Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta

Vierailija
26.10.2024 |

https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…

-

Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.

Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista? 

Kommentit (2234)

Vierailija
61/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliturva on luksusta. T. Halla-aho, anopin nurkissa asuja.

Se oli hyvä, että sosiaalitukia leikattiin kunnolla. Vassarit toki pillittävät urakalla, mikä on hieno asia.

Sun nilkkaan sekin vielä kalahtaa, et vain tampiona vielä ymmärrä sitä. Miksi kannatat loisijaa eli Halla-ahoa? Miksi Hallis ei maksa omaa ja perheensä asumista, vaan makaa toisten nurkissa maksutta. Sekö on miehekästä ja perheen elättämistä?

Vierailija
62/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole ystäviäsi, he haluavat sinulta rahaa. Siksi:

- Älä auta naisia

- Älä anna naisille mitään

- Älä palkkaa naisia

- Anna yt-neuvotteluissa naisille potkut

- Älä ole naisille ystävällinen

- Vältä maksamasta veroja, ne menevät naisille 

- Vaadi asiakaspalvelussa ym. aina mies

- Äänestä puoluetta joka kuristaa julkista sektoria

Tämä. 

Naiset valitsitvat karhun, se tehtiin selväksi. Toivottavasti naiset rahoittavat itse elämänsä, tai saavat karhun hoitamaan kulut.

Teille miehille on tulossa hoidettavaksi miljoona neljäsataa tuhatta vanhuuseläkeläistä. 

Me naiset ei hoideta. Kokoomus leikkasi ansiosidonnaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei kovin poliittinen mutta konservatiivinen" kertookin kaiken.

Kaiken kaikkiaan vaikuttaa tyypiltä jota pelottaa ettei saa haluamaansa koska ei osaa toimia sen eteen. Sen sijaan että opettelisi toimimaan, toivoo että "joku muu" (painostettuna?) antaisi sen tarjottimella.

Uskon ihan täysin että tässä ajassa on vaikea olla myös ja muuttuvat rooliodotukset vaatii sopeutumista. Mutta ratkaisu ei ole se että ei kehitytä, ei oteta vastuuta yhteisestä hyvästä, ei tunnisteta muiden oikeuksia, vaan juututaan kaivelemaan sitä omaa incel-napaa. 

Miksi tanttaran sanavarastossa ei ole miehelle muuta käsitettä kuin incel?

Vierailija
64/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmisto alas! Islam alas! Pridepervot alas! 

Ajatteletko sä oikeasti, että yhteiskunnan pitäisi olla vain just sinunlaisiasi ihmisiä varten? Aika narsistista.

Sä ja sunkaltaiset ajattelee niin. Viillä ittees valtimoon.

Minun yhteiskuntaani mahtuu vihervasemmisto, persut, islam ja pride. Pervotkin, kunhan toimivat lain rajoissa.

Minun myös kunhan he eivät pyri vaikuttamaan meidän muiden elämään millään tapaa. Ongelma on nykyisin se että kaikki ryhmät mitkä meillä on eli feministit,äärioikeisto,äärivasemmisto,pride yms.. niin nämä kaikki pyrkivät vaikuttamaan minun elämään. Politiikkaa en myöskään kannata koska siellä puolueet pyrkivät v

Haluatko erityisoikeuden r a i s k a t a naisia ja h a k a t a homoja vai millä tavalla nämä ryhmät muka rajoittaa elämääsi?

Vierailija
65/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Älä auta naisia

- Älä palkkaa naisia

Tämä. 

Naiset valitsitvat karhun, se tehtiin selväksi. Toivottavasti naiset rahoittavat itse elämänsä, tai saavat karhun hoitamaan kulut.

Teille miehille on tulossa hoidettavaksi miljoona neljäsataa tuhatta vanhuuseläkeläistä. 

Nykyään on asuu muistisairaita kotona, jos ne lähtee kotoa niin voin soittaa 112 ja katsoa kuinka palkkaa saavat poliisit juoksee niiden perässä. 

Vierailija
66/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu 30-vuotiaana, korkeastikoulutettuna yrittäjänä myös vaikea päättää puoluetta. Itselle tärkeitä asioita on luonto, tasa-arvo, koulutus, perhe, hyvinvointivaltio. Vähiin jää puolueet joille nämä asiat merkkaisi mitään, taitaa olla pyöreät nolla. 

Sinä voit itse huolehtia, että lapsesi kunnioittaa luontoa, kanssaihmisiä, opiskelee, luottaa tietoon ja käyttäytyy kanssaihmisiä kohtaan kunnioittavasti. Äänestämällä et voi vaikuttaa, tekemällä ja näyttämällä muille esimerkkiä voit.

Vierailija
67/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten on turha vinkua yhtään mistään. Vika on heissä itsessään. Kun ei ole patriarkaatti hommaamassa heille ilmaisia seksiorjia ja yhteiskunta lainsäädännöllä enää pidä naisia vankeina parisuhteessa ja siitoseläiminä kotiinsa kahlittuina niin pitäisikö jo kehittää se psyykkisesti terveen ihmisen luonne? Artikkelin voi jättää lukematta kun siinä lukee Trump

Eli sinäkin olet tyypillinen nainen joka ajattelee että miesten ongelmat on miesten itse aiheuttamia jotka miesten itse pitää korjata mutta naisten ongelmat on aina koko yhteiskuntaa koskevia ongelmia ja ihan kaikkien (pääasiassa miesten) on osallistuttava niiden ongelman korjaamiseen?

Niin minä ajattelen että tässä on aste-eroja. Jos naisia r*iskataan, niin ihan kaikki voisivat osallistua siihen että se vähenee. Jos mies ei saa pesää siksi että ei osaa tai halua tehdä siihen liittyvää tunnetyötä tai kantaa vastuuta sen mahdollisista seurauksista, niin tässä sekä isät että äidit voivat kyllä katsoa peiliin ja miettiä kasvatustyötään, mutta nuorten naisten tehtävä ei ole antaa pesää silti eikä se ole se ratkaisu. 

Vierailija
68/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Älä auta naisia

- Älä palkkaa naisia

Tämä. 

Älä pelkää kyllä naisille miesten rahat kelpaa ja niitä vaaditaan vaikka mies ei muuten kelpaakkaan. Mies on kaikille naisille vain ja ainoastaan arvoton tulonlänhde

Vierailija
69/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten on turha vinkua yhtään mistään. Vika on heissä itsessään. Kun ei ole patriarkaatti hommaamassa heille ilmaisia seksiorjia ja yhteiskunta lainsäädännöllä enää pidä naisia vankeina parisuhteessa ja siitoseläiminä kotiinsa kahlittuina niin pitäisikö jo kehittää se psyykkisesti terveen ihmisen luonne? Artikkelin voi jättää lukematta kun siinä lukee Trump

Eli sinäkin olet tyypillinen nainen joka ajattelee että miesten ongelmat on miesten itse aiheuttamia jotka miesten itse pitää korjata mutta naisten ongelmat on aina koko yhteiskuntaa koskevia ongelmia ja ihan kaikkien (pääasiassa miesten) on osallistuttava niiden ongelman korjaamiseen?

Miehet ovat puolet yhteiskunnasta. Kai te voisitte kiinnostua sitten jeesimään poikia ja nuoria miehiä ihan osana yhteiskuntaa. Mutku ei. Teillä pointtina on se, että naisten pitäisi tehdä se teidän puolesta. Me hoidetaan jo poikien ja nuorten miesten asioita koulutus- ja sote-sektoreilla. Tehkää osanne.

Vierailija
70/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun laajemmin ajattelen tuota asiaa niin ymmärrän jutun miestä. Perusarvot romutettu. Konservatiiviset arvot poljettu. Feminismi voi myös olla myrkillistä koska ajatellaan liikaa sitä että me naiset saadaan tehdä mitä lystää sen varjolla että ollaan naisia. Toisaalta on hyvä että saa päättää haluaako perhettä vai ei. Että hyvä myös että naisten oikeuksia nostettu esille. Että miehet ei voi käyttäytyä miten haluaa naisia kohtaan.

"ajatellaan liikaa sitä että me naiset saadaan tehdä mitä lystää sen varjolla että ollaan naisia"

Tämmöinenkin heitto vaatisi jotain konkreettisia esimerkkejä. Tuollaiset sekä nämä vakituiset tässäkin ketjussa jo mainitut "sukupuolet häivytetään" ja "miehet eivät saa olla enää miehiä" hokemat eivät saa koskaan tuekseen mitää konkretiaa. Ne tuntuvat olevan aina vain kirjoittajan epämääräisiä tunteita minne kanavoidaan omaa mielipahaa.

Vierailija
71/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointialue lopettaa eläkeläisten hoitokoteja ja lisää kotihoitoa eli muistisairaita asuu jatkossa entistä enemmän kotona. Poliisit saa palkkaa ja saa juosta hakemassa muistisairaita, kun ne lähtee kotoa ulos. 

Minun ansiosidonnaista leikkattiin joten voin soittaa 112 ja katsoa ikkunasta kuinka palkkaa saavat poliisit tuo muistisairaita kotiin. 

Vierailija
72/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Älä auta naisia

- Älä palkkaa naisia

Tämä. 

Miksi tulisi? Ne pitää huolen itsestään tai kuolee pois.

Koko eläkejärjestelmä on tulonsiirtoa miehiltä naisille. Tuo ulina hoitamisesta on sitä tulonsiirtoa. Sopii oikein hyvin että se lopetetaan. Saisitte tekin alkaa maksamaan palveluista sen oikean kulun mukaan.

Alkaen synnytys 15000€

Vierailija
73/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Älä auta naisia

- Älä palkkaa naisia

Tämä. 

Älä pelkää ei kukaan oletakkaa että nainen kykenisi mihinkään muuhun kuin maksimaaliseen oman edun tavoitteluun keinoja kaihtamatta. Itse kyllä autan vanhuksia tosin vain äitiäni ja miehiä. Vanhemmat naiset jota en tunne saa jäädä omilleen ja hoitaa itse itsensä

Vierailija
74/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli käytännössä haluat sitä tätä ja tuota eri puolueista. Suosittelen perehtymään politiikkaan ja yhteiskuntaan syvemmin niin ymmärrät mitkä toiveistasi ovat oikeasti loogisia, kannattamisen arvoisia, ja miten tavoitteisiin päästään. Esim. pelkällä verokevennyksellä ei ostovoima korjaudu, ja sen sijaan voisi kannattaa sinuakin hyödyttävää vasemmiston ajamaa tasa-arvoisempaa verotusta, koska tällä hetkellä keskiluokka johon sinä kuulut verotetaan kuiviin ja köyhiltäkin verotetaan suhteessa liikaa, mutta rikkailta ei juuri mitään vaikka he yleensä rikastuvat juuri sinun ja köyhien työpanoksella."

Niin koska mikään puolue ei aja minun etuani tai minun asioita. Verokevennyksillä ostovoima korjaantuu, polttoainetta pitäisi verottaa puolet vähemmän ja ansiotuloverusta sekä pääomaverotusta pitäisi alentaa.

Vasemmistopuolueet haluaa verottaa minua entistä enemmän, vasemmistopuolueet haluaa myös verottaa autoiluani entistä enemmän, vasemmistopuolueet haluaa verottaa asumista entistä enemmän syytän vasemmistopuolueita siitä että minua keskiluokkaan kuuluvaa verotetaan aivan liikaa. 

Tirsk! Rikkaitako ei suomessa veroteta? Suomessa rikkaita verotaan aivan älyttömästi. 

Minä olen juurikin sitä mieltä että suomessa ei työtä arvosteta tarpeeksi, työn arvostus kunniaan ja verotus alas.

Siksi persut.

Vierailija
75/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei kovin poliittinen mutta konservatiivinen" kertookin kaiken.

Kaiken kaikkiaan vaikuttaa tyypiltä jota pelottaa ettei saa haluamaansa koska ei osaa toimia sen eteen. Sen sijaan että opettelisi toimimaan, toivoo että "joku muu" (painostettuna?) antaisi sen tarjottimella.

Uskon ihan täysin että tässä ajassa on vaikea olla myös ja muuttuvat rooliodotukset vaatii sopeutumista. Mutta ratkaisu ei ole se että ei kehitytä, ei oteta vastuuta yhteisestä hyvästä, ei tunnisteta muiden oikeuksia, vaan juututaan kaivelemaan sitä omaa incel-napaa. 

Miksi tanttaran sanavarastossa ei ole miehelle muuta käsitettä kuin incel?

On montakin, mutta tuon tyypin ongelma oli myös jutun mukaan mm. se että naiset eivät enää halua asettua miesten seksibuffaksi eli parisuhteeseen josta eivät koe saavansa mitään.

Minun puolisoni ei ole incel eikä cel mutta eipä ole konservatiivinen epäpoliittinen jurrikkakaan. 

Vierailija
76/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Älä auta naisia

- Älä palkkaa naisia

Tämä. 

Me naiset ei hoideta. Kok

Nykyään on asuu muistisairaita kotona, jos ne lähtee kotoa niin voin soittaa 112 ja katsoa kuinka palkkaa saavat poliisit juoksee niiden perässä. 

Kovaa uhoa. Eiköhän siinä käy niin että ongelma ratkeaa kuin itsestään kun sun äiti kuolee metsään kylmettyneena. Ei tarvitse edes etsiä, eläimet syö sen kyllä.

Vierailija
77/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähitulevaisuudessa työikäisten odotetaan huolehtivan ikääntyvistä vanhemmistaan töiden ohella."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010727273.html

Noi jää teidän miesten hoidettavaksi, kokoomus leikkasi ansiosidonnaista ja soviteltua päivärahaa naisilta joten no can do. 

Vierailija
78/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias mies, enkä löytänyt oikein mitään samaistumispintaa jutun mieheen.

No et varmaan, koska olet homo.

Vierailija
79/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Älä auta naisia

- Älä palkkaa naisia

Tämä. 

Teille miehille on tulossa hoidettavaksi miljoona neljäsataa tuhatta vanhuuseläk

Kovaa uhoa. 

Ei mun äiti asu naapurissa. Noi muistisairaat on ventovieraita naapureita. 

Vierailija
80/2234 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat puolet yhteiskunnasta. Kai te voisitte kiinnostua sitten jeesimään poikia ja nuoria miehiä ihan osana yhteiskuntaa. Mutku ei. Teillä pointtina on se

Miesten ongelmat on 99.99% naisten aiheuttamia ja mies kun ei naista saa mitenkään muuttaa vaan nainen on hyväksyttävää semmoisena mikä nainen on niin mitenkä miesten pitäisi asia korjata kun ongelmien aiheuttajaa ei saa muuttaa väkisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi