Te joilla ns " hyvä" mies, missä olette tavanneet?
Siis mies joka osallistuu lastenhoitoon mallikkaasti, ei petä, ei rieku baareissa joka ilta, pitää perhettään kavereita tärkeämpänä jne... Kiinnostaisi tietää.
t: katkera
Kommentit (50)
Harvoin (ainakaan vapaa aikuinen) mies on sekä pitkä, komea, raamikas, älykäs, rikas että vielä hyvä aviomies vaimolleen ja loistava isä lapsilleen... Mutta jos tärkeimpiä ominaisuuksia painottaa, voi hyvinkin löytyä joku kultakimpale, joka vain odottaa prinsessaansa :) Itse painottaisin eniten toisten huomioon ottamista ja sellaista ns. peruskiltteyttä, se kun säteilee kaikkeen positiivisesti arjessa. Nössöt kunniaan, ja alfaurosnarsistit ennemmin vapaille markkinoille vaikka sitten loppuiäkseen (tai pariksi alfanaaraalle ;))!!
tasa-arvoinen kaikessa (esim. kotitöissä ja sukupuolten ja rotujen asioissa) , minua suuresti arvostava, hauska, älykäs, seksikäs, menestynyt, kunnianhimoinen.
Minun mieheni.
Miehelläni on loistava huumorintaju, sivistystä, älykkyyttä, tasapainoinen luonne, ihmisiä arvostava asenne ja pitkänsalskea ulkonäkö.
Eikä yhtään haittaa, että pärjää työelämässä ja saa kunnon liksaa kuten minäkin.
- netistä, kirjeenvaihtoilmoitusten kautta
- koulusta, riparilta
- uskonnollisista riennoista
- baareista, bileistä
- töistä, opiskelujen kautta
- ystävien tai sukulaisten kautta
- harrastuksista jokunen
- hyvällä tuurilla kyläkaupasta, lavatansseista tai kirjastosta. Erittäin hyvällä tuurilla omasta sängystä.
Kaikkein kiinnostavin tarina oli kohtaaminen puistonpenkillä, kerro tarkemmin :)
Vierailija:
Siis mies joka osallistuu lastenhoitoon mallikkaasti, ei petä, ei rieku baareissa joka ilta, pitää perhettään kavereita tärkeämpänä jne... Kiinnostaisi tietää.t: katkera
Touhuaa lasten kanssa paljon, on oivaltanut sen tosiasian, että lapset ovat meidän yhteisiä.
Rehellisempää miestä/ihmistä saa kyllä etsiä. Ei harrasta edes valkoisia valheita.
Käy viihteellä pari kertaa vuodessa kavereiden kanssa ja tulee omin jaloin kotiin.
Mies ei ole koskaan pettänyt, osallistuu lasten hoitoon, tekee kotitöitä, ei ryyppää jne. On siis todella hyvä mies.
T. Miehestään ylpeä
Oli sellainen kunnollinen kaveri, johon en ollut kiinnittänyt huomiota. Sit alettiin pyöriä samoissa porukoissa ja heti kolahti molemmilla. Rakkaus kestänyt sieltä asti vuosikaudet. Ollaan onnellisia ja rakastuneita vieläkin.
sen jälkeen ei ollakaan ehditty paljoa baarissa käymään, yhdessä 9 vuotta ja mies on edelleen ihana
Saman alan koulutus ja asuttiin aikoinaan naapureina asuntolassa. :)
Silloin sain kuulla kummasteluja ihastumisestani " nyhveröön" , kun olin itse aikamoinen menijä. Vaan ei sitä ONNEKSI teininä paljon järjellä näitä juttuja mieti, mä vaan rakastuin. Ja rakastan vuosikymmen vuosikymmeneltä yhä enempi! :) Yhdessä ollaan oltu onnellisesti kohta jo 21 vuotta, ikää 36 molemmilla.