Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä alastomia vartalon kohtia katsot toisesta naisesta

Vierailija
25.10.2024 |

esim. saunassa tai suihkussa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson mielelläni ja salaa tottakai, ettei kukaan pahastu. Rinnat, pimppa kiinnostaa tottakai eniten, lantion muodot, peppu. Naisen vartalo on vaan kaunis. En katso pahalla tai vertaillen.

Osaan kyllä antaa rauhan kaikille, en kyttäämällä kyttää. Minua saa katsoa, en pahastu, jos jää katsomaan liian kauan, hymyilen.

Käyn kuntosalilla, uimahalleissa, ja tottakai opiskelijapiirit kuuluu elämään vielä.

Antaisitko tai oletko myös antanut naisen sinua koskettaa eroottisesti?

Vierailija
22/27 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi jota katselen ei tietäis niin kyllä ihan rintoja ja seuraavaksi sitä mitä näkee pillusta.

Karvat/karvaton/innie/outie?

Bi-nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kurkistaa niin että näen sisemmät häpyhuulet ja niistä tirisevän liman.

Vierailija
24/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson lähinnä rintoja, niiden kokoa ja muotoa. Myös jalkoväliin vilkaisen, että onko karvaton,kolmio vai kiitorata.

Vierailija
25/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson uimahalleissa mahdollisimman salaa kanssasisarien pimppaa. Se kiinnostaa eniten. Samalla tietysti rinnat. Ohi kävelevän peppua on helpompi katsoa kun hän ei sitä näe.

Vierailija
26/27 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan melkein kaikki kykenevät suutelemaan keskenään ja nuolemaan toistensa pimppejä joten ymmärrän hyvin että naiset katselevat toisiaan.

Vierailija
27/27 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuoria ja miksei vanhempiakin seksikkäiä naisia katsellessani ajattelen, että tuon kun saisi meille saunaan minun ja mieheni kanssa. Että mieheni varmasti tykkäisi. Olin kerran mieheni kanssa etelänmatkalla katsomassa strip teasea, ja se oli kyllä kiihottava kokemus. Se kun oli vielä sellainen hieman tuhmempi paikka, jossa esiintyjä veti ronskisti ihan loppuun saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi