Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?

Vierailija
23.09.2024 |

Itse inhoan suunnilleen jokaista kohtaa kasvoissani ja kehossani. Hiuksia myös.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vois olla vähemmän roikkuvat yläluomet, ja vatsanahkakin sais olla kiinteämpi...

Vierailija
2/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen jo keski-ikäinen, eli asialla ei ole enää väliä, mutta olen hoikahko ja verrattain nuorekkaan näköinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko tyytyväinen siihen, ettet ole tyytyväinen?

Entä jos muuttaisit asennettasi ja opettelisit olemaan tyytyväinen?

Vierailija
4/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen täysin normaali nelikymppinen nainen, jolla on ihan normaali kroppa, naama ja hiukset. Olen hyvä juuri näin. Minun ei tarvitse muita miellyttääkseni näyttää yhtään erilaiselta, eikä miettiä turhaan niin turhaa asiaa. Kiinnitän elämässä huomiota oikeasti tärkeisiin asioihin, kuten luonnonsuojeluun, ihmisoikeuksiin, lastenoikeuksiin, tasa-arvoon, työelämän oikeuksiin ja ihmisten hyvinvointiin. 

Vierailija
5/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää kyllä, olen. Yllättävää siksi, että olen kipuillut koko ikäni ulkonäköni kanssa. Lähinnä painon. Syömishäiriönkin sairastin nuoruudessa ja siitä paranemiseen lopullisesti meni 20vuotta.

Olen ylipainoinen ja toki vartalo ei siis mikään hehkeä. Mutta mä kelpaan itselleni näin nyt viimeinkin 5-kymppisenä. Olen sekä ulkoisesti, että sisäisesti ihan ok tyyppi. En olisi uskonut, että ikä auttaa tähän

Vierailija
6/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiaan kyllä. Olen hyvännäköinen mies. Suunnilleen 7.5-8/10.

Vierailija
7/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, akne arvet häiritsevät

Vierailija
8/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, näin viisikymppisenä. Itse asiassa se, että olen ylipäätään hengissä ja terve, menee moninkertaisesti ulkonäköasioiden yli prioriteeteissäni. 

Ja naama on ihan ok, kroppa alkaa vähän menettämään parhainta  hehkeyttään mutta toimii yhä moitteettomasti kun pidän siitä huolen. Eikä kiinnosta enää muiden mielipiteet, sen onneksi ikä tuo tullessaan.

Vierailija
9/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Tässä iässä alkaa todellakin näkyä ero siinä, onko tupakoinut ja kiskonut joka päivä alkoholia.

- M56

Vierailija
10/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen sairaalloisen lihava ja ruma, mutta sillä ei ole tuon taivaallista väliä. Ei mulla ole tarvetta viehättää ketään ulkonäölläni, joten olen tyytyväinen. -n50

Vierailija
11/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön tyytymättömyys on kauppiaiden tapa tehdä rahaa vaatteilla, kosmetiikalla ja ties millä kuureilla, lääkkeillä ja hoidoilla. Älkää uskoko sitä sontaa. Ei tarvitse näyttää hyvältä ollakseen onnellinen.

Vierailija
12/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä mutta naiset ahdistelee. Sekään ei auta vaikka väittäisin, että housuissani pullottaa taskulamppu tai olevani köyhä. Kannattaisi varmaan haista hevoselta tms. ja väittää olevansa persu ? Vaikka sehän ei olisi uskottavaa pullottamisen vuoksi. :(

Vierailija
13/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaksoisleukani on kasvanut uudelleen takaisin kaksoisleuan poistoleikkauksen jälkeen.

Vierailija
14/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee ulkonäköön suhtautuu ihan eri tavalla. Olen tyytyväinen kaikkeen itsessäni, se ei tarkoita että olisin kaunis, olen onnellinen näin. Mitään ei tarvitse muuttaa.

Vierailija
15/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nyt 47-vuotiaana koen näyttäväni paremmalta kuin koskaan. Se ei varmaan ole objektiivisesti katsottuna totta, mutta luultavasti tyytyväisyyden takana on vertailun lopettaminen. Nuorena vertasi itseään photoshopattuihin mallikuviin, joten tyytymättömyys oli varmaa. Kroppani on pysynyt samanlaisena kuin nuorena, mutta nuorena se vaan ei riittänyt. Aina jokin oli väärin. Nyt taas koen hoikan tiimalasivartaloni todella hyvännäköisenä. Kasvoistakin pidän nykyään enemmän. En enää näe niitä asioita virheinä mitä nuorena inhosin ja ikä on tuonut vaan lisää karismaa. 

Toisaalta sillä miltä näyttää, ei oIe enää myöskään niin paljoa väliä. Nuorena en mennyt edes kauppaan ilman meikkiä. Nyt on vaikea enää ymmärtää miksi.

Vierailija
16/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, mutta olen tyytyväinen siihen.

T.m51

Vierailija
17/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen😊

Vierailija
18/18 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ikää tulee ulkonäköön suhtautuu ihan eri tavalla. Olen tyytyväinen kaikkeen itsessäni, se ei tarkoita että olisin kaunis, olen onnellinen näin. Mitään ei tarvitse muuttaa.

Kuinka paljon ikää siihen sitten tarvitaan?