Proffa sekoili luennolla Lapin yliopistossa
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Huutista kun IQ150 sigma proffa Mauri Ylä-Kotola on tiputellut parit totuuspommit niin eihän välttämättä vasta lukiosta kirjoittaneet ole ymmärtänyt niin korkean tason juttua ollenkaan.
Onko Ylilauta tilapäisesti suljettuna?
Jos ei ole nähnyt Godardin elokuvia, pitäisi sylintereistä tajuta niiden sanoma. Jos ei edes tiedä kuka Rosa Luxemburg oli, pitäisi sylintereistä ymmärtää teksti. Täyttä skeidaa!
Sekopäisyys saa aikaan lisää sekopäisyyttä. Kannattaako ihmetellä enää ihmetellä performanssia. Älykäs ihminen ymmärtää jonkun olevan vialla.
Eikö proffat ole suurin osa alkoholisteja ja jutut sen mukaisia. Miksi tämän pitäisi ylittää uutiskynnys
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole nähnyt Godardin elokuvia, pitäisi sylintereistä tajuta niiden sanoma. Jos ei edes tiedä kuka Rosa Luxemburg oli, pitäisi sylintereistä ymmärtää teksti. Täyttä skeidaa!
Filosofinen lähestymistapa vaatii usein pohjatietoa ymmärrykseen. Paras (pahin?) esimerkki on Kierkegaard, jonka teokset vaativat alustuksen, alkuhistorian siitä miten tähän on päädytty ja jonkinlaisen "kirjankäyttöohjeen" ennen lukemista.
Totta on toki, että tämä voi kuulostaa pienen piirin norsunluutornissa tapahtuvaksi puuhasteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin nuo kaksi muuta luennoitsijaa puhui enemmän sekavia, vaikka artikuloivatkin selkeämmin. Täyttä höttöä:)
Vierailija kirjoitti:
https://drive.google.com/file/d/1IOsYBwLP3AdyDggZs_2-wSlDVuOIenAI/view
Tässä video.
Ottakaa talteen, ei ehkä ole tuolla kauaa.
Mitä nyt äkkiseltään itselle tuli mieleen tästä luennosta, niin minulla meni yli sen toisen miehen höpinät. Tuntui, ettei itsekään tajunnut mistä puhui. Ja niiden luennolla olleiden kuulijoiden kommentit lopussa koskivat mielestäni enemmänkin juuri tämän toisen miehen höpinöitä. Proffan jutut koskettivat kyllä ajankohtaisia asioita mediassa. Tuon proffan puhetta oli kyllä hankala seurata, eli saattaisi olla jokin neurologinen vaiva?
Sinipaitainen oli sanojensa mukaan tehnyt vuoden noita sylinterivideoita joita selosti sekavasti. Siis vuoden.
Vaikutti että molemmat aineissa tai kyvyttömiä tehtäväänsä.
Luennosta aiheutui yhteiskunnalle merkittäviä kustannuksia ja kaikkien aika meni hukkaan.
Olen joskus istunut Maurin luennolla. Erittäin lahjakas, mutta hyvinkin omalaatuinen persoona. Olen ihmetellyt, miten pystyy omistautumaan yhtä aikaa niin monelle asialle. Pörrää jatkuvasti joka paikassa. Vaikea sanoa, mikä miehelle on nyt tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://drive.google.com/file/d/1IOsYBwLP3AdyDggZs_2-wSlDVuOIenAI/view
Tässä video.
Ottakaa talteen, ei ehkä ole tuolla kauaa.
Mitä nyt äkkiseltään itselle tuli mieleen tästä luennosta, niin minulla meni yli sen toisen miehen höpinät. Tuntui, ettei itsekään tajunnut mistä puhui. Ja niiden luennolla olleiden kuulijoiden kommentit lopussa koskivat mielestäni enemmänkin juuri tämän toisen miehen höpinöitä. Proffan jutut koskettivat kyllä ajankohtaisia asioita mediassa. Tuon proffan puhetta oli kyllä hankala seurata, eli saattaisi olla jokin neurologinen vaiva?
Neurologisen vaivan takia pakkopoisto luennolta? :D
Tottakai syy oli se, että puhui kiellettyjä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli keksinyt uuden teorian vapaamuurareista, ja halusi kertoa sen luennolla.
Vaikka ei liittynyt luennon aiheeseen mitenkään.
Olisi mielenkiintoista kuulla tuo teoria. Siis mikäli luennoitsija kuitenkin oli ihan normaalissa terveydentilassa eikä kyseessä ollut esim. joku aivojen toimintahäiriö.
Lapin pää sanomlehden, Lapin Kansan mukaan: Luennoitsijana ollut professori oli humalassa.
Tämähän se on. Alkoholiongelma.
Maalaisyliopisto mikä maalaisyliopisto. Esim tuolta valmistuneet 'juristit' on täysin kädettömiä.
Mauri Ylä-Kotola ja edesmennyt Pekka Mattila. Jotain samaa heissä on. Äärimmäinen lahjakkuus ja kunnianhimo jo nuorella iällä. Rakettimainen uralla eteneminen. Myös yleinen habitus antaa hieman samantyylisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista. Luentojen pitäminen on niin tressaavaa että aina siellä luokan edessä sekoilee ja unohtaa mitä pitäisi sanoa. Ainakin minun luentoni ovat aina sekavaa sekoilua. Ei vaan ole tultu vielä keskeyttämään.
Luennoitsijan ja opettajan on kyettävä johdonmukaiseen etenemiseen aiheesta vaikkakin välillä on vapaampaa keskustelua. Mikäli näin ei ole niin hän ei ole valmistautunut työhönsä tai on väärässä tehtävässä tai molempia.
Turha selittää että luennoitsijat ovat vähän höpsöjä. Se on vain selitys sille että ei osata tai viitsitä tehdä työtä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli huono kirjasto. Sellainenkin vaikuttaa opintoihin.
Amatöörimäinen vaikutelma, jos joku Johdatus sosiaalioikeuteen onkin sijoitettu vero-oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videotallenteelta käy ilmi, että ennen keskeyttämistä yksi opiskelijoista kritisoi luentoa.
-Koko tästä luentotilaisuudesta on tosi kummallinen olo. Sellainen, että onko tämä joku yhteiskunnallinen Keisarin uudet vaatteet -koe, että sanooko kukaan missään vaiheessa mitään.
Keisarin uudet vaatteet -sadussa kaikki havaitsevat epäkohdan, mutta kukaan ei sano sitä ääneen.
-Minun on tosi vaikea käsittää, että olen tällaisella luennolla yliopistolla, opiskelija sanoo videotallenteella.
Minulla sama fiilis Helsingin yliopistolla luennolla, kun esimerkiksi professori jankkaa, ettei sukupuolia ole olemassa. Toinen tapaus oli äskettäin kun dosentti näytti Beyoncen twerkkaus-videota luennolla. Kummallisia opettajia on joka lähtöön.
Ehei, persu, et ollut luennolla.
Miksi olen persu, kun vain raportoin näkemääni (Beyoncen tapaus) eräällä luennolla Helsingin yliopistolla syyskuun lopussa 2024? Sukupuolen kieltämistä taas on harjoitettu jo pidempään mitä erilaisimmissa yhteyksissä. -sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videotallenteelta käy ilmi, että ennen keskeyttämistä yksi opiskelijoista kritisoi luentoa.
-Koko tästä luentotilaisuudesta on tosi kummallinen olo. Sellainen, että onko tämä joku yhteiskunnallinen Keisarin uudet vaatteet -koe, että sanooko kukaan missään vaiheessa mitään.
Keisarin uudet vaatteet -sadussa kaikki havaitsevat epäkohdan, mutta kukaan ei sano sitä ääneen.
-Minun on tosi vaikea käsittää, että olen tällaisella luennolla yliopistolla, opiskelija sanoo videotallenteella.
Minulla sama fiilis Helsingin yliopistolla luennolla, kun esimerkiksi professori jankkaa, ettei sukupuolia ole olemassa. Toinen tapaus oli äskettäin kun dosentti näytti Beyoncen twerkkaus-videota luennolla. Kummallisia opettajia on joka lähtöön.
Kyllä käy sääliksi teitä
Hei, sama täällä. Toki on paljon ideologista höttöä, ja niin on jo vuosikymmenet ollut, mutta kyllä monessa aineessa on myös edelleen enimmäkseen asiallista opetusta ilman korostunutta poliittisuutta. Sitten on tietenkin näitä ääripäitä, kuten sukupuolentutkimus, joka on ehtaa marxistista mädätystä. Siis olen nähnyt tuon aineen luentomateriaaleja, ja kuvituksena saattaa olla ihan avoimesti sateenkaaren värisiä kommunistisia nostettuja nyrkkejä tai väkivaltaan ja vandalismiin kannustavaa agitointia tuhota "patriarkismi" tai "valkoinen ylivalta" yms. Aivan sairasta kamaa.
Minusta vaikutti, että proffa on ennen luentoa hoitanut toisen jatko-opiskelijan asioita, ja on jäänyt levy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli keksinyt uuden teorian vapaamuurareista, ja halusi kertoa sen luennolla.
Vaikka ei liittynyt luennon aiheeseen mitenkään.
Olisi mielenkiintoista kuulla tuo teoria. Siis mikäli luennoitsija kuitenkin oli ihan normaalissa terveydentilassa eikä kyseessä ollut esim. joku aivojen toimintahäiriö.
Lapin pää sanomlehden, Lapin Kansan mukaan: Luennoitsijana ollut professori oli humalassa.Tämähän se on. Alkoholiongelma.
Lapin Kansassa sanottiin kyllä että EPÄILLÄÄN olleen humalassa. Itselle tuli mieleen lähinnä jokin aivotapahtuma (infarkti?) Ko. henkilön puhetta ja luentoja on tullut kuunneltua ja vaikutti niinkuin puolet asiasta olisi ainakin jäänyt matkasta. Mielenkiintoista on sekin, miksi tällaisesta uutisoitiin ja vieläpä nopeasti. Lapin Yliopistossa käynnissä valtataistelu tai jonkinlainen lokakampanja?
Huutista kun IQ150 sigma proffa Mauri Ylä-Kotola on tiputellut parit totuuspommit niin eihän välttämättä vasta lukiosta kirjoittaneet ole ymmärtänyt niin korkean tason juttua ollenkaan.