Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ns " hyvä" mies, missä olette tavanneet?

Vierailija
17.02.2007 |

Siis mies joka osallistuu lastenhoitoon mallikkaasti, ei petä, ei rieku baareissa joka ilta, pitää perhettään kavereita tärkeämpänä jne... Kiinnostaisi tietää.

t: katkera

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sain kuulla kummasteluja ihastumisestani " nyhveröön" , kun olin itse aikamoinen menijä. Vaan ei sitä ONNEKSI teininä paljon järjellä näitä juttuja mieti, mä vaan rakastuin. Ja rakastan vuosikymmen vuosikymmeneltä yhä enempi! :) Yhdessä ollaan oltu onnellisesti kohta jo 21 vuotta, ikää 36 molemmilla.

Vierailija
42/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin (ainakaan vapaa aikuinen) mies on sekä pitkä, komea, raamikas, älykäs, rikas että vielä hyvä aviomies vaimolleen ja loistava isä lapsilleen... Mutta jos tärkeimpiä ominaisuuksia painottaa, voi hyvinkin löytyä joku kultakimpale, joka vain odottaa prinsessaansa :) Itse painottaisin eniten toisten huomioon ottamista ja sellaista ns. peruskiltteyttä, se kun säteilee kaikkeen positiivisesti arjessa. Nössöt kunniaan, ja alfaurosnarsistit ennemmin vapaille markkinoille vaikka sitten loppuiäkseen (tai pariksi alfanaaraalle ;))!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvoinen kaikessa (esim. kotitöissä ja sukupuolten ja rotujen asioissa) , minua suuresti arvostava, hauska, älykäs, seksikäs, menestynyt, kunnianhimoinen.

Minun mieheni.

Vierailija
44/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on loistava huumorintaju, sivistystä, älykkyyttä, tasapainoinen luonne, ihmisiä arvostava asenne ja pitkänsalskea ulkonäkö.

Eikä yhtään haittaa, että pärjää työelämässä ja saa kunnon liksaa kuten minäkin.

Vierailija
45/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- netistä, kirjeenvaihtoilmoitusten kautta

- koulusta, riparilta

- uskonnollisista riennoista

- baareista, bileistä

- töistä, opiskelujen kautta

- ystävien tai sukulaisten kautta

- harrastuksista jokunen

- hyvällä tuurilla kyläkaupasta, lavatansseista tai kirjastosta. Erittäin hyvällä tuurilla omasta sängystä.

Kaikkein kiinnostavin tarina oli kohtaaminen puistonpenkillä, kerro tarkemmin :)

Vierailija
46/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis mies joka osallistuu lastenhoitoon mallikkaasti, ei petä, ei rieku baareissa joka ilta, pitää perhettään kavereita tärkeämpänä jne... Kiinnostaisi tietää.

t: katkera

Touhuaa lasten kanssa paljon, on oivaltanut sen tosiasian, että lapset ovat meidän yhteisiä.

Rehellisempää miestä/ihmistä saa kyllä etsiä. Ei harrasta edes valkoisia valheita.

Käy viihteellä pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa ja tulee omin jaloin kotiin.

Vierailija
47/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan pettänyt, osallistuu lasten hoitoon, tekee kotitöitä, ei ryyppää jne. On siis todella hyvä mies.

T. Miehestään ylpeä

Vierailija
48/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellainen kunnollinen kaveri, johon en ollut kiinnittänyt huomiota. Sit alettiin pyöriä samoissa porukoissa ja heti kolahti molemmilla. Rakkaus kestänyt sieltä asti vuosikaudet. Ollaan onnellisia ja rakastuneita vieläkin.

Vierailija
49/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen ei ollakaan ehditty paljoa baarissa käymään, yhdessä 9 vuotta ja mies on edelleen ihana

Vierailija
50/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman alan koulutus ja asuttiin aikoinaan naapureina asuntolassa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän