheessa? Oltaisiin eläkeiässä kun lapset viimein lentäis pesästään.
Minkä ikäisenä oikein meinasit päästä eläkkeelle? Ap olisi 55v, jos parin vuoden sisään saa lapsen alulle. Vielä sen jälkeen on 15 vuotta työelämää.
Laskin ettei lapset lähde kotoa kuin vasta 20-vuotiaina, jos silloinkaan. 60v hujakoilla itse ajattelin mutta ehkä sitä jaksaa 70ksi saakka. Pointtini oli enemmänkin se, että kun viimein saisi aikaa taas parisuhteelle ja itselleen niin on jo vanha ja raihnainen. Itsellä ei varmaan k*llikaan enää seiso tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsia halutaan sen vuoksi, että niistä päästäisiin eroon???
Älä perusta perhettä muuta kuin sellaisen miehen kanssa, jota rakastat. Ja toki ymmärtänet, että jos rakastat miestä, se lapsi ei ole edes välttämättömyys
Jos käytät miestä välineenä ja hän käyttää sinua välineenä oman perimänsä jatkamiseen, siitä syntyy vaan ongelmia. Kukaan ei rakasta lasta, ette todennäköisesti edes pidä toisistanne
Nauti elämästäsi. Niillä, joilla ei ole lapsia, on mahdollisuus täyttää elämänsä kaikella muulla ihanalla. Lapsihaave edellä suhteeseen meneminen on katastrofi
Vierailija kirjoitti:
50v ukolla on jo toinen jalka haudassa. Se että siitin toimii teoreettisesti ei tee miehestä hyvää tai edes kelvollista isää. Vanha mies kipuineen ja känkkäränkkineen voi olla todella hirveä elinkumppani, jopa vaarallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsia halutaan sen vuoksi, että niistä päästäisiin eroon???
Ei toki, vaan niitä terveitä ja viriilejä vuosia jäisi vielä kaksistaan olemiseen ja matkusteluun. Ei niitä ole kiire saada pois, mutta fakta on että joskus ne lähtee. Oisin mielummin 40 kun ne lähtee, kuin 60. Tällä on merkitystä myös sen kanssa miten aikanaan jaksaa auttaa lastenlasten kanssa. Tuo aikaisempi juna on jo valitettavasti mennyt itseltäkin, mutta en tiedä olenko valmis hyppäämään enää tuohon jälkimmäiseen.
Täällä on. Olet kuitenkin liian vanha ja sinulla on liikaa suhteita takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v ukolla on jo toinen jalka haudassa. Se että siitin toimii teoreettisesti ei tee miehestä hyvää tai edes kelvollista isää. Vanha mies kipuineen ja känkkäränkkineen voi olla todella hirveä elinkumppani, jopa vaarallinen
Ja neljääkymppiä lähestyvä nainen on mummoiässä, synnytysikä kaukana takana.
Löysin harrastuksista, kun en etsinyt. Etsimällä ei löytynyt sitoutumiskykyisiä miehiä, mutta valehtelivat ummet ja lammet haluavansa tulevaisuudelta samoja asioita.
Minusta seksisuhdetta haluavien pitäisi etsiä kaltaisensa.
Eiköhän se oo jo ohi ap:lta. Vika on ap: n vaatimuslistoissa. Sitä paitsi miesten näkökulmasta ap on jo liian vanha niihin puuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään alle 30-vuotias on liian nuori saamaan lapsia ja yli 35-vuotias puolestaan on liian vanha siihen.
Miehet kyllä haluaa lapsia, ne vaan eivät ole halunneet niitä sinun kanssasi.
Joku piirre sinussa on semmoinen että miehet kokevat ettei sinusta ole äidiksi.
Peilistä löytyy vastaus, ei etsimällä miestä.