Miksi niin moni mies on persuuntunut?
Persujen kannatus miehissä paljon yleisempää kuin naisissa.
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisivat vain suoraan sen oikean syyn, eli naisviha.
Olipas vammainen kommentti. Miten naisvihaisen puolueen puheenjohtaja voisi olla nainen? Vihaako persunaiset omaa sukupuoltaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä kuullut kun persujen puhuvan intersektionaalisesta feminismistä ja minä olen sentään aika aktiivine vasemmistolainen.
Tiedän siis kyllä termin ja merkitysen mutta ei sitä täälä vasemmalla käytetä kun jossain ääripää kaikukammioissa joilla ei ole uskottavuutta edes vasemmiston sisällä.
Onks tää taas sitä kun lapsosten on vaikea ymmärtää et ne ei asu amerikassa?
Miksi teidän pitäisi siittä erikseen puhua kun se on teidän puheissa oletus arvo eikä siittä tarvi keskustella? Näin on ainakin useampi vihervasemmiston äänestänyt sanonut
Ja he edustaa meitä kaikkia sun mielessä?
Sä et edelleenkään tunnu ymmärtävän uskonnon ja politiikan eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä kuullut kun persujen puhuvan intersektionaalisesta feminismistä ja minä olen sentään aika aktiivine vasemmistolainen.
Tiedän siis kyllä termin ja merkitysen mutta ei sitä täälä vasemmalla käytetä kun jossain ääripää kaikukammioissa joilla ei ole uskottavuutta edes vasemmiston sisällä.
Oli vain edellisen hallituksen tasa-arvo ohjelman lähtökohtana. Et ole tainnut pahemmin Suomen politiikkaa seurata, Iigor?
En tiennyt tuota, ei se minusta iigoria tee.
En mikä silti ikinä missään ole törmännyt siihen käytännössä, se on ihan totta.
Miksi sinä rähjäät ja valehtelet muista kokoajan jotain ilkeää?
Miksi julistat mielipiteitäsi faktoina kun et selkeästi mistään mitään tiedä? Keskity jatkossa kuuntelemaan niin opit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan oikea mies EI KANNATA intersektionaalista feminismiä, avoimia rajoja, sosiaaliturvaan perustuvaa mm-politiikkaa, sikakovaa verotusta, LBHQXY-sekoilua, puolustusvoimien määrärahojen leikkauksia, Venäjä-myönteisyyttä, miesvihaa jne. muuta sairasta paskaa jota vihervasemmisto ajaa kiilusilmäisesti.
"Oikea mies". Niinpä niin.
Oikea KUKAAN.
En ole seurannut keskusteluanne, mutta ehdotan termiä "oikea skottimies", vaikka anglismi onkin ja sukupuolittunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisivat vain suoraan sen oikean syyn, eli naisviha.
Olipas vammainen kommentti. Miten naisvihaisen puolueen puheenjohtaja voisi olla nainen? Vihaako persunaiset omaa sukupuoltaan?
Juu, vihaavat, avoimesti.
Semmonen incelien ruma ja ilkeä pick me girl puheenjohtajana vain alleviivaa sitä naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vain edellisen hallituksen tasa-arvo ohjelman lähtökohtana. Et ole tainnut pahemmin Suomen politiikkaa seurata, Iigor?
Siinä mainitaan "tasa-arvon edistäminen sukupuolten välillä edellyttää intersektionaalista näkökulmaa.
Ja kun sanan selityksen etsii:
"Intersektionaalisuus on tapa kuvailla ja analysoida miten yksilön asemaan ja ryhmäidentiteettiin vaikuttavat sukupuolen lisäksi monet muut erot, kuten yhteiskuntaluokka, etninen alkuperä, seksuaalinen suuntautuneisuus ja ikä."
Millä logiikalla tuo poistaa miehet pois kuviosta, ja jättää vain naispuoliset feministit jäljelle? Tuossahan ajetaan tasa-arvoa kaikille. Tarkoittaa myös homoja, kuten Tynkkynen, ja mustaihoisia, kuten sen kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Itse (m) olen saanut itseni ympäröityä vasemmalle kallellaan olevilla kavereilla (siis jätkillä). Kaikki käyvät töissä, kaikki ovat normaalia fiksumpia, yhdellä on oma firma, on autoa ja omistusasuntoa.
Keskustelut ovat fiksuja, sivistyneitä, ja toki keskustellaan myös poltiikasta. Itse olen sitä mieltä, että ihmisen kollektiivinen tyhmyys saa ihmisen äänestämään äärioikeistoa. Ollaan kyllästyneitä hitaaseen, sivistyneeseen asioidenhoitoon ja kuvitellaan, että kun äänestetään tuo messias (Soini, Trump, Halla-Aho, Purra..) valtaan, asiat menevät kuin taikaiskusta kohdilleen. Ja yleensä poikkeuksetta käy päinvastoin.
Somen aikakausi on myös tehnyt sen, että kärsivällisyyttä ei ole, jokaisella on mielipide vailla tietoa. Tähän nyt valitettavasti vastaa parhaiten äärioikeisto ja se kykenee keräämään äänet juuri siksi. Tyhmyys, kärsimättömyys ja tietämättömyys.
Sulla on hyvin naismainen keskustelutapa. Itse politiikasta et osaa sanoa halaistua sanaakaan, vaan pitkän viestisi sanoma oli oman selän taputtelu ja poliittisesti eri mieltä olevien leimaaminen tyhmiksi. Miehet keskittyvät yleensä aiheeseen, naiset (ja naismaiset miehet) alentuvat ämmämåiseen henkilötason argumentointiin.
Vierailija kirjoitti:
Somen algoritmien luomat kuplat eli kaikukammiot ovat edistäneet persuuntumista. Siellä ollaan ihan omassa todellisuudessa.
No tämä pätee yhtä hyvin vastapuolellekin.
"Miksi julistat mielipiteitäsi faktoina kun et selkeästi mistään mitään tiedä? Keskity jatkossa kuuntelemaan niin opit."
Tämä on keskustelualusta, minä yritin keskustella, en väittänyt olevani absoluuttisen oikesssa kaikesta.
Mikä sua ihan oikeasti vaivaa?
et osaa puhua normaalisti ollenkaan, taas aloit rähjäämään aiheen vierestä.
"Sulla on hyvin naismainen keskustelutapa. Itse politiikasta et osaa sanoa halaistua sanaakaan, vaan pitkän viestisi sanoma oli oman selän taputtelu ja poliittisesti eri mieltä olevien leimaaminen tyhmiksi. Miehet keskittyvät yleensä aiheeseen, naiset (ja naismaiset miehet) alentuvat ämmämåiseen henkilötason argumentointiin."
Tulihan se naisviha kivasti esille, kun vähän raaputti 😁
Politiikkaan ei tunteet kuulu vaan siellä olisi pakko käyttää järkeä. Vihervasemmisto tekee kaikki päätös vaatimukset puhtaasti tunne pohjalta käyttämättä sekuntiakaan miettimiseen mikä olisi järkevää
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on vaikeampi kusettaa kuin naisia. Eivät ole yhtä hyväuskoisia.
Jospa joo. Kukaan ei ole tätä feministivihaa varmasti itärajan takaa lobannut. Ei tietenkään, miksi he sellaista tekisivät?
Vierailija kirjoitti:
Naiset: Miksi niin moni mies on persuuntunut
Myös naiset: On se kumma, kun taksiakaan ei enää uskalla ottaa
Kyllä tämäkin saadaan valkoihoisen lihaa syövän heteromiehen syyksi usko pois.
Ryhmäidentiteettihöpinä on puhdasta uusmarxismia joten intersektionalistit rakentavat kommunistista yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt tuota, ei se minusta iigoria tee.
En mikä silti ikinä missään ole törmännyt siihen käytännössä, se on ihan totta.
Miksi sinä rähjäät ja valehtelet muista kokoajan jotain ilkeää?
"Miksi julistat mielipiteitäsi faktoina kun et selkeästi mistään mitään tiedä? Keskity jatkossa kuuntelemaan niin opit."
Sinun mielipiteetkö on sitten faktoja?
-eri
Intersektionalistit ovat tämän ajan taistolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Politiikkaan ei tunteet kuulu vaan siellä olisi pakko käyttää järkeä. Vihervasemmisto tekee kaikki päätös vaatimukset puhtaasti tunne pohjalta käyttämättä sekuntiakaan miettimiseen mikä olisi järkevää
Onko se vihervasemmisto joka tääläkin rähjää ihan selvästi tunne pohjalta?
Miks nuoret miehet on ihan hysteerisiä äm-miä nykyjään?
En tunnista teitä miehiks ollenkaan, me tykättiin ennen vanhaan rellestää ja piehtaroida naisissa, onks tää itkeminen ja valehtelu kivaa?
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on hyvin naismainen keskustelutapa. Itse politiikasta et osaa sanoa halaistua sanaakaan, vaan pitkän viestisi sanoma oli oman selän taputtelu ja poliittisesti eri mieltä olevien leimaaminen tyhmiksi. Miehet keskittyvät yleensä aiheeseen, naiset (ja naismaiset miehet) alentuvat ämmämåiseen henkilötason argumentointiin."
Tulihan se naisviha kivasti esille, kun vähän raaputti 😁
Persut on kyllä itse tuoneet politiikkaan tuon henkilöön kohdistuvan haukkumisen ja leimaamisen. Ennen kun puolue oli olemassa politiikan areenalla keskusteltiin asiallisesti asiakysymyksistä menemättä henkilöön. Ohi on ne ajat nyt.
"Lue nyt jo: https://www.historicalmaterialism.org/article/intersectionality-and-mar"
Tuo historcalmaterialism.org on marxilainen hörhölehti, joten en tajua miksi yhdistät sen feminismiin tai intersektionaalisuuteen.
Somen algoritmien luomat kuplat eli kaikukammiot ovat edistäneet persuuntumista. Siellä ollaan ihan omassa todellisuudessa.