En kelpaa sellaisille naisille joita minä pidä pidän kauniina ja se turhauttaa minua.
Ongelmana on siis se että ne naiset joista minä kiinnostun eivät kiinnostu minusta. Minä haluaisin parisuhteen hyvän naisen kanssa mutta tuntuu jollakin tapaa mahdottomalta saada hyvä nainen parisuhteeseen enkä halua tyytyä rumaan naiseen.
Olen mieluummin sinkku kuin huonon naisen kanssa parisuhteessa. En tietääkseni edes vaadi liikoja naisilta koska vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen(tai hoikka) ja vaadin myös että nainen on terve.
Olen alkanut ajattelemaan että onko tavallisen suomalaisen miehen mahdotonta saada hyvää naista vai ei?
Kommentit (218)
Onks tämä sukua ongelmalle, että "haluisin olla gynekologi, mutta naiset et halua mua jalkoväliinsä"
Ymmärrän. Minäkin tahtoisin pitkän, lihaksikkaan miehen joka tekee raavasta työtä, korjaa autoja, rakentaa taloja, matkustelee Aasiassa, lukee korkeakirjallisuutta sekä sarjakuvia, joka on huumorintajuinen ja herkkä, tietenkin kasvoiltaan komea...
Nämä miehet menevät kauneimmille naisille. Ei minulle. Minusta kiinnostuvat vain juopot. Ja ne ei minulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miksi kaunis nainen kelpuuttaisi _tavallisen_ miehen? 😳
Saati ap:n, joka on älyltään alamittainen ja psykoseksuaalisesti infantiili.
Vierailija kirjoitti:
Sama aloitus joka viikko. Jospa kertoisit mihin näitä sinun "vaatimuksia" oikein lähetät? Vaikutat aika pintapuoliselta tyypiltä ja fiksut naiset näkee sen heti
Vois lähettää joulupukille kun vaikuttaa pikkulapselta.
Naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se on suurin syy sille ettei tavismiehet enää kelpaa naisille. Nykyään ne pullukat ja rumat naiset luulee olevansa keskitasoa ja tämän seurauksena he etsivät miestä joka on komea,pitkä,koulutettu ja saa hyvää palkkaa.
Mä olen kasvoiltani tavallinen, mutta olen reilusti ylipainoinen. En mistään hinnasta huolisi ap:n kaltaista naisvihaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tee mitään eroa hyvän ja kauniin välillä, et siis edes näe naista kumppanina vaan käyttö ja status esineenä.
Onneksi olet yksin, terapiaa sinä tarviit etkä naista.
Narsistit muuttuu vain pahemmiksi terapiassa. Ja sitähän ap kiistatta on. Niin harvinaisen pahanlaatuinen ja räikeä narsisti, että sen huomaa ensinäkemältä ja siksipä ap yksin onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta väärin se, että yleensä ihmiset haluavat pariutua saman tasoisen kanssa?
Mutta minä en saa tasoistani naista, tuntuu siltä että minun pitäisi huolia nainen joka on minua paljon alhaisempaa tasoa.
Ap
Väärin. Tasoteorian ydin on siinä, että on mahdotonta olla saamatta oman tasoistaan kumppania. Tasosi määrittyy sitä kautta, kuka sinusta kiinnostuu. Se mitä itse kuvittelet tasoksesi on päänsisäinen harhasi, joka ei parisuhdemarkkinoilla ainakaan tasoasi nosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta väärin se, että yleensä ihmiset haluavat pariutua saman tasoisen kanssa?
Mutta minä en saa tasoistani naista, tuntuu siltä että minun pitäisi huolia nainen joka on minua paljon alhaisempaa tasoa.
Ap
Myöskään me alemman tason naiset emme halua olla kaltaistesi ruikuttajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se on suurin syy sille ettei tavismiehet enää kelpaa naisille. Nykyään ne pullukat ja rumat naiset luulee olevansa keskitasoa ja tämän seurauksena he etsivät miestä joka on komea,pitkä,koulutettu ja saa hyvää palkkaa.
Ihan sama onglema siis heillä ja ap:lla. Sillä erolla ne naiset ei valita.
"Naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se on suurin syy sille ettei tavismiehet enää kelpaa naisille."
Ei vaan suurin syy on se että pelkästään se että on mies ei ole naiselle enää mikään arvo.
Sen miehen pitäisi tuoda sen naisen elämään jotain ihan oikeasti hyvää ja lisää siihen verrattuna että on sinkku.
Ja silloin tietenkin vaatimukset miehelle ovat vähän kovemman kuin se että mies ei juo eikä hakkaa ainakaan kovin paljon.
" ettei tavismiehet enää kelpaa naisille."
No tuskin kukaan alkaa toista kovasti himoitsemaan siksi että toinen on niin kovin tavallinen.
Kyllä siinä toisessa pitää olla jotain tarttumapintaa joka erottaa hänet muista tarjolla olevista.
"Tasoteorian ydin on siinä, että on mahdotonta olla saamatta oman tasoistaan kumppania. "
Ja juuri siksi tasoteoria ei oikeastaan selitä mitään. Se vain toteaa jo tapahtuneen.
Mäkin haluan periaatteessa Porschen mutta mulla on Renault Clio.
Ap:lla on lista vaatimuksia naisille... Mitäs ap:lla itsellään on tarjota naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Ap. Minäkin halusin näyttelijä Michael Landonin kaltaisen komistuksen. Sen sijaan sain 173cm 72 kg, puolikaljun ja pienituloisen miehen. Pitää ap olla realisti. Ja mun mieheni on huumorintajuinen, fiksu ja monta hyvää puolta on hänessä.
No eihän kukaan Landonin kolmesta vaimosta ollut erityisen kaunis. Eka vaimo, Dodie, ehkä nätein. Marjorie ja Cindy hyvin tavallisia.
Katsos AP, sussa on jotain pahasti vialla. Ensinnäkin se että niputat noin yksinkertaisesti että kaunis=hyvä. Minä olen kaunis, terve ja hyvinvoiva. Mieheni on 190cm/120kg nallekarhu joka ei varmasti kelpaisi miestenlehden kanteen, mutta on minulle se kaikista komein ja mahdottoman seksikäs.
Minulta on suoraan kysytty että miksi näköiseni nainen on hänen kanssaan ja arveltu että mieheni on varmaan tosi rikas, vaikka minä tienaan meistä kahdesta enemmän.
Se on se rakastuminen jännä asia.
Ei voi kauhalla vaatia jos lusikalla annettu.
Vierailija kirjoitti:
On vähän peliiin katsomisen paikka jos niistä ihan tavallisista naisista ei löydy yhden yhtä joka viehättäisi millään tavalla.
Ja samalla mietitään tosi paljon erottuvia lihaksia, laatikkoleukoja ja 190 cm pituutta ja isoa, mustaa ja suonikasta.
Ap on homo muttei myönnä olevansa. Sen sijaan kaunis nainen pitäisi saada kulissiksi heteroudesta. Säälittävää.
On ok olla homo.
Elämäntaitopaskaa myymällä rikastuu. Sitä ostamalla köyhtyy.