Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni mies on persuuntunut?

Vierailija
25.10.2024 |

Persujen kannatus miehissä paljon yleisempää kuin naisissa.

Kommentit (592)

Vierailija
221/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos näin on niin miksi vain feministien ajattelumaailma on sallittu? Mitä tämä kertoo feminismistä?"

Miten niin ainoa sallittu? Näistä asioista käydään väittelyä eikä se että joku ei ole kanssasi samaa mieltä ole sama asia kuin että mielipiteesi ei olisi sallittu.

Vierailija
222/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut lupailivat vaaleissa kaikenlaista mitä eivät sitten toteuttaneet, ja jymäytetyt eivät pysty tunnustamaan edes itselleen, että ovat tulleet jymäytetyiksi.

Ei mitään väliä, aivan se ja sama. Ainoa millä on merkitystä on se että wokeistoa vituttaa!

Jatkossakin ääni persuille niinkauan kun intersektionaalinen feminismi on hyväksyttävä aate yhteiskunnan rakenramiseen.

Mun täytyy kyllä samaan aikaan ihailla sua vakaumuksesta sekä tyhmyydestä. Olet konkreettisesti valmis heikentämään omaa asemaasi ideologisten traumojen vuoksi

Älä puhu soopaa. Intersektionaalinen feminismi heikentää monia asioita elämässäni ja olen nainen. Naisten turvallisuudesta

Coolsies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos näin on niin miksi vain feministien ajattelumaailma on sallittu? Mitä tämä kertoo feminismistä?"

Miten niin ainoa sallittu? Näistä asioista käydään väittelyä eikä se että joku ei ole kanssasi samaa mieltä ole sama asia kuin että mielipiteesi ei olisi sallittu.

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010786963.html

Piti tuohonkin cancelaukseen hakea korjaus KHO:sta, onneksi punikointi todettiin laittomaksi.

Vierailija
224/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä kuullut kun persujen puhuvan intersektionaalisesta feminismistä ja minä olen sentään aika aktiivine vasemmistolainen.

Tiedän siis kyllä termin ja merkitysen mutta ei sitä täälä vasemmalla käytetä kun jossain ääripää kaikukammioissa joilla ei ole uskottavuutta edes vasemmiston sisällä.

Onks tää taas sitä kun lapsosten on vaikea ymmärtää et ne ei asu amerikassa?

Vierailija
225/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä kuullut kun persujen puhuvan intersektionaalisesta feminismistä ja minä olen sentään aika aktiivine vasemmistolainen.

Tiedän siis kyllä termin ja merkitysen mutta ei sitä täälä vasemmalla käytetä kun jossain ääripää kaikukammioissa joilla ei ole uskottavuutta edes vasemmiston sisällä.

Coolsies.

Vierailija
226/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Vierailija
227/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan oikea mies EI KANNATA intersektionaalista feminismiä, avoimia rajoja, sosiaaliturvaan perustuvaa mm-politiikkaa, sikakovaa verotusta, LBHQXY-sekoilua, puolustusvoimien määrärahojen leikkauksia, Venäjä-myönteisyyttä, miesvihaa jne. muuta sairasta paskaa jota vihervasemmisto ajaa kiilusilmäisesti.

"Oikea mies". Niinpä niin.

Oikea KUKAAN.

Vierailija
228/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ymmärtävät, että rahaa tulee työnteosta, naiset uskovat, että sitä sataa taivaasta, kun vain pyytää.

Vierailija
229/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti tuohonkin cancelaukseen hakea korjaus KHO:sta, onneksi punikointi todettiin laittomaksi.

Miten tämä yhdistys liittyy feminismiin, ja sen kuviteltuun valta-asemaan? Väitätkö, että tämä yhdistys on tasa-arvoa vastaan?

Vierailija
230/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No kerros nyt ihmeessä, että millä perusteilla iso kaupunki/kunta subventoi päivähoitopaikan yksityiseen päiväkotiin, jos oma verkosto on yli sata päiväkotia? Nyt saatkin panna parastasi, jotta tähän satuun uskon?"

Sama syy kuin miksi käytetään esim. vuokratyövoimaa. Ostopaikat ovat siis se hyvä reservi joilla tasataan päivähoitopaikkojen tarpeen muutoksia niin että kunnan ei tarvitse rakentaa kalliita uusia päiväkoteja muutaman ylimääräisen lapsen takia tai se voi lopettaa vajaakäytöllä olevan päiväkodin jonka tilakustannukset ovat suuret.

Omat molemmat lapsenikin ovat olleet yksityisessä päiväkodissa kunnan ostopaikalla koska alueella ei ollut riittävästi kunnallisia hoitopaikkoja kun ihmismäärä lisääntyi.

"Tilasto?"

https://yle.fi/a/74-20032882

"Varhaiskasvattaja saa noin satasen vähemmän yksityisellä kuin kunnalla"

"Yksityisellä sosiaalialalla työehtosopimuks

Olettaen, että sillä yksityisessä päiväkodissa työskentelevällä duunarilla on ammatillinen pätevyys kunnossa - myös kunnallisella puolella tilapäisellä kouluttamattomalla työvoimalla on palkka pienempi - niin eikös olisi järkevämpää hakeutua näissä olosuhteissa töihin kunnalliselle puolelle? Satun tietämään, että kunnallisella puolella on myös vastaava työvoimapula joten paikka kyllä löytyy, jos se satanen lisää palkkaa kiinnostaa?

Niin kauan, kun teette pienemmällä palkalla töitä, yksityisellä toimijalla ei ole mielenkiintoa muuttaa palkkaustaan, mutta jos väki lähtee, sitten tapahtuu. Kun elinkeino alkaa olla uhattuna, niin pitää tehdä valinta joko toiminnan lopettamisesta tai palkkojen kasvattamisesta ja silloin puskuri saadaan hintoja korottamalla. Kiristyskapulaa kannattaa siis käyttää molempiin suuntiin eikä vain tyytyä mitä saa tai kuvitella, että lakkoilu muuttaa asiaa. 

Vierailija
231/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämän kauden luvut näytä miten persut ovat onnistuneet hallituksessa. Sen jälkeen ei tarvitse ihmetellä eikä arpoa haluaako samaa lisää seuraavat neljä vuotta. Onhan se ikävää jos persut eivät pidä naisista tai tule toimeen liberaaleja ajatuksia omaavien ihmisten kanssa mutta jäljelle jää vain yksi kysymys. Mitä sitten? Jäätte yksin periaatteittenne kanssa ja jos se sopii teille niin aivan vapaasti. Muut elävät elämänsä teistä huolimatta juuri niin kuin haluavat.

Vierailija
232/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sitten laitan valkoisen nauhan hihaan ja lähden katsomaan minkälainen vihollinen punikki on."

Punikki?

Sinä olet täysin seonnut päästäsi pikku dude.

Vierailija
233/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vain edellisen hallituksen tasa-arvo ohjelman lähtökohtana. Et ole tainnut pahemmin Suomen politiikkaa seurata, Iigor?

Vierailija
234/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan nimenomaan todistaa, ettei feministien ajattelumaailma ole ainoa sallittu.

Vierailija
235/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sen lisäksi että puoluetta johtaa nainen, vielä yksi suosituimmista perussuomalaisten kansanedustajista on homo, joka on suhteessa tummaihoisen miehen kanssa. Näistä faktoista huolimatta persut on vihervasemmistolaisen mielestä naisvihamielinen, seksuaalivähemmistöjä sorsiva rasistinen puolue??"

Ihan kuten kun lihajalostajan mainoksessa lehmät ovat onnellisena vihreällä kedolla ja kanat kotkottavat vapaana, tietyn kuvan luominen on puolueiden tehtävä. Puolueiden linja näkyy teoissa, ei siinä millaista kuvaa halutaan ulospäin näyttää.

Ei nuo mainitsemani asiat olleet mikään mainos, vaan ihan faktaa. Mutta hyvä kun tiedät puheenjohtajavaalin tuloksen olleen pelkkää laskelmointia ja mainosta samoin kuin tynkkysen parisuhteen.

Vierailija
236/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan oikea mies EI KANNATA intersektionaalista feminismiä, avoimia rajoja, sosiaaliturvaan perustuvaa mm-politiikkaa, sikakovaa verotusta, LBHQXY-sekoilua, puolustusvoimien määrärahojen leikkauksia, Venäjä-myönteisyyttä, miesvihaa jne. muuta sairasta paskaa jota vihervasemmisto ajaa kiilusilmäisesti.

Eli siis miehet äänestävät persuja koska ovat uskoneet ihan ilman mitään kritiikkiä heille kerrotut sadut siitä miten kamalia kaikki persuista vasemmalle ovat?

Ei siihen tarvi persujen uskomista riittää kun avaa silmänsä ja näkee näiden feminiatisen vihrvasemmiston kampanjoita jossa on koko heasin sivun kokoisia syyttämistä missä ihan kaikki miehet on raiskareita ja murhaajia siihen lisättynä vielä se avoin ja peittelemätön miesviha jota nämä naiset harrastavat. En kannata perujen ide

Mistä sä ostat hesaris? :' DDDD

Vierailija
237/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän pitäisi siittä erikseen puhua kun se on teidän puheissa oletus arvo eikä siittä tarvi keskustella? Näin on ainakin useampi vihervasemmiston äänestänyt sanonut

Vierailija
238/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sen lisäksi että puoluetta johtaa nainen, vielä yksi suosituimmista perussuomalaisten kansanedustajista on homo, joka on suhteessa tummaihoisen miehen kanssa. Näistä faktoista huolimatta persut on vihervasemmistolaisen mielestä naisvihamielinen, seksuaalivähemmistöjä sorsiva rasistinen puolue??"

Ihan kuten kun lihajalostajan mainoksessa lehmät ovat onnellisena vihreällä kedolla ja kanat kotkottavat vapaana, tietyn kuvan luominen on puolueiden tehtävä. Puolueiden linja näkyy teoissa, ei siinä millaista kuvaa halutaan ulospäin näyttää.

Ei nuo mainitsemani asiat olleet mikään mainos, vaan ihan faktaa. Mutta hyvä kun tiedät puheenjohtajavaalin tuloksen olleen pelkkää laskelmointia ja mainosta samoin kuin tynkkysen parisuhteen.

Ai vielä salaliittoteoreetikko! Nyt nousi röllin arvostus.

Vierailija
239/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli vain edellisen hallituksen tasa-arvo ohjelman lähtökohtana. Et ole tainnut pahemmin Suomen politiikkaa seurata, Iigor?

En tiennyt tuota, ei se minusta iigoria tee.

En mikä silti ikinä missään ole törmännyt siihen käytännössä, se on ihan totta.

Miksi sinä rähjäät ja valehtelet muista kokoajan jotain ilkeää?

Vierailija
240/592 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkankorotus saa persuileen, enää ei mene koko palkka bensaan kuten kävi edellisen hallituksen aikoina. Eroa 50 cnttiä litralta ja päivittäinen työmatka 120 km. Kyllä persuttaa. Ymmärsin, sak eli suomi aatteella kumoon ja tonni sponssirahaa vuodessa. Näin työmiestä kyykättiin. Onneksi persuttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme