Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa sellaisille naisille joita minä pidä pidän kauniina ja se turhauttaa minua.

Vierailija
22.10.2024 |

Ongelmana on siis se että ne naiset joista minä kiinnostun eivät kiinnostu minusta. Minä haluaisin parisuhteen hyvän naisen kanssa mutta tuntuu jollakin tapaa mahdottomalta saada hyvä nainen parisuhteeseen enkä halua tyytyä rumaan naiseen. 

Olen mieluummin sinkku kuin huonon naisen kanssa parisuhteessa. En tietääkseni edes vaadi liikoja naisilta koska vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen(tai hoikka) ja vaadin myös että nainen on terve.

Olen alkanut ajattelemaan että onko tavallisen suomalaisen miehen mahdotonta saada hyvää naista vai ei?

Kommentit (218)

Vierailija
141/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa kauniin naisen niin silloin pitää hyvin todennäköisesti itsekin olla jollain tavalla erityinen eikä mikään tavis.

Höpöhöpö. Työtä ehkä vaatii enemmän. Ihminen ihastuu itseensä ihastujaan monesti ja joka näkee vaivaa. Hyvä supliikki on suureksi avuksi.

Vierailija
142/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok Lissu.

Mitä sä saat irti näistä trolliketjuista? Nautintoa?

Rahaa isä putlerilta?

Avaa vähän sun motiivejasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa kauniin naisen niin silloin pitää hyvin todennäköisesti itsekin olla jollain tavalla erityinen eikä mikään tavis.

Höpöhöpö. Työtä ehkä vaatii enemmän. Ihminen ihastuu itseensä ihastujaan monesti ja joka näkee vaivaa. Hyvä supliikki on suureksi avuksi.

Se on totta. Hyvä ulosanti on se ratkaiseva tekijä.

Mutta miehet keskittyy ulkonäköön. Siis ei ainoastaan naisen ulkonäköön, vaan myös omaan ulkonäköön.

Sitten menevät salille keräämään massaa, ja unohtavat lukea kirjoja ja uutisia, ja kun nainen tulee puhumaan, ovat ihan hoomoilasena, että en keksi mitään sanottavaa.

Vierailija
144/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta haisee joku jälkeenjääminen melkoisen vahvasti. Kirjolla ja kehitysvamma?

Aloittaja kirjoitti parempaa suomea kuin suurin osa tänne kirjoittavista, eli en oikein ymmärrä mistä tuon mielikuvan sait?

-eri

Yleensä ne joilla ei ole mitään asiaa keskittyy kirjoittaan "oikein" me muut keskitytään siihen että meidän sanomiset oikeasti tarkoittaa jotain.

Kielioppi on ohjeistus jonka avulla on helpompi suorittaa kielen ainoaa funktiota, eli sitä että ymmärtää mitä toinen tarkoittaa.

Se itseasiassa kielii siitä että kielellinen kehitys on pysähtynyt ala-aste tasolle jos sen "säännöt" tuntuvat merkityksellisiltä, erittäin yleinen ongelma varsinkin spektrillä oleville, puhutaan säännöistä vaikka ne ei sitä kirjaimellisesti ole, ymmärrettävää tekstiä ja hyviä pointteja voi tuottaa ilmankin.

Vierailija
145/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai nyt ap sohaisi muurahaispesää sillä palstamammat ei hyväksy sitä että joku ei pidä heidän lihavaa vartaloaan kauniina ja haluttavana. Sen sijaan on ok että neljän lapsen lihava yh palstamamma vaatii treenatun alfapankkiirin vaikka itse näyttää lähinnä perunasäkiltä räntäsateessa

Kateus on melko ikävä piirre ihmisessä. En ole ketjusta huomannut, että palstamammat olisivat erityisen loukkaantuneita, tuntemattoman ihmisen 'vaatimuksista'. Vieläkään ei ole selvinnyt, minkä näköinen se aloittaja itse on, mikä hänen koulutuksensa ja terveydentilansa on ja pystyykö hän elättämään itsensä ja lapsensa, kun parisuhteeseen on pyrkimässä.

Vierailija
146/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai nyt ap sohaisi muurahaispesää sillä palstamammat ei hyväksy sitä että joku ei pidä heidän lihavaa vartaloaan kauniina ja haluttavana. Sen sijaan on ok että neljän lapsen lihava yh palstamamma vaatii treenatun alfapankkiirin vaikka itse näyttää lähinnä perunasäkiltä räntäsateessa

Täällä ainakin yksi hoikka, kaunis ja urheilullinen. Meitä on täällä monenlaisia. Mieheni on mahakas, en valinnut häntä ulkonäön perusteella. 

Vierailija
147/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes juttele rumien kanssa. Keskityn vain kauniisiin. Kaunis voi olla viisas tai tyhjäpää kuten rumakin. Siksi valitsen vain kauniiden joukosta seuraa.

Minä piehtaroin kauniissa naisissa ja minä teen sen puhumalla kaikkien kanssa, olemalla reilu ja elämällä niin kun uskon, en kohtele ketään eri tavalla ulkoisten seikkojen takia, saman saa missi kuin pultsarikin.

Mites ne sun tulokset? Tykkääks kaikki ja pysyy sun rinnalla vaikeinakin aikoina tommosella elitistisellä kusipää menolla?

Vierailija
148/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta haisee joku jälkeenjääminen melkoisen vahvasti. Kirjolla ja kehitysvamma?

Aloittaja kirjoitti parempaa suomea kuin suurin osa tänne kirjoittavista, eli en oikein ymmärrä mistä tuon mielikuvan sait?

-eri

Yleensä ne joilla ei ole mitään asiaa keskittyy kirjoittaan "oikein" me muut keskitytään siihen että meidän sanomiset oikeasti tarkoittaa jotain.

Kielioppi on ohjeistus jonka avulla on helpompi suorittaa kielen ainoaa funktiota, eli sitä että ymmärtää mitä toinen tarkoittaa.

Se itseasiassa kielii siitä että kielellinen kehitys on pysähtynyt ala-aste tasolle jos sen "säännöt" tuntuvat merkityksellisiltä, erittäin yleinen ongelma varsinkin spektrillä oleville, puhutaan säännöistä vaikka ne ei sitä kirjaimellisesti ole, ymmärrettävää tekstiä ja hyviä poi

Ainakaan tuo aloittaja ei saa kaaliinsa, että pilkun jälkeen tulee välilyönti. Kirjoittaa tänne viikottain ja aina samat jutut.

Vierailija
149/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laudan inseli ryömikööt takaisin sinne koloonsa. En edelleenkään ymmärrä miksi väen vängällä tulette tälle palstalle naisia kiusaamaan?? Kuin jotkin pahaiset teinit. Tiedoksi tolvanalle, täällä on muitakin naisia kuin vain "mammoja". 

Vierailija
150/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on trolli. Ties kuinka mones kymmenes samanlainen aloitus.

Vierailija
151/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no supliikkihan onkin siinä erityinen että on supliikki. Suurin osa ei ole. 

Vierailija
152/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Se itseasiassa kielii siitä että kielellinen kehitys on pysähtynyt ala-aste tasolle jos sen "säännöt" tuntuvat merkityksellisiltä, erittäin yleinen ongelma varsinkin spektrillä oleville, puhutaan säännöistä vaikka ne ei sitä kirjaimellisesti ole, ymmärrettävää tekstiä ja hyviä poi

No huhhuh mitä potaskaa

Vierailija
153/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainakaan tuo aloittaja ei saa kaaliinsa, että pilkun jälkeen tulee välilyönti. Kirjoittaa tänne viikottain ja aina samat jutut."

Kiitos kun alleviivasit minun pointtia, sinun pakkomielle kieliopista tuli taas ymmäryksen ja sujuvan keskustelun tielle.

Vierailija
154/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Miksi kaunis nainen kelpuuttaisi _tavallisen_ miehen? 😳

Mikä ettei, jos tuo mies on mukava ja hauska ja muuten sopiva.

Ap sen sijaan ei ole tavallinen mies, eikä mukava eikä hauska tai muuten sopiva.

Ainoastaan hieman ärsyttävä trolli, tai mahdollisesti oikeasti vajaa päästään.

Vierailija
155/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes juttele rumien kanssa. Keskityn vain kauniisiin. Kaunis voi olla viisas tai tyhjäpää kuten rumakin. Siksi valitsen vain kauniiden joukosta seuraa.

Minä piehtaroin kauniissa naisissa ja minä teen sen puhumalla kaikkien kanssa, olemalla reilu ja elämällä niin kun uskon, en kohtele ketään eri tavalla ulkoisten seikkojen takia, saman saa missi kuin pultsarikin.

Mites ne sun tulokset? Tykkääks kaikki ja pysyy sun rinnalla vaikeinakin aikoina tommosella elitistisellä kusipää menolla?

Jaa-a. Jotenkin olen pystynyt naisia hurmaamaan. En nyt mikään adonis ole. Jotenkin luontaista ihmissuhdetekniikkaa. Vaikea selittää.

Vierailija
156/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no supliikkihan onkin siinä erityinen että on supliikki. Suurin osa ei ole. 

Niin et tulokset maistuis mut se vaiva niiden saamiseks ei?

Se on opeteltava taito, ei sitä kukaan lahjana saa, hus ihmisten pariin laittaan ittes naurunalaseks, alttiiks ja opetteleen, juokse noloa kohti, niin muutkin sen tekee.

Vierailija
157/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua meillä töissäkin. Ne vaatimattoman näköiset ukot pörrää niiden kauniiden naisten ympärillä ja pyytää treffeille. Naiset eivät tietenkään lähde ja heillä on monesti jo sellainen komea ulkonäöllisesti samaa tasoa oleva mies.

Vierailija
158/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta väärin se, että yleensä ihmiset haluavat pariutua saman tasoisen kanssa? 

Mutta minä en saa tasoistani naista, tuntuu siltä että minun pitäisi huolia nainen joka on minua paljon alhaisempaa tasoa.

Ap

Ei pidä. Pysy erossa kaikista naisista. Jopa mun yläasteen v*ttumainen kiusaaja ansaitsee parempaa kuin tuollaisen pinnallisen "tyytyjän".

Vierailija
159/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ainakin yksi hoikka, kaunis ja urheilullinen. Meitä on täällä monenlaisia. Mieheni on mahakas, en valinnut häntä ulkonäön perusteella. 

Täällä myös pikkuinen sporttimimmi. Mikään ei ole niin säälittävää kuin joku ukkeli haukkumassa naisten ulkonäköä anonyymillä palstalla, jossa kenenkään ulkonäköä ei tiedä. Kertovat vain itsestään, harvemmin kaunis ihminen haukkuu muita rumiksi. 

Vierailija
160/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että kyllä moni kaunis/urheilullinen nainen haluaa komean/urheilullisen miehen eikä mitään möhömahamarkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä