Hs: Taistelu miesten tulevaisuudesta
https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art-2000010746667.html?utm_medium=pr…
-
Ihan sama se on myös suomessa, olen itse myös mies ja ikää noin 30 vuotta. Koen samaistuvani tuon hesarin jutun mieheen ja tosi hyvin siinä on sanottu. En ole itsekkään poliittinen ihminen vaan välillä äänestän sitä vähiten surkeinta puoluetta eli persuja.
Mitä mieltä olette tuosta hesasin artikkelista?
Kommentit (2234)
Vierailija kirjoitti:
Miesten on turha vinkua yhtään mistään. Vika on heissä itsessään. Kun ei ole patriarkaatti hommaamassa heille ilmaisia seksiorjia ja yhteiskunta lainsäädännöllä enää pidä naisia vankeina parisuhteessa ja siitoseläiminä kotiinsa kahlittuina niin pitäisikö jo kehittää se psyykkisesti terveen ihmisen luonne? Artikkelin voi jättää lukematta kun siinä lukee Trump
Eli sinäkin olet tyypillinen nainen joka ajattelee että miesten ongelmat on miesten itse aiheuttamia jotka miesten itse pitää korjata mutta naisten ongelmat on aina koko yhteiskuntaa koskevia ongelmia ja ihan kaikkien (pääasiassa miesten) on osallistuttava niiden ongelman korjaamiseen?
Eikö tuo ole ihan tavallinen incel?
Tietysti kaikilla ihmisillä on omat ongelmansa, mutta tuntuu, ettei palvele ketään, että osa miehistä jää ruikuttamaan kohtaloaan eikä pistä rikkaa ristiin itsensä kehittämiseksi.
Tosi outo myös tuo ajatusmalli, että naisia ei kiinnosta asettua aloilleen. Ne naiset ovat täysin itsenäisiä henkilöitä, jotka tekevät aivan omat valintansa sen suhteen, kenen kanssa aikaa viettävät.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehet nyt tulee vähän jäljessä. Naiset ovat kautta historian joutuneet taistelemaan oikeuksiensa ja asemansa puolesta, vielä tänäkin päivänä vähätellään (syystä että?). Vihdoin kun jotain merkittävää ja kaivattua muutosta on tapahtunut niin sitten jäädään suu auki, että minne ne naiset meni? Tässä me ollaan. Nähkää meidät ihmisinä niin teillä ei ole mitään hätää.
Mutta itse ette näe miehiä ihmisinä vaan eläiminä. Apinoina, tai jonain vielä alempana.
Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.
- Saara Särmä, feministi, KU-blogialustalla virallinen vasemmiston mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ei aja etujasi, vaikka siltä tuntuisikin.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä puolue sitten ajaa etuani? Kerron itsestäni hiukan.
-Olen työläinen, tienaan 3000-4000 euroa kuukaudessa.
-Ajan polttomoottoriautolla töihin, sähköautoa en halua ostaa koska en halua laittaa autoon rahaa kiinni.
-Kannatan vapautta ja sitä että jokainen saa olla sellainen kuin haluaa.
-Kannatan sitä että verotusta kevennetään jotta ihmisten ostovoima paranee.
-Minun mielestä nykyinen yhteiskunta on melko huono, enemmän kaipaan samanlaisia arvoja ja asenteita mitä suomessa oli vaikka 1950 luvulla.
-Ilmastonmuutos ja vihreäsiirtymä on asioita joihin suomi ei voi vaikuttaa joten niihin asioihin suomen ei pidä sekaantua.
-Ensin suomalaisten asiat kuntoon ja sitten voimme auttaa muita maita.
Mitä puoluetta minun pitäisi siis ä
Jos kannatat ihmisten vapautta olla mitä haluavat, ei konservatiivipuolue voi olla valintasi, ainakaan persut. Lähimpänä sinua lienee kokoomus.
Ehkä voisimme tehdä CNN: lle jutun miten Suomen tiettyjen puolueiden miehet haukkuvat työttömiä naisia, leikkaavat ansiosidonnaisen eivätkä jatka työsopimuksia.
Saisi tietyt ihmiset olla Brysselissä posket punaisena huonosta käyteksestään. Noille ei äidit ole opettaneet mitään käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat typeryksiä. Muutoskipuilu on merkillisen sukupuolittunutta T: ei enää niin nuori mies
Ei siinä ole mitään merkillistä. Miehet ovat suurelta osin hyötyneet status quosta.
Itseasiassa nuoret miehet ovat tasaisesti maksaneet hölmöydestään kovimman mahdollisimman hinnan tajuamatta edes sitä. Vallassa olevat psykopaatit käyttävät heitä hyväkseen ajaakseen omia sairaita suunnitelmiaan.
Onneksi kukaan ei sun kanssa tule lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaaliturva on luksusta. T. Halla-aho, anopin nurkissa asuja.
Se oli hyvä, että sosiaalitukia leikattiin kunnolla. Vassarit toki pillittävät urakalla, mikä on hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto alas! Islam alas! Pridepervot alas!
Ajatteletko sä oikeasti, että yhteiskunnan pitäisi olla vain just sinunlaisiasi ihmisiä varten? Aika narsistista.
Sä ja sunkaltaiset ajattelee niin. Viillä ittees valtimoon.
Minun yhteiskuntaani mahtuu vihervasemmisto, persut, islam ja pride. Pervotkin, kunhan toimivat lain rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena en tee enää mitään ilmaistyötä vapaa-ajalla eli en hoida eläkkeellä olevia vanhempia enkä muuta kenenkään miehen kanssa yhteen ja ala ilmaissiivoojaksi, kokiksi ja seksitoiveiden toteuttajakaksi tällä leikkaamispolitiikalla ja haukkumispolitiikalla mitä naisiin kohdistetaan.
Miehenä en minäkään tee enää mitään ilmaistyötä vapaa-ajalla eli en hoida elääkkeellä olevia vanhempia enkä muuta kenenkään naisen kanssa yhteen ja ala ilmaiseksi koti-orjaksi.
Tämä leikkauspolitiikka mitä hallitus tekee on juuri hyvä, minä pidän tästä koska minä en ole ikinä saannut mitään tukia vaan olen aina elättänyt itseni omalla palkalla eikä palkkani ole edes mikään järkyttävän hyvä.
Naiset ei todellakaan enää ala seurustelemaan yh-isien kanssa, hoitakaa itse lapsenne ja tehkää jouluruokanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto alas! Islam alas! Pridepervot alas!
Ajatteletko sä oikeasti, että yhteiskunnan pitäisi olla vain just sinunlaisiasi ihmisiä varten? Aika narsistista.
Sä ja sunkaltaiset ajattelee niin. Viillä ittees valtimoon.
Minun yhteiskuntaani mahtuu vihervasemmisto, persut, islam ja pride. Pervotkin, kunhan toimivat lain rajoissa.
Minun myös kunhan he eivät pyri vaikuttamaan meidän muiden elämään millään tapaa. Ongelma on nykyisin se että kaikki ryhmät mitkä meillä on eli feministit,äärioikeisto,äärivasemmisto,pride yms.. niin nämä kaikki pyrkivät vaikuttamaan minun elämään. Politiikkaa en myöskään kannata koska siellä puolueet pyrkivät vaikuttamaan elämääni, he haluavat rajoittaa ja ohjata minun elämää huonolla tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena en tee enää mitään ilmaistyötä vapaa-ajalla eli en hoida eläkkeellä olevia vanhempia enkä muuta kenenkään miehen kanssa yhteen ja ala ilmaissiivoojaksi, kokiksi ja seksitoiveiden toteuttajakaksi tällä leikkaamispolitiikalla ja haukkumispolitiikalla mitä naisiin kohdistetaan.
Miehenä en minäkään tee enää mitään ilmaistyötä vapaa-ajalla eli en hoida elääkkeellä olevia vanhempia enkä muuta kenenkään naisen kanssa yhteen ja ala ilmaiseksi koti-orjaksi.
Tämä leikkauspolitiikka mitä hallitus tekee on juuri hyvä, minä pidän tästä koska minä en ole ikinä saannut mitään tukia vaan olen aina elättänyt itseni omalla palkalla eikä palkkani ole edes mikään järkyttävän hyvä.
Naiset ei todellakaan enää ala seuruste
Jos on mies on 40 ja muksuja niin sen kanssa voi seurustella, kun se täyttää 60 ja lapset on muuttaneet pois kotoa. Ei seksiä tollasten yh-isien kanssa.
Reilu 30-vuotiaana, korkeastikoulutettuna yrittäjänä myös vaikea päättää puoluetta. Itselle tärkeitä asioita on luonto, tasa-arvo, koulutus, perhe, hyvinvointivaltio. Vähiin jää puolueet joille nämä asiat merkkaisi mitään, taitaa olla pyöreät nolla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole ystäviäsi, he haluavat sinulta rahaa. Siksi:
- Älä auta naisia
- Älä anna naisille mitään
- Älä palkkaa naisia
- Anna yt-neuvotteluissa naisille potkut
- Älä ole naisille ystävällinen
- Vältä maksamasta veroja, ne menevät naisille
- Vaadi asiakaspalvelussa ym. aina mies
- Äänestä puoluetta joka kuristaa julkista sektoria
Tämä.
Naiset valitsitvat karhun, se tehtiin selväksi. Toivottavasti naiset rahoittavat itse elämänsä, tai saavat karhun hoitamaan kulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat typeryksiä. Muutoskipuilu on merkillisen sukupuolittunutta T: ei enää niin nuori mies
Ei siinä ole mitään merkillistä. Miehet ovat suurelta osin hyötyneet status quosta.
Itseasiassa nuoret miehet ovat tasaisesti maksaneet hölmöydestään kovimman mahdollisimman hinnan tajuamatta edes sitä. Vallassa olevat psykopaatit käyttävät heitä hyväkseen ajaakseen omia sairaita suunnitelmiaan.
Minkä hinnan?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kukaan ei sun kanssa tule lisääntymään.
Aijaa mitä sitten? En minä edes tälläiseen yhteiskuntaan halua lapsia.
Ap
Kun laajemmin ajattelen tuota asiaa niin ymmärrän jutun miestä. Perusarvot romutettu. Konservatiiviset arvot poljettu. Feminismi voi myös olla myrkillistä koska ajatellaan liikaa sitä että me naiset saadaan tehdä mitä lystää sen varjolla että ollaan naisia. Toisaalta on hyvä että saa päättää haluaako perhettä vai ei. Että hyvä myös että naisten oikeuksia nostettu esille. Että miehet ei voi käyttäytyä miten haluaa naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ei aja etujasi, vaikka siltä tuntuisikin.
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä puolue sitten ajaa etuani? Kerron itsestäni hiukan.
-Olen työläinen, tienaan 3000-4000 euroa kuukaudessa.
-Ajan polttomoottoriautolla töihin, sähköautoa en halua ostaa koska en halua laittaa autoon rahaa kiinni.
-Kannatan vapautta ja sitä että jokainen saa olla sellainen kuin haluaa.
-Kannatan sitä että verotusta kevennetään jotta ihmisten ostovoima paranee.
-Minun mielestä nykyinen yhteiskunta on melko huono, enemmän kaipaan samanlaisia arvoja ja asenteita mitä suomessa oli vaikka 1950 luvulla.
-Ilmastonmuutos ja vihreäsiirtymä on asioita joihin suomi ei voi vaikuttaa joten niihin asioihin suomen ei pidä sekaantua.
-Ensin suomalaisten asiat kuntoon ja sitten voimme auttaa muita maita.
Mitä puoluetta minun pitäisi siis ä
Eli käytännössä haluat sitä tätä ja tuota eri puolueista. Suosittelen perehtymään politiikkaan ja yhteiskuntaan syvemmin niin ymmärrät mitkä toiveistasi ovat oikeasti loogisia, kannattamisen arvoisia, ja miten tavoitteisiin päästään. Esim. pelkällä verokevennyksellä ei ostovoima korjaudu, ja sen sijaan voisi kannattaa sinuakin hyödyttävää vasemmiston ajamaa tasa-arvoisempaa verotusta, koska tällä hetkellä keskiluokka johon sinä kuulut verotetaan kuiviin ja köyhiltäkin verotetaan suhteessa liikaa, mutta rikkailta ei juuri mitään vaikka he yleensä rikastuvat juuri sinun ja köyhien työpanoksella.
jossain mielessä koen samaistumispintaa, mutta en ole havainnut että persuilla olisi mitään vaikutusta asiaan tai ymmärrystä miten asiaa pitäisi edistää, päinvastoin. Persujen jäljiltä Suomessa on kymmeniä tuhansia perinteisiä ns. miesten alojen ammattilaisia työttöminä, omistusasunnot pakkomyynnissä muuttotappiopaikkakunnilla ja sitten arvotaan että annetaanko olla vaiko lähdetäänkö 300 km:n päähän lähihoitajaksi olemattomalla palkalla kun "työ odottaa tekijäänsä". Voihaan sitä toki leikkiä että ollaan taas 50-luvulla, mutta harvan tilannetta se juuri helpottaa.
Sosiaaliturva on luksusta. T. Halla-aho, anopin nurkissa asuja.