Miksi käytte heti seksin jälkeen suhikussa?
Eikö tunnelma mene pilalle?
Meillä ei ainakaan suihkussakäyntiä harrasteta.
Kommentit (35)
Ja ettei aiheuta itse tahallaan esim. hiivaa.
Kiva jättää mällit muhimaan römpsään ja sitten ihmetellä ku kirvelöö.
jottei tuu hiivaa. Sitten takas miehen kainaloon, on kivempi kietoutua sen ympärillekin, jos ei valu tavara pitkin toisen reisiä. Jos käytetään kumia, niin sit en mee mihinkään, nukahdan siihen kainaloon samoin tein.
Minä juoksen suihkuun siinä vaiheessa, kun mies alkaa voihkia ja puuskuttaa pahaenteisesti.
Jos en jaksa suihkuun niin alapesulle ainakin...
Ei kai kukaan lähde heti kun hommat saatu päätökseen?!
Vierailija:
Minä juoksen suihkuun siinä vaiheessa, kun mies alkaa voihkia ja puuskuttaa pahaenteisesti.
luonnolliset sotkut ei häritte. Köllitään sylikkäin ja siihen nukutaan. Pesulle pääsee aamullakin (olettaen, että on sekstattu illalla, muussa tapauksessa ennen kuin lähtee ihmisten ilmoille), lakanat saa vaihdettua, ja meitä ei kukaan käy nuuskimassa siellä sängyssä.
7 vuotta on oltu käymättä suihkussa seksin jälkeen, ja 2 hiivatulehdusta olen tänä aikana sairastanut, molemmat stressin yhteydessä.
jos ei illalla panon jälkeen pimppipesulla käy. Peittoo kun raottaa, niin meinaa taju lähteä..
Vierailija:
jos ei illalla panon jälkeen pimppipesulla käy. Peittoo kun raottaa, niin meinaa taju lähteä..
Vierailija:
Ja jos jotkut, niin pyyheviritykset viimeistään vie tunnelman. Pikkuvaiva käydä pesulla seksin jälkeen. Meillä mies myös käy vehkeensä huuhtelemassa, joten en mä yksin siellä vessassa lotraa.
Oli tummansiniset lakanat ilman päiväpeittoa. Anoppi oli ostamassa meiltä sänkyä ja tuli sitä katsomaan. Makkariin mentiin sänkyä töllistelemään ja siinähän kivasti mällit loisti keskellä tummaa pussilakanaa. Taisinpa punastua...
Mutta ei meillä edelleenkään suihkuun rynnätä.
T:AP
kuka niitä jaksaa joka päivä vaihtaa ja pestä koko ajan. Eri asia tosiaan jos seksiä on kerran kuussa tai kahen viikon välein niin sittenhä ne lakanat voi toki vaihtaa.
En tosin välttämättä käy suihkussa, mutta alapesulla ainakin.
toisaalta joskus kun on laiskottanut enkä ole käynyt niin saanut sitten sekä hiivat että vti:n niin eipä viitsi riskeerata. En myöskään jaksa jatkuvasti lakanoita vaihdella ja ällöttää ajatus että lapset sitten pyörii myös niissä sotkuissa. Niin ja mulla myös yleensä pissahätä aktin jälkeen niin pakko kuitenkin mennä sinne vessaan.
Pyyhettä käytämme siksi, ettei lakanat sotkeennu (ikävä käydä nukkumaan jos on märkiä länttejä) ja ettei vessamatkalla valu lattialle. Pesulla käymme yhdessä, kiva käydä sitten nukkumaan, kun on puhdas.
Löytäisköhän joku sen, se on huippu.
Mulle tulee helposti myös VTI, jolloin tosi hyvänä keinona ehkäistä sen tuleminen on käydä pesulla ennen ja heti sen jälkeen. Inhottaa myös ajatus herätä limalammikosta aamulla...
(vai eikö teillä muka tule mitään sotkua toimituksesta???) c) Haluamme pitää yllä hyvää hygieniaa ja siisteyttä.
PS. Ei sinne suihkuun ihan sutena heti aktin jälkeen suunnata. Mut ihana peseytyä kuitenski ennen nukkumaan laittamista tai töihin lähtemistä.