En kelpaa sellaisille naisille joita minä pidä pidän kauniina ja se turhauttaa minua.
Ongelmana on siis se että ne naiset joista minä kiinnostun eivät kiinnostu minusta. Minä haluaisin parisuhteen hyvän naisen kanssa mutta tuntuu jollakin tapaa mahdottomalta saada hyvä nainen parisuhteeseen enkä halua tyytyä rumaan naiseen.
Olen mieluummin sinkku kuin huonon naisen kanssa parisuhteessa. En tietääkseni edes vaadi liikoja naisilta koska vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen(tai hoikka) ja vaadin myös että nainen on terve.
Olen alkanut ajattelemaan että onko tavallisen suomalaisen miehen mahdotonta saada hyvää naista vai ei?
Kommentit (218)
Hyvä ap, teikäläiset ovat juuri niitä tyyppejä, joita naiset juoksevat karkuun. Vai pitää olla terve kaiken lisäksi? Jos tämä terve ihannenaisesi sairastuu, sinä lähdet etsimään uutta, koska leluusi tuli vika. Todella luotettava ja turvallinen mies, älä kuvittelekaan olevasi.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta haisee joku jälkeenjääminen melkoisen vahvasti. Kirjolla ja kehitysvamma?
Aloittaja kirjoitti parempaa suomea kuin suurin osa tänne kirjoittavista, eli en oikein ymmärrä mistä tuon mielikuvan sait?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta väärin se, että yleensä ihmiset haluavat pariutua saman tasoisen kanssa?
Mutta minä en saa tasoistani naista, tuntuu siltä että minun pitäisi huolia nainen joka on minua paljon alhaisempaa tasoa.
Ap
Pitäisi huolia nainen onko niitä oven takana niin paljon tyrkyllä, että pitää rumimpia potkia loitommalle?
Parisuhteessa on ihan muut asiat tärkeitä, kuin ulkonäkö. Pitää olla kivaa yhdessä, eikä se tarkoita seksiä. Mun mies on mun paras kaveri, jonka kanssa jaan kaiken. Kun ihmiseen tutustuu, niin naama alkaa viehättää, vaikka se ei Marilyn Monroeta muistuta, kuin etäisesti. Usko pois.
Mun mies ei siis ole klassisen komea. Minua 10 cm lyhyempi ja kaljuuntuva, nornaalipainossa ja keskituloinen. Ei käännä katseita kaupungilla. Mutta se on minun silmissä komein mies maailmassa. Yhdessä on oltu jo liki 30 vuotta ja vielä se vaan komistuu 🥰
Ap-parka.
Saadakseen hyvän naisen, pitää myös miehen olla hyvä.
Huoh. Kannattaisi joskus poistua kodista ja Tinderistä. Eikä siellä ulkonakaan kuolata kaikkein kauniimpien naisten perään, eikä varsinkaan perseiden ja tissien, vaan yrittää löytää nainen, joka käytökseltään ja ulkonäön joltain osalta (yleensä ne ovat kliseisesti silmät, hymy ja hiukset.) tuntuu kolahtavan.
Jos asenne on se, että pitäisi löytää vain nainen (ja panopatja), niin hyvin todennäköisesti et koskaan löydä. Niitä ns. pelimiehiä on hyvin pieni vähemmistö. Sen sijaan etsi nainen, joka vaikuttaa kokonaisuutena viehättävältä ja kohtele häntä hyvin aloittaen normaalista flirtistä (mikä ei ole sama kuin mielistely), niin voi osuakin. Ja jos ei tulee vastakaikua, niin miksi itsekään olisit kiinnostunut naisesta, joka ei ole sinusta. Simple as that.
Tasojankkaajat sen sijaan pysyvät runkkareina ja katkerina.
Mä haluun missin. Ostin jo luistimet ja lätkämailan. Ne pelaajat kuulemma saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta väärin se, että yleensä ihmiset haluavat pariutua saman tasoisen kanssa?
Mutta minä en saa tasoistani naista, tuntuu siltä että minun pitäisi huolia nainen joka on minua paljon alhaisempaa tasoa.
Ap
Alhaisia ja ylhäisiä ihmisiä saatat löytää 1800-lukua kuvaavista historiallisista romaaneista. Et 2024-vuoden Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
"On julkinen sektori joka tuottaa naisille koulutusta ja miesten maksamia työpaikkoja jne "
Jo tuollainen vääristynyt ajatusmaailma laskee tasoasi naisten silmissä todella roimasti.
Tyyppi on kouluttamaton persu, joka kuvittelee olevansa joku nettomaksaja.
Puolet suomalaisista ei ole halukas seurustelemaan persujen kanssa ja syynä on nimenomaan persujen sairas ajatustapa: narsismi, rasismi, itsekkyys, ahneus ja utilitarismi.
Siksi ne hankkii ostopuolison ulkomailta. Luonnevikaa ei heti huomaa kieli- ja kulttuurimuurin yli.
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä huomaa, että naiset noudattavat deittisovelluksissa tasoteoriaa hypergamisella tarkkuudella.
Jos saat matchin hoikan lapsettoman 6/10 naisen kanssa -> hän ei juttele vastavuoroisesti
Jos saat matchin lihavan lapsettoman naisen kanssa -> hän lähettää ekana viestiä ja on innostunut
Jos saat matchin hoikan 6/10 naisen kanssa joka on yksinhuoltaja -> hän lähettää ekana viestiä ja on innostunut
Kyllä se taitaa olla niin että sinä olet se hypergaminen. Hoikka, lapseton 6/10 on liian korkeaa tasoa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä huomaa, että naiset noudattavat deittisovelluksissa tasoteoriaa hypergamisella tarkkuudella.
Jos saat matchin hoikan lapsettoman 6/10 naisen kanssa -> hän ei juttele vastavuoroisesti
Jos saat matchin lihavan lapsettoman naisen kanssa -> hän lähettää ekana viestiä ja on innostunut
Jos saat matchin hoikan 6/10 naisen kanssa joka on yksinhuoltaja -> hän lähettää ekana viestiä ja on innostunut
Vai niin. Sinun logiikkasi mukaan lmen siis kaunis, hoikka ja lapseton. Oikeasti olen lihava, nelikymppinen yh, mutten minä jokaisen matchin kanssa ala juttelemaan. Ja niidenkin, keiden kanssa juttelen, ei kyllä juttu etene mihinkään. Odotan miehen tekevän aloitteen, ja odotan mieheltä myös hyvää keskustelutaitoa.
Miksi oletat miehen tekevän aloitteen?
T. Lihava lapseton nainen pian 50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos AP, sussa on jotain pahasti vialla. Ensinnäkin se että niputat noin yksinkertaisesti että kaunis=hyvä. Minä olen kaunis, terve ja hyvinvoiva. Mieheni on 190cm/120kg nallekarhu joka ei varmasti kelpaisi miestenlehden kanteen, mutta on minulle se kaikista komein ja mahdottoman seksikäs.
Minulta on suoraan kysytty että miksi näköiseni nainen on hänen kanssaan ja arveltu että mieheni on varmaan tosi rikas, vaikka minä tienaan meistä kahdesta enemmän.
Se on se rakastuminen jännä asia.
Mun kaunis ystävä seurusteli muutaman vuoden tuollaisen nallekarhun kanssa. Ystävä siis oikeasti kaunis ja näyttävä nainen. No mitä teki nallekarhu. Petti ystävääni ja suhde loppui siihen.
No ei se nallekarhu ollut ihan pahan näköinen jos vientiä oli niin paljon että pettämään ehtii. Taisi kuitenkin viehättää aika monia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta haisee joku jälkeenjääminen melkoisen vahvasti. Kirjolla ja kehitysvamma?
Aloittaja kirjoitti parempaa suomea kuin suurin osa tänne kirjoittavista, eli en oikein ymmärrä mistä tuon mielikuvan sait?
-eri
Sisältö.
Papukaijakin oppii kokonaisia lauseita, vaikkei ymmärrä niiden merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos AP, sussa on jotain pahasti vialla. Ensinnäkin se että niputat noin yksinkertaisesti että kaunis=hyvä. Minä olen kaunis, terve ja hyvinvoiva. Mieheni on 190cm/120kg nallekarhu joka ei varmasti kelpaisi miestenlehden kanteen, mutta on minulle se kaikista komein ja mahdottoman seksikäs.
Minulta on suoraan kysytty että miksi näköiseni nainen on hänen kanssaan ja arveltu että mieheni on varmaan tosi rikas, vaikka minä tienaan meistä kahdesta enemmän.
Mun kaunis ystävä seurusteli muutaman vuoden tuollaisen nallekarhun kanssa. Ystävä siis oikeasti kaunis ja näyttävä nainen. No mitä teki nallekarhu. Petti ystävääni ja suhde loppui siihen.
No me ollaan tässä kohta kymmenen vuotta tallattu yhteistä polkua, jos toinen päättää pettää niin se yhteinen polku loppuu siihen. Toivottavasti näin ei kuitenkaan käy. En näe pointtia miksi kerroit tämän tarinan :D
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on kuin valittaisia että miksi en pysty ostamaan Ferraria kun Toyota johon minulla olisi varaa ei vain minulle käy.
No sinulla on kaksi vaihtoehtoa: joko kävelet tai sitten opettelet pitämään siitä Toyotasta. Aika moni muu ajaa sillä ihan tyytyväisenä.
Ap taitaa joutua tyytymään fillarilla sotkemiseen... Ja niistäkin halvempaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Sääli, että sinulle parisuhde merkitsee pelkkää ulkonäköä. Ja aika karmivaa tulevaisuuden suhteen, kun muuttumme vääjäämättä.
Ap ei kertonut lainkaan, minkälainen hän on ja onko terve. Aloituksen perusteella ei taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Minäkin halusin näyttelijä Michael Landonin kaltaisen komistuksen. Sen sijaan sain 173cm 72 kg, puolikaljun ja pienituloisen miehen. Pitää ap olla realisti. Ja mun mieheni on huumorintajuinen, fiksu ja monta hyvää puolta on hänessä.
No eihän kukaan Landonin kolmesta vaimosta ollut erityisen kaunis. Eka vaimo, Dodie, ehkä nätein. Marjorie ja Cindy hyvin tavallisia.
Kertoo hyvin sen että nykymiesten mielestä tavallinen on jokainen nainen joka ei ole supermalli tai kadulla jokaisen miehen pään kääntävä superkaunotar.
0/5
Trolleilla ei ole enää mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nallekarhu ollut ihan pahan näköinen jos vientiä oli niin paljon että pettämään ehtii.
Niin. Naiset kun ei valikoi pinnallisesti ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parempi pysyä vaan sinkkuna jos ei oman tasoiset naiset kelpaa. Sussa ilmeisesti miutakin pielessä kuin ulkonäkö koska naisia ei kiinnosta hyvännäköiset tyhjäpäät joilta puuttuu karisma. Miehessä pitää olla "se jokin" eikä se yleensä ekana oo ulkonäkö. Itsevarmuus ja positiivinen elämänasenne viehättää eniten.
Joo, ja ongelmahan on myös se, että ap ei missään nimessä ole hyvännäköinen, vaikka itse niin ilmeisen vahvasti uskoo.