Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset hermostuu niin kovin siitä, jos joku sanoo että tulee pienellä määrällä rahaa toimeen kuukaudessa ja ruokaankin menee vain 150

Vierailija
24.10.2024 |

Miten se on heiltä pois?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hernekeittoa, ainekset maksoi 49,05 ja tästä syö 4 annosta. Kun täällä aina väitetään että itse tehty ruoka on halpaa..

Vierailija
2/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein hernekeittoa, ainekset maksoi 49,05 ja tästä syö 4 annosta. Kun täällä aina väitetään että itse tehty ruoka on halpaa..

Oho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästin kerran työmarkkinatuesta 1000e rahaa. Ihmiset luuli että olin tehnyt pimeitä töitä. Eivät tajunneet, että elin todella niukasti, en ostellut mitään ylimääräistä tai käynyt missään.

Vierailija
4/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän? Jos haluaa syödä terveellisesti ja säännöllisesti niin on naurettavaa väittää että kuukauden tulee toimeen jollain minimaalisella summalla. En ole nähnyt yhtäkään exel-taulukkoa jossa tuollainen todistettaisiin oikeaksi ja terveelliseksi.

Vierailija
5/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin Wilmaan ja alaikäinen sai jälki-istuntoa ja lasun

Vierailija
6/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska noin sanovat ovat yleensä ihmisiä, jotka eivät ole vuosikausiin liikahtaneet vuokrayksiöstään muualle kuin hakemaan makaroonia ja kärsivät syrjäytymisen tuomista mielenterveysongelmista. Itse mieluummin t*ppaisin itseni kuin eläisin noin.

Vierailija
7/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ostitko lihaksi naudan sisäfilettä vai miksi hinta on tuo? Koska 500g hernettä 0.99e, palvikinkku kympin kilo.

Vierailija
8/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän? Jos haluaa syödä terveellisesti ja säännöllisesti niin on naurettavaa väittää että kuukauden tulee toimeen jollain minimaalisella summalla. En ole nähnyt yhtäkään exel-taulukkoa jossa tuollainen todistettaisiin oikeaksi ja terveelliseksi.

Väittikö että ne syö terveellisesti silloin? ja terveellisyys nyt on eri asioita ihmisille. Joku sanoi mulle että banaani ei ole terveellistä kun siinä on aivan liikaa sokeria mutta on banaaneisas hyötyjäkin

Vierailija
9/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska noin sanovat ovat yleensä ihmisiä, jotka eivät ole vuosikausiin liikahtaneet vuokrayksiöstään muualle kuin hakemaan makaroonia ja kärsivät syrjäytymisen tuomista mielenterveysongelmista. Itse mieluummin t*ppaisin itseni kuin eläisin noin.

No miksi se sitten hermostuttaa niin kovin jos et halua itse olla tuollainen?

Vierailija
10/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta halustaan minimalistit ovat vähissä. Moni ei tosiasiassa elä kovin vähällä vaan ei huomaa, että todellisuudessa elää omaisuudellan tai jonkun muun rahoilla.

Vierailija
11/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään 3 kg kaalia, 2 kg porkkanoita, 1kg satsumia, näkkileipää,  purkillisen maitoa, margariinipaketin ja puurohiutaleita. Alle kymmenen euroa ja riittää yksinelävälle pitkäksi aikaa. Kaapissa soijarouhetta, linssejä ja palkokasvisäilykkeitä.

Hyvin olen elänyt tähänkin asti.

Vierailija
12/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tuolla 5 euron påivä budjetilla pärjää vai onko vanhempien ja muiden sukulaisen pakastin vapaassa käytössä ja mies kalastaa ja marjastaa ja näpistelee kaupasta?

Vierailija
13/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä exel taulukossa ei salaatit tai muutkaan vihannekset kasva.  Minä olen nähnyt että niitä voi ihan itse kasvattaa mullassa, eikä tule välttämättä paljon maksamaan.

Vierailija
14/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi se sitten hermostuttaa niin kovin jos et halua itse olla tuollainen?

Koska yleensä nuo lausunnot tuodaan esille sellaisessa yhteydessä, että sen pitää riittää kaikille muillekin perheitä myöden, jos joku yksinäinen jossain viihtyy riutumassa elävältä aliravitsemuksessa ja turhakkeena. Se ei ole ihmisarvoista elämää eikä pitäisi olla esimerkkinä mistään. 

Vierailija
15/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa pröystäillä miten vähän kuluttaa kun ei elätä viisihenkistä perhettä. Se nyt on selvä ettei yksi ihminen yksiössä työttömänä juuri mitään kuluta. 

Vierailija
16/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joutuu köyhäkin säästämään jos aikoo paikata hampaansa tai tekohampaat maksaa tai hoitaa hautajaiset tai antaa jollekin synttäri lahjan. Kyllä tai jos haluaa talvikengät mitä ei saa ikinä varastaa toisten kenkiä. Se on jo saatanan teko. Hyi. Köyhän on pakko ostaa alusvaatteet ja saippuat. Ei elämä nyt pelkästään ole sellaista sä vaan SYÖT JA PAKKOAJATTELET RUOKAA. Ota joku rauhoittava. Elämään kuuluu sukkia ja pesuaineita. 

Vierailija
17/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säästin kerran työmarkkinatuesta 1000e rahaa. Ihmiset luuli että olin tehnyt pimeitä töitä. Eivät tajunneet, että elin todella niukasti, en ostellut mitään ylimääräistä tai käynyt missään.

Työmarkkinatuki ei ole 100e.

Vierailija
18/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just keitin kilon perunoita ja litran jauhelihakastiketta. Annoksen kokonaishinnaksi tulee ehkä 6-7 euroa. Syön tuosta 4 päivää. Kaikki ei viitsi nähdä vaivaa ja ostaa kallista einespaskaa, koska "eivät ehdi laittaa ruokaa iltaisin eikä jaksa".

Vierailija
19/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään 3 kg kaalia, 2 kg porkkanoita, 1kg satsumia, näkkileipää,  purkillisen maitoa, margariinipaketin ja puurohiutaleita. Alle kymmenen euroa ja riittää yksinelävälle pitkäksi aikaa. Kaapissa soijarouhetta, linssejä ja palkokasvisäilykkeitä.

Hyvin olen elänyt tähänkin asti.

Soijarouhe ja linssit ovat Herra sinun palsta mamman jumala, älä pidä muita jumalia.  Joka helvetin ruoka-aiheiseen ketjuun nuita tuputetaan.  Sillä ne ovat myös onni ja autuus.

Vierailija
20/112 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihmisen ihan pakko ostaa talvitakki kuin kuukautisrättejä kuin silmälasit kuin maksaa passit ja bussiliput. Ei elämä ole SYÖMISTÄ. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme