Miten suhtaudut jos tsunamissa läheisensä menettänyt sanoo sinulle että sinulla on ollut helppo elämä?
Kommentit (97)
Tuskin sanoisin mitään, mutta ajattelisin, että onpa raskas ihminen.
Ei se läheisen kuolema tsunamissa ole sen kummempaa kuin mikään muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä läheisen tsunamissa menettäneelläkin voinut olla tietyiltä osin helppo elämä.
Tätä en usko. Kun tapahtuu jotain näin kamalaa kuten tsunami ei elämä voi olla koskaan helppoa. Tsunami sentään oli kansallinen tragedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä läheisen tsunamissa menettäneelläkin voinut olla tietyiltä osin helppo elämä.
Tätä en usko. Kun tapahtuu jotain näin kamalaa kuten tsunami ei elämä voi olla koskaan helppoa. Tsunami sentään oli kansallinen tragedia.
Tsunami ei ollut mikään tragedia, huonoa tuuria loma-aikaan.
"Ai onko elämä joku kilpailu siitä kenellä on ollut eniten vaikeuksia?"
Vierailija kirjoitti:
"Ai onko elämä joku kilpailu siitä kenellä on ollut eniten vaikeuksia?"
Joillekin tuntuu olevan
Olen menettäny vanhemman ja useamman isovanhemman ennen kuin täytin 20 v. Vetäisin siis häntä lättyyn ja kunnolla.
Riippuu tietysti siitä, onko minulla ollut helppo elämä vai ei.
Oikeasti on ollut erittäin vaikea. Eikä ole ollut mahdollisuuksia mihinkään thaimaanmatkoihin.
Mutta onhan sitä maailma täynnä ihmisiä, joiden elämä on helppoa. Ei kaikilla ole suuria suruja, sairauksia, isoja menetyksiä, talousvaikeuksia yms.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että tuo on varmasti totta. Että jokaisella on omat vaikeutensa ja olen itsekin menettänyt läheisiä, mutta en noin kammottavalla tavalla
Kammottavalla tavalla, hih. Nyt siis sydänkohtaus jne. ei lasketa, kelpaako m -urha? Entä pitääkö olla kurrist ettu, puukkot ettu, ammutt u vai seivästett y? Entä jos hukk ui kotijärvellä vs. ulkomailla? Eihän se menetys mitään, jos tapa ei ole kammottava :D
Vierailija kirjoitti:
Olen menettäny vanhemman ja useamman isovanhemman ennen kuin täytin 20 v. Vetäisin siis häntä lättyyn ja kunnolla.
Kukapa ei. Hyvin, hyvin tavallisia kokemuksia nuo.
Pidän typeränä ketä tahansa joka mainostaa vaikeaa tai raskasta elämäänsä ja luulee toisten elämää helpoksi.
Sanoisin että kaikki on suhteellista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsunami ei ollut mikään tragedia, huonoa tuuria loma-aikaan.
Tsunami oli tragedia Indonesiassa