Yliksen maksullisuus oli virhe
Nyt kaikki yhteiskunnan pohjasakka on valunut kunnioitettavien ihmisten alustoille postaamaan paskaöyhötystään. Missään ei voi keskustella mistään ilman että joku Veeti on vetämässä keskustelua mukanaan persehelvettiin. Saatana.
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Sehän on tutkitusti Suomen naisvihamielisin keskustelupalsta. Että semmoiset meriitit.
Samoin myös homofobisin ja rasistisin. Eli yksinkertaisesti roskaisin.
Valkeajärvi, anyone?
Mahtaa olla kurjaa samaistua johonkin ryhmään niin paljon, että puolustaa heitä vuosikausia täällä, aamusta iltaan. Eikä se "puolustaja" edes kelpaa sille ryhmälle. Tämä on perimmäinen syy, miksei sitä av:ta koskevaa lankaa ilmesty Satunnaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä homotkin saatiin tähän yhtäkkiä mukaan? Absolutely rent-free B) 💅
Koska ne hallitsee maailmaa, edes sotiin ei niiden tarvitse lähteä kuolemaan mutta heteroiden on pakko.
Eli maailmanrauha saavutetaan jos kaikki olisi homoja? Miten kaunista ja yksinkertaista. I like the way you think, honey. B) 💅
Ehei, kaikki sodat on hinttarien aloittamia.
Ylilauta on maksullinen nykyään?
Jotain tällaista arvelinkin. Nähtävästi iso osa tänne ilmaantuneista öyhöistä onkin pe*sauksia, jotka ovat tulleet tänne jankkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla kurjaa samaistua johonkin ryhmään niin paljon, että puolustaa heitä vuosikausia täällä, aamusta iltaan. Eikä se "puolustaja" edes kelpaa sille ryhmälle. Tämä on perimmäinen syy, miksei sitä av:ta koskevaa lankaa ilmesty Satunnaiselle.
Vasureistako nyt puhut? Noiden katastrofipoliitikkojen, politiikan ja hallituksen ja "saavutusten" puolustelu jatkuu tälläkin palstalla ties kuinka monetta vuotta, toki samaa ideologiaa tukevan hesarin tukemana kun nuo päättää mitä sensuroidaan ja mitä ei.
Jännä miten nopeasti palstan spämmivasurit rupeaa hokemaan joko persuja, äärioikeistoa, moskovaa tai kuten tässä ketjussa ylistä kun pitää kääntää huomio muualle siitä minkä kaikki näkee vasurien tekevän 24/7.
Yliksellä ja vasureilla on se ero, että yliksen keskivertokäyttäjä ei ota sen palstan tahallisen lapsellista käytöstä tosissaan mutta vasurit ottaa oman paljon pahemman sekoilunsa vakavasti.
Huvittavaa on, että vasurit tässä luulee olevansa se älykkäämpi osa kansasta :D
Maksullisuus sopisi paremmin tänne. Muistan esikoista odottaessa kun Vauva.fi oli tosiaan enemmän perhekeskeinen keskustelupalsta. Kyllähän silloinkin postailtiin levottomuuksia ja tapeltiin, mutta huomattavasti pienemmällä volyymillä ja kyllä valtaosa käyttäjistä oli silti sitä niin sanottua kohdeyleisöä, eli odottavia vanhempia ja vauvan saaneita.
Nyt odotan toista lasta ja kyllä minä ainakin maksaisin muutaman euron siitä että voisin keskustella muiden perheiden kanssa ja karsia pois valtaosan mauttomista aloituksista. Harmittaa mitä palstalle on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Maksullisuus sopisi paremmin tänne. Muistan esikoista odottaessa kun Vauva.fi oli tosiaan enemmän perhekeskeinen keskustelupalsta. Kyllähän silloinkin postailtiin levottomuuksia ja tapeltiin, mutta huomattavasti pienemmällä volyymillä ja kyllä valtaosa käyttäjistä oli silti sitä niin sanottua kohdeyleisöä, eli odottavia vanhempia ja vauvan saaneita.
Nyt odotan toista lasta ja kyllä minä ainakin maksaisin muutaman euron siitä että voisin keskustella muiden perheiden kanssa ja karsia pois valtaosan mauttomista aloituksista. Harmittaa mitä palstalle on tapahtunut.
Samaa mieltä. Palstalla voisi olla mukavaa keskustella muiden samassa elämäntilanteessa olevien (perheellisten) kanssa ja purkaa hieman anonyymimmin tunteitaan ilman että jokainen keskustelu pilataan. Minulla on jo kotona uhmaikäinen lapsi, jolla on vaikeuksia hyväksyä ettei hän voi olla joka tilanteessa huomion keskipisteenä. En kaipaa sitä palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on tutkitusti Suomen naisvihamielisin keskustelupalsta. Että semmoiset meriitit.
Kertoo totuuden naisista.
Harmittaahan se! :D
Ja mikä se totuus on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Palstalla voisi olla mukavaa keskustella muiden samassa elämäntilanteessa olevien (perheellisten) kanssa ja purkaa hieman anonyymimmin tunteitaan ilman että jokainen keskustelu pilataan. Minulla on jo kotona uhmaikäinen lapsi, jolla on vaikeuksia hyväksyä ettei hän voi olla joka tilanteessa huomion k
Tämä on ja on aina ollut Aihe Vapaa eikä mikään perheellisten tunteenpurkausfoorumi. Täällä on monia muitakin foorumeita jos et ole sattunut huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Palstalla voisi olla mukavaa keskustella muiden samassa elämäntilanteessa olevien (perheellisten) kanssa ja purkaa hieman anonyymimmin tunteitaan ilman että jokainen keskustelu pilataan. Minulla on jo kotona uhmaikäinen lapsi, jolla on vaikeuksia hyväksyä ettei hän voi olla joka tilanteessa huomion k
Täällä sai ennen parempia ketjuja pystyyn aiheesta kuin aiheesta ilman että nämä mieslapset tulivat vinkumaan huomiota. Nykyisin ketju voi käsitellä mitä tahansa maan ja taivaan väliltä ja silti sieltä saapuu tämä yhteiskunnan mätäsienikolonia purkamaan kiukkuaan. Kertonee jotain etteivät viihdy edes keskenään vaan pitää tänne tulla.
Olin ennen vauvalle laitettavan rekistöröitymispakkoa vastaan, mutta nykyään olen sen puolesta.
Luulen, että tää negatiivinen ja toksinen ilmapiiri muuttuisi aika nopeasti, kun kaikkien pitäisi rekistöröityä ja jopa tunnistautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Palstalla voisi olla mukavaa keskustella muiden samassa elämäntilanteessa olevien (perheellisten) kanssa ja purkaa hieman anonyymimmin tunteitaan ilman että jokainen keskustelu pilataan. Minulla on jo kotona uhmaikäinen lapsi, jolla on vaikeuksia hyvä
Jep. Tulevat tänne itkemään äidiltä huomiota, kun eivät keneltäkään muulta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se mitä minäkin palstalta toivoisin. Joskus se on vain tarpeellista purkaa tuntojaan pitkän työpäivän ja lasten ilta-askareiden hoidon jälkeen. Toki, rakastan miestäni, mutta vertaistuki ja keskustelu muidenkin kanssa on tarpeen.
Toivottavasti uhmaikä alkaisi pian helpottamaan, omani uhmailut jäivät onneksi lyhyeen. Saa nähdä mitä tästä toisesta tulee.
"Tämä on ja on aina ollut Aihe Vapaa eikä mikään perheellisten tunteenpurkausfoorumi. Täällä on monia muitakin foorumeita jos et ole sattunut huomaamaan."
Olen ollut täällä ihan varmasti ennen sinua, koska voin sanoa, että olet väärässä. Vaikka tämä on aihe vapaa, niin tämä oli silti aikoinaan perhepalsta, eikä mikään vauvamiesten palsta.
Vierailija kirjoitti: Olin ennen vauvalle laitettavan rekistöröitymispakkoa vastaan, mutta nykyään olen sen puolesta. Luulen, että tää negatiivinen ja toksinen ilmapiiri muuttuisi aika nopeasti, kun kaikkien pitäisi rekistöröityä ja jopa tunnistautua.
Olen samaa mieltä. Minä mielelläni rekisteröidyn ja voisin jopa maksaa siitä, että täällä olisi pelkästään järkevää sakkia. Aina kun pitää maksaa päästäksesi johonkin, niin porukasta lähtee tyhmimmät pois.
Olen sitä ehdottanut vauvapalstalle, mutta parempi jos moni muukin ehdottaa. Ehkä jotain muutosta saadaan aikaan yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Palstalla voisi olla mukavaa keskustella muiden samassa elämäntilanteessa olevien (perheellisten) kanssa ja purkaa hieman anonyymimmin tunteitaan ilman että jokainen keskustelu pilataan. Minulla on jo kotona uhmaikäinen lapsi, jolla on vaikeuksia hyvä
Oman mukulan kanssa uhmaiästä selvittiin antamalla tämän tehdä itse vähän pienempiä päätöksiä (millaiset sukat kun mennään ulos, millä lelulla leikitään, mikä iltasatu) ja sitten pidettiin kiinni niistä isommista kuten pukeutumisesta asioille lähtiessä ja nukkumaan menemisestä. Se että saa oman tahdon läpi jossain vähensi selkeästi jatkuvaa uhmailua ja kiukuttelua. Ymmärtäähän sen että kiukuttaa kun mikään ei mene niin kuin tahtoisi.
Kertoo totuuden naisista.
Harmittaahan se! :D