Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ns " hyvä" mies, missä olette tavanneet?

Vierailija
17.02.2007 |

Siis mies joka osallistuu lastenhoitoon mallikkaasti, ei petä, ei rieku baareissa joka ilta, pitää perhettään kavereita tärkeämpänä jne... Kiinnostaisi tietää.

t: katkera

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin on enää yhdessä aikaa käydä baarissa. Ja kun yhteistä aikaa joskus saa niin ei sitä baarissa hukata ;) Erikseen käydään joskus. Mutta perhe on tärkeintä.

Vierailija
22/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin hyviä kavereita puoli vuotta. Sitten kun he erosivat, meidän ystävyys jatkui ja syveni. Siitä on nyt 7,5v., viime kesänä oli meidän häät ja nyt odotan meidän esikoista. :) Mutta tämän kaverin kanssa emme ole enään väleissä... (Vaikka heidän eronsa ei johtunutkaan minusta.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin samalla luokalla yläasteella ja lukiossa.

Vierailija
24/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 v yhdessä, kaksi lasta ja kolmas tulossa.

Vierailija
25/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jotenkin vaan aina osuttiin samoihin kaverporukoihin. Sitten tuo alkoi ilmaantua autollaan aina mun koulumatkan varrelle ja toi mua kotiin. Hitaasti lämmitellen suurta rakkautta. Nyt ollaan oltu naimisissa kohta 13 vuotta, lapsia kolme.

Vierailija
26/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

discobaarista aamuyöstä. Istui yksin pöydässä ja minä yh nappasin tämän mukaani meille maalle (no ekana iltana vaan vietiin tämä " löytö" kotiin mutta sen jälkeen on melkein meillä ollutkin). Sanoi olevansa kyllästynyt " baareiluun" . Hänen mielestä 29 oli just sopiva ikä tavata... Ja hyvin on viihtynyt.

Alkuaikoina oli monenlaista " koetta" . Olin just päässy sairaalasta ja aika heikkona. Eronnu olin 2 päivää aikasemmi ja ex asu rivitalossa naapurissa....asetelmat kaikinensa oli aika pahat. Olin itsekin aika vauhdissa silloin.

Hyvin kesti kuitenkin vaikka muutaman kerran oli tavarat pakattunakin.

No se oli villimpää aikaa. Nykyisin meno on rauhottunut (kai liikaakin).

Kieltämättä epäilin aluksi että lupailee liikoja ja esittää mutta hyvin toimii.

On meillä yhteinen lapsikin.

Hyvä mies, niillä kriteereilla mitä useimmat mieheltä toivoo. (tekee kotitöitä, on lasten kanssa, on rauhallinen, luotettava, vastuuntuntoinen...

Ei kuitenkaan nynny...ai että sellainen on pitkästyttävää.

Vierailija
27/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kävipä tuuri kun juuri sinä iltana satuttiin baariin (ne Kallen legendaariset torstait), kumpikaan ei ole juuri sitä ennen eikä etenkään sen jälkeen juuri ravintoloissa riekkunut. Hyvät on harvassa, kannattaa napata jos kohdalle osuu!

Vierailija
28/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tosiaan missään juppilassa.

Vierailija
29/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ei tosiaan kiinnosta baareissa riekkuminen eikä liikaa edes omat kaveritkaan, perhe on tärkein ja yhdessä käydään baarissa tai tanssimassa jos tekee mieli lähteä! =)

Vierailija
30/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat teekkareita (nyt jo valmistuneita) ja tällaisia matikkahörhöjä ja hiukan hissukoita :) Mutta hyvin sovitaan yhteen ja perusarvot on mallillaan!

Tälläkin hetkellä mies vanhemman lapsen kanssa päiväretkellä.

Vierailija
31/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatansseissa!

Vierailija
32/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi sentä s välistä on lastenkera. Ku itse käyn harrastuksis..

Vierailija
33/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis mies joka osallistuu lastenhoitoon mallikkaasti, ei petä, ei rieku baareissa joka ilta, pitää perhettään kavereita tärkeämpänä jne... Kiinnostaisi tietää.

t: katkera

- Osallistuu lastenhoitoon

- Osallistuu kotitöihin

- Käy baareissa satunnaisesti, ehkä noin joka toinen kuukausi, silloinkin tulee kotiin puolenyön aikoihin

- Ei petä

- Pitää perhettä arvokkaimpana mitä hänellä on

- Negatiivisin puoli on se, että hän touhottaa ja unohtelee tavaroitaan joka paikkaan.

Vierailija
34/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy ikinä baareissa (enkä minä), kaverit meillä on lähinnä ystäväperheitä, joita tavataan koko perheen voimin aina, osalistuu kotitöihin (tuolla parhaillaan siivoaa pojan huonetta...), ei todellakaan petä, juo pari kaljaa viikonlopun aikana...

Oltiin teinejä kun tavattiin, yhdessä on kasvettu ja aikuistuttu. Nyt ikää mulla 26 ja miehellä 25v. Lapsia 2. Naimisissa 5 vuotta.

Vierailija
35/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin 9 vuotta sitten kesätöihin tylsään paikkaan, mutta ei siellä ollutkaan tylsää.

Vierailija
36/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkunut 8 vuotta, naimisissa ja toinen lapsi tulossa, niin ja mies vielä ruotsalainen, nyt asuu ja työskentelee suomessa ja puhuu kieltä' sujuvasti.

sitä se rakkaus teettää... ;)

Vierailija
37/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ensin pitkään kavereita, sitten ystäviä ja lopulta harkinnan jälkeen uskalsimme aloittaa seurustelun. Tunsimme toisemme siinä vaiheessa jo erittäin hyvin, joten seurustelun aloittamisen jälkeen kaikki tapahtuikin todella nopesati: yhteenmuutto, naimisiin meno, isompi asunto, eka lapsi, kaikki alle puolentoista vuoden.

Vierailija
38/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin netin keskustelupalstalla mitä kautta mieheni tuli mukaan mun perustamaan netissä toimivaan yritykseen. Tästä aikaa jo... hmm, taitaa olla 6-7 v. Seurusteltu on 4v ja naimisissa 2,5v. Kaksi lasta.

Vierailija
39/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tulla, siellä on hyviä miehiä! ;)

Vierailija
40/50 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takapihalla baarin sulkeuduttua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä