Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi syntyvyydestä jankataan koska minun mielestä meitä on aivan liikaa jo.

Vierailija
24.10.2024 |

Kaikille ei edes riitä töitä, työtkykyisiä työikäisiä on työttömänä noin 200 000-300 000 ihmistä.

Jos meillä olisi pulaa työntekijöistä niin sitten olisin huolissani alhaisesta syntyvyydestä.

Nyt meillä on ylitarjontaa työntekijöistä ja pulaa työnantajista.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin olet liikaa. Ja minä.

Vierailija
2/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme ihmisiä joille ei ole töitä koska työpaikkoja ei ole tai työnantajat ei halua palkata meitä koska pyydämme liian hyvää palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestötieteilijöiden laskelmien mukaan maamme demografia on niin vääristynyttä että seuraavat sukupolvet ovat kusessa.

Vierailija
4/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Itäkeskus täynnä haisevia, huutavia somaleita.

Vierailija
5/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallolla on vain vähän yli 8 mrd ihmistä. Se ei riitä, vaan tarvitaan enemmän, koska mitä enemmän on ihmisiä, sitä enemmän ostetaan tavaroita, palveluita ja muita hyödykkeitä, ja sitä enemmän voittoa yritykset tekevät, mitä enemmän ihmisiä on. 

Vierailija
6/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme ihmisiä joille ei ole töitä koska työpaikkoja ei ole tai työnantajat ei halua palkata meitä koska pyydämme liian hyvää palkkaa.

Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen vanhuuseläkkeellä ja sairastan parantumatonta syöpää, ja silti minulle tarjotaan töitä enemmän kuin jaksan tehdä. En ole koskaan aiemmin hinnoitellut itseäni ulos vaan olen ottanut vastaan kaikki hommat ja tehnyt ne halvalla. Nyt minulla on varaa valikoida työni.

Vierailija
7/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä ei synny lapsia  niin meillä ei ole sotilaita .. nämä  kamelikuskit ei suomea suojele

Vierailija
8/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä meitä? Suomalaisista on pulaa. Uusista kantakirjasuomalaisista.

Vierailija
9/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan itsekin oikeaa ja aitoa tietoa siitä, kuinka moni on esim. näissä alipalkatuissa 0-tuntitöissä nyky-Suomessa. Ei vain ketään tunnu kiinnostavan tällaiset reaalielämän asiat. Mediaa vähiten.

Jotkut valtapoliitikot hokevat kuin papukaijat, että meillä on HUUTAVA TYÖVOIMAPULA. Tämä on sitten kaikissa medioissa rummutuksen säestyksellä päivä- ja viikkokausia...

Vierailija
10/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ikävän painostava aihe nuorille, mutta toisaalta se on se syy isossa kuvassa, että taloutemme on tällaisessa liemessä. Jos syntyvyys olisi yli 2,1, voitaisiin keskittyä kivoihin asioihin pitkällä aikavälillä.

Vierailija
11/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klasu, Bill ja muutama muu yrittikin vähentää meitä reilulla kädellä. Kuinkahan paljon ihmisiä on kuollut wuhanin nuhaan ja piikkeihin joita tuputetaan edelleen

Vierailija
12/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska väestönvaihto!

Vierailija
13/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tulee koko ajan lisää muuttajia, ei suomalaisia liikaa ole mutta kehitysmaissa sikiää ihmiset kuin rotat ja ylijäämä pursuu suomeen eurooppaan. Kaikille ei sitten riitä työpaikat tai naiset.

Vierailija
14/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, globaalilla tasolla ongelma on päinvastainen. Ihmisiä syntyy pallollemme aivan liikaa.

Vierailija
15/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nuorien päätettävissä, haluammeko, että täällä hengailee ja tekee työtä inkkarit ja muut muukalaiset, vai että Suomessa enemmistö puhuu suomea ja vaalii suomalaista kulttuuria myös jatkossa.

Selvästi Japanin tielle emme mene eli haalitaan se tarvittava työvoima ulkomailta sitten jos ei tule lapsia suomalaisille.

Vierailija
16/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen tulee koko ajan lisää muuttajia, ei suomalaisia liikaa ole mutta kehitysmaissa sikiää ihmiset kuin rotat ja ylijäämä pursuu suomeen eurooppaan. Kaikille ei sitten riitä työpaikat tai naiset.

Naisetko eivät ole ihmisiä?

Vierailija
17/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallolla on vain vähän yli 8 mrd ihmistä. Se ei riitä, vaan tarvitaan enemmän, koska mitä enemmän on ihmisiä, sitä enemmän ostetaan tavaroita, palveluita ja muita hyödykkeitä, ja sitä enemmän voittoa yritykset tekevät, mitä enemmän ihmisiä on. 

Ehkä se hillitseminen kannattaa tehdä siellä Afrikassa ja Aasiassa, missä tulee yli 5 lasta per nainen. Suomalaisten väheneminen siinä 1 lapsessa per nainen ei ole mikään ongelma, vähän suhteellisuuden tajua. Haluatko, että suomen kieli ja kulttuuri häviävät ja sitten tulee sieltä Intiasta heidän kulttuurinsa tilalle tänne?

Vierailija
18/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. No, nuorten  syytä eivät ainakaan ole nyt Hesoissa tukiaisten varassa notkuvat väriläiskät. Kyllä se valtapitävien ukkojen ja akkojen vika on.

Vierailija
19/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15. No, nuorten  syytä eivät ainakaan ole nyt Hesoissa tukiaisten varassa notkuvat väriläiskät. Kyllä se valtapitävien ukkojen ja akkojen vika on.

Tuki, ei mikään 'tukiainen'.

Vierailija
20/51 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supisuomalaisista on pulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan