Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta

Vierailija
26.10.2024 |

https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…

-

Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.

Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista? 

Kommentit (2234)

Vierailija
1221/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nainen siis joku tietty nainen vai geneerinen ``kaikki naiset`` -konstruktio, jonka olet päässäsi rakennellut? 

Mun on pakko tunnustaa, että en oikeesti osaa sua auttaa. En pysty keskustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, jolla on päässään valmiit sabluunat puolen ihmiskunnan olemiselle ja käytökselle ja joka on dehumanisoinut tuolla perusteella kokonaisen sukupuolen. Ehkä joku ammattiauttaja olis paikallaan?

Siis nimenomaan liittyy katkeruuteen omasta kokemuksesta, jota sitten yleistää kaikkiin naisiin yleistyksen kautta. Sitä sanotaan naisvihaksi. Voi poloista, mitä ikinä käynytkään. Luultavasti viety lapsi pois ja joutunut maksamaan treffeillä jotakin. Mutta tällaisia kapeakatseisia ihmisiä on juurikin vaikea auttaa, valitettavasti. Ei auta vaikka sanoisi, että miehet ovat oikeasti hyviä tyyppejä, ainakin 90% heistä. Vaan silti, naiset ovat heidän mielestään pahoja :/ 

Oletko paljonkin palstalla ketjuissa joissa puhutaan miehistä positiiviseen sävyyn?

Laita linkki vaikka viiteen niin tarkastetaan.

Vierailija
1222/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit miehet perustaa edelleen normaalisti perheitä ja käy normaalisti töissä.

Tilastot kertoo toisin.

Tilastot eivät kerro, ketkä ovat normaaleja ja ketkä eivät. Onhan sille syynsä, miksi toisilta työllistyminen ja perheen perustaminen onnistuu (edelleen) ja toisilta ei.

Niinkö? Samat syynä naisilla? Miksi työllistyminen onnistuu toisilla ja toisilla ei? Ja perhe? 

Vai onko niin että nainen joka ei kaipaa elämäänsä miestä on voimakas, itsenäinen nainen kun taas mies joka ei kaipaa naista on epäonnistunut luuseri joka ei onnistu edes perhettä perustamaan.

Niin... tuossa esimerkki miesvihastasi.

Kurkkaa vähän sieltä kaukoputkesta muualle, kommenttisi on suorastaan outo. Tunnen miehiä, jotka eivät syystä tai toisesta halua olla nyt kenenkään kanssa, toinen on seurustellut vain kerran aiemmin ja nyt sinkkuna monta vuotta ollut. Eikä kukaan tuntemistani ihmisistä ajattele, että he olisi mitenkään luusereita, miksi ajattelisi edes. Onko sulla vain huono oma kokemus? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan miehet ja Naiset luontoon sotimaan keskenään, katsotaan sitten lopulta kumpiko on parempi 

Joo. Siinäpä oikein aikuisen aivopieu.

Kyllä meirän äite teirän isän voittaa!

Pysyisivät nyt edes keskenkasviset pois täältä.

Vierailija
1224/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan miehet ja Naiset luontoon sotimaan keskenään, katsotaan sitten lopulta kumpiko on parempi 

Olet väkivaltainen tollo. Naiset eivät ole.

Niinhän sä luulet, 

Vierailija
1225/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Se ettei mies tarvitse naista elämäänsä

Koettakaa nyt päättää kannatatteko oikeston ajamia naisorjia vai pärjäättekö ilman naisia :D

Ketkä? Pitääkö keskusteluun osallistuvilta tulla jokin lausuma ja yhteinen mielipide asiasta?

Minä puhun tilastoista joiden mukaan 70% alle 35v miehistä on sinkkuja ja heistä suurin osa täysin tyytyväisiä. Eivät hae naista edes seksisuhteeseen.

Nainen on miehelle pelkkä riski.

Sanoisin että tilastojen valossa "miehet" siis pärjäävät ilman naista ja varsin mainiosti.

Mitä muuta haluat?

Vierailija
1226/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerrotko vielä, miten naiset ovat sinua alistaneet ja pakottaneet? (Ja ei, se ei ole alistamista ja pakottamista, etteivät he halua olla kanssasi tekemissä.)"

Tiedätkö mitä? Tätä olen täällä kysynyt  muutamankin kerran, ja yllätytkö  kovastikin kun kukaan ei ole siihen osannut vastata?

Uhoa uhoa uhoa. Mölyä mölyä mölyä.  Ja sitten kun teet yhden yksinkertaisen kysymyksen täysi hiljaisuus.

Olen kysynyt miten se miesviha mielestäsi ilmenee. ---------  Määrittele miesviha ---------.

Olen pyytänyt rakentavaa keskustelua aiheesta. ---------

Olen sitten tehnyt johtopäätöksen että tyhjää tuulenpuksentää.  Uhoa ja mölyä.

Tällä tavalla missään asiassa ei edistystä. Ainoastaan jatketaan samaa tyhjänpäiväistä  solvaamista ja räksytystä.

Vierailija
1227/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis nimenomaan liittyy katkeruuteen omasta kokemuksesta, jota sitten yleistää kaikkiin naisiin yleistyksen kautta. Sitä sanotaan naisvihaksi. Voi poloista, mitä ikinä käynytkään. Luultavasti viety lapsi pois ja joutunut maksamaan treffeillä jotakin. Mutta tällaisia kapeakatseisia ihmisiä on juurikin vaikea auttaa, valitettavasti. Ei auta vaikka sanoisi, että miehet ovat oikeasti hyviä tyyppejä, ainakin 90% heistä. Vaan silti, naiset ovat heidän mielestään pahoja :/ "

Sellaisen olkiukon sitten askartelit...

Vierailija
1228/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju alkaa naurattaa, tätä lueskellu, mitä tästä saa itse kukin? : )

Vierailija
1229/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Se ettei mies tarvitse naista elämäänsä

Koettakaa nyt päättää kannatatteko oikeston ajamia naisorjia vai pärjäättekö ilman naisia :D

No tämä. Milloin itketään pillun, milloin perheen perään, uhotaan että nämä otetaan naisilta vaikka väkisin ja seuraavaan hengenvetoon, ettei miehet tarvitse naisia mihinkään. Sekopäitä.

Vierailija
1230/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit miehet perustaa edelleen normaalisti perheitä ja käy normaalisti töissä.

Tilastot kertoo toisin.

Tilastot eivät kerro, ketkä ovat normaaleja ja ketkä eivät. Onhan sille syynsä, miksi toisilta työllistyminen ja perheen perustaminen onnistuu (edelleen) ja toisilta ei.

Niinkö? Samat syynä naisilla? Miksi työllistyminen onnistuu toisilla ja toisilla ei? Ja perhe? 

Vai onko niin että nainen joka ei kaipaa elämäänsä miestä on voimakas, itsenäinen nainen kun taas mies joka ei kaipaa naista on epäonnistunut luuseri joka ei onnistu edes perhettä perustamaan.

Siis oletko tosiaan sitä mieltä, että sinkku mies on epäonnisunut luuseri? Taidat itse potea miesvihaa.

Vierailija
1231/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

``Kyllä tuohon asti se pitää paikkansa. VOITTE sanella ehtonne. Mutta ehtojen noudattamatta jättäminen ei ole osoitus miesten paskuudesta. Te ette määrittele millainen on hyvä mies sen enempää kuin miehet eivät voi määritellä että vain 50-luvun normeja noudattava nainen on hyvä. Miehet voivat laittaa samalla tavalla ehdoksi että naiset keittiöön tai ei tule kauppoja. Miehet valitsevat olla yksin siinä missä naisetkin, koska nykynaiset ovat miehille pelkkä taloudellinen ja sosiaalinen riski.

Ei tule kaupoja.``

Eipä ketään varmaankaan yllätä, että sinulle ehtojen noudattamatta jättäminen ei ole osoitus miesten paskuudesta. Ne ehdothan siis olivat, että jos mies ei kohtele naista hyvin, nainen elää mieluummin yksin: tähän ei mi

Ei: "on miehille tyypillistä käytöstä" vaan: "SAATTAA olla JOILLEKIN miehille tyypillistä käytöstä". Tässä alkaa pikkuhiljaa hahmottua, mikä sun ongelmasi on: erittäin puutteellinen luetun tekstin ymmärtämistaito. Luet päin hanuria ja sitten suutut tuosta  omasta rakennelmastasi ja alat huutaa miesvihaa. 

Se on lukutaidon puutteesta johtuvaa ajatuskieroutumaa.

Miksi arvelet tuollaista? Heittelet päästäsi juttujasi.

Naisille tyypillistä käytöstä lienee sitten vaovojen ja sairaiden tappaminen. 

Ei tietenkään kaikille. Mutta paljon. 

Tai siis, joillekin. Usein, mutta joillekin.

Vierailija
1232/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko paljonkin palstalla ketjuissa joissa puhutaan miehistä positiiviseen sävyyn?

Laita linkki vaikka viiteen niin tarkastetaan.

Olen joihinkin keskusteluihin kirjoittanut, missä esimerkiksi joku mies kysyy jotain naisilta tai muuten kertoo, että on asiat jotenkin huonosti elämässä. Huomaa kyllä niissäkin joitain negatiivisia kommentteja, mutta myös hyvin ajateltuja ja positiivisia viestejä, että ei me naiset ajatella aina miehistä niinkuin he luulee.

Vierailija
1233/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alistaen ja pakottaen otatte naisilta, mitä haluatte. Konservatiivimiehet ovat siis rai skaajia. Hyvä tietää, osaa kiertää entistäkin kauempaa.

#miesvihanäkyväksi

*Miesten itsensä julistama totuus näkyväksi.

Ihan vilpittömästi, kiitos teille, jotka avoimesti tunnustatte tarkoitusperänne. Herää sinisilmäisimmätkin varomaan teitä.

Vierailija
1234/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on paljon miehiä, jotka silmää räpäyttämättä kykenevät tappamaan ja raiskaamaan. Mielestäsi on järkevää jatkaa tällaisten miesten geenejä? Minusta ei.

#miesvihanäkyväksi

Miesvihaa todeta, että tuollaisia miehiä on? Missä umpiossa sä oikein elät kun luulet, ettei ole?

En viitsi teille enää liiemmin tarkentaa ja vängätä kun se ei johda mihinkään, mutta "on PALJON miehiä"

Annatte ymmärtää että tuo on yleistä, jopa suurin osa kykenee tuohon.

Se on sitä miesvihaa, tutustu vihapyramidiin.

Ja sinä olet väkivallan kannattaja, kunhan se väkivalta kohdistuu naisiin. Näin se sinulla menee.

'-eri

Ja sinä tapat vauvoja hukuttamalla. Runkkaat samalla koska se on ainoa tapa saada paikkasi kostumaan.

Näin se sinulla menee.

Vierailija
1235/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastot kertoo toisin.

Mitä he*vettiä, sä itse ensin kyselet että onko näin tai noin ja sitten syytät toista miesvihasta? Oot kyllä toooodella outo tapaus 😅.

Vierailija
1236/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiselle ole biologisestikaan luonnollista tuntea tuollaista miesvihaa. Koska suomalaiset naiset alkoivat kasvaa näin kieroon?

Siitä lähtien, kun täytimme 14 ja pervot aikuiset ukot alkoivat lähentelemään

Ihana kun joku myöntää miesvihansa.

Kaikki naiset kokee sitä mutta harva sanoo asian ääneen.

Vierailija
1237/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju alkaa naurattaa, tätä lueskellu, mitä tästä saa itse kukin? : )

Olen hämmästynyt siitä kuinka ihmisten ajattelu on taantunut. Ja empatia.

Vierailija
1238/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ja sinä tapat vauvoja hukuttamalla. Runkkaat samalla koska se on ainoa tapa saada paikkasi kostumaan.

Näin se sinulla menee.

Kerrotko vielä mistä niitä vauvoja ilmestyy hukutettavaksi? Ei kyllä ole vettäkään lähellä. Jokainen runkkaa jo kohdussa, aika ällöä. Sinäkin äitisi kohdussa olet vedellyt, huh huh!

Vierailija
1239/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiselle ole biologisestikaan luonnollista tuntea tuollaista miesvihaa. Koska suomalaiset naiset alkoivat kasvaa näin kieroon?

Siitä lähtien, kun täytimme 14 ja pervot aikuiset ukot alkoivat lähentelemään

Se on vasentuneille ominaista kaikki epänormaalius. Insestikin niin yleistä ja sukurutsa. Ei teidän silti tarvitse kaikkia miehiä vihata. Vasureillahan on tapana myös usein päättää päivänsä, kun narahtavat jostain, niin tapaukset jäävät pimentoon. Uhrikaan ei uskalla puhua, kun toiset vassarit saattavat tehdä mitä vain.

Vierailija
1240/2234 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerrotko vielä, miten naiset ovat sinua alistaneet ja pakottaneet? (Ja ei, se ei ole alistamista ja pakottamista, etteivät he halua olla kanssasi tekemissä.)"

Tiedätkö mitä? Tätä olen täällä kysynyt  muutamankin kerran, ja yllätytkö  kovastikin kun kukaan ei ole siihen osannut vastata?

Uhoa uhoa uhoa. Mölyä mölyä mölyä.  Ja sitten kun teet yhden yksinkertaisen kysymyksen täysi hiljaisuus.

Olen kysynyt miten se miesviha mielestäsi ilmenee. ---------  Määrittele miesviha ---------.

Olen pyytänyt rakentavaa keskustelua aiheesta. ---------

Olen sitten tehnyt johtopäätöksen että tyhjää tuulenpuksentää.  Uhoa ja mölyä.

Tällä tavalla missään asiassa ei edistystä. Ainoastaan jatketaan samaa tyhjänpäiväistä  solvaamista ja räksytystä.

Tutustu vihapyramidiin. Kaiva vaikka jonkin feministijärjestön naisvihapyramidi, lue se ajatuksella läpi ja kaikki mitä koskee naisia, pätee miehiin.

Vitsailu, yleistäminen, väkivalta (myös henkinen), haukkuminen

Tosin naiset alkaa tässä vaiheessa sönköttää että miehet tappavat useammin.... vain koska naisilta puuttuu voimat. Miehiä paikataan sairaalassa useammin lähisuhdeväkivallan takia kuin naisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi