Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa sellaisille naisille joita minä pidä pidän kauniina ja se turhauttaa minua.

Vierailija
22.10.2024 |

Ongelmana on siis se että ne naiset joista minä kiinnostun eivät kiinnostu minusta. Minä haluaisin parisuhteen hyvän naisen kanssa mutta tuntuu jollakin tapaa mahdottomalta saada hyvä nainen parisuhteeseen enkä halua tyytyä rumaan naiseen. 

Olen mieluummin sinkku kuin huonon naisen kanssa parisuhteessa. En tietääkseni edes vaadi liikoja naisilta koska vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen(tai hoikka) ja vaadin myös että nainen on terve.

Olen alkanut ajattelemaan että onko tavallisen suomalaisen miehen mahdotonta saada hyvää naista vai ei?

Kommentit (218)

Vierailija
201/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin ajattelee että jos mies ei ole ulkonäöltään komea niin ei sen kanssa voi olla hyvä parisuhde. Eli ruma mies ei naisille kelpaa. Sen takia suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja naista. Aina se ulkonäkö on naisille se tärkein juttu kun nainen miestä etsii itselleen.

Onko Hjallis Harkimo mielestäsi komea? Timo Soini?

Eri asia on jos miehellä on paljon rahaa niin rumakin kelpaa.

Ei, vaan hänellä on aivot, joilla osaa tehdä juttuja ja luoda sosiaalisia suhteita. Niillä aivoilla myös tehdään rahaa ja saadaan naisia. Naisille kyllä yleensä ottaen riittää mies, joka pystyy tekemään keskiverrosti rahaa ja luomaan suhteen siihen yhteen naiseen.

Vierailija
202/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin ajattelee että jos mies ei ole ulkonäöltään komea niin ei sen kanssa voi olla hyvä parisuhde. Eli ruma mies ei naisille kelpaa. Sen takia suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja naista. Aina se ulkonäkö on naisille se tärkein juttu kun nainen miestä etsii itselleen.

No onko sinulla rahaa? Tiedät mainiosti, että kaunis ja tasokas nainen haluaa joko komean miehen, tai sitten ruman miehen jolla on rahaa, ja silti päivästä toiseen itket, miksi juuri sinun kohdalla ei tehdä säälistä poikkeusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää nostaa iso ihrakasa ennenkuin löytää pillun.

Kyllä pitää sitten olla todella iso nainen jos noin pitää tehdä. Mä olen ollut painavimmillaan 125kg eikä kyllä tarvinnut nostaa mitään ihrakasoja. Samalla tavalla mä saan levitettyä jalat kuin normaalipainoiset ja siinä se pillu on samalla tavalla heti esillä. Ei ole mitään edessä.

Vierailija
204/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä täsmälleen sama aloitus melkein sanasta sanaan? No, maailman sivu on ollut miehiä, jotka haluaisivat todella kauniin naisen. Jos itse ei satu olemaan komea, karismaattinen, hauska ja supermukava tyyppi, jää vaihtoehdoksi yrittää tehdä itsestään haluttava jollekin wannabetrophywifelle esim. opiskelemalla arvostettu ja hyväpalkkainen ammatti (se on se syy miksi moni mies pänttää vuosikausia ja uhraa vapaa-ajan hauskuuksia, jotta joskus saisi rahaa ja ehkä jopa kauniin vaimon), hankkimalla valtaa (esim. presidentti tai ministeri toimii, yritysjohtajakin usein), tai keskittymällä itsensä kehittämiseen (terveelliset elämäntavat, omaan luonteeseen panostaminen, urheilu, elämänasenteen tarkistaminen, hampaiden oikomonen, plastiikkakirurgia ym. jos ulkonäössä on aidosti merkittävää vikaa).

Vierailija
205/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kyllä kelpaa yksikään mies pelkän rahan vuoksi. En ole mikään rahan perässä juoksija. Kyllä se on se mies itsessään joka mua kiinnostaa. Ihan tavallisten duunareiden kanssa olen ollut parisuhteessa kuten moni muukin suomalainen nainen. Ei Suomessa ole vallalla sellainen rahan perässä juokseminen kuten esim. Usassa.

Vierailija
206/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkimolla on aina ollut rahaa, mutta Soini ei ollut edes kansanedustaja kun lääkärivaimonsa kanssa avioitui. Eivätkä Hjallis ja Soinin naiset ole vertailukelpoisia, koska Harkimo saa hyvännäköisiä ja nuoria naisia, mutta Soinin vaimo (ja oletettavasti yksi harvoja naissuhteita) on ulkonäöltään lihava tavis ja siinä mielessä enemmän "Soinin tasoa".

Yhteistä molemmilla on lähinnä itsevarma supliikki, vaikka Soinin röhönauruinen puujalkavitsigeneraattori tuskin naismagneettina toimii. Soini on myös vielä Harkimoakin narsistisempi persoona.

Vierailija
207/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa jännämiehiä niin saatte helposti naisia. Ihan lehtien juttuja lukemalla näkee millaisten miesten kanssa naiset seurustelee eli alkoholistin ja väkivaltaisten miesten kanssa. Ja palstoja kun lukee niin naiset itse kertoo että se oma mies on narsisti hullu.

Vierailija
208/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kyllä kelpaa yksikään mies pelkän rahan vuoksi. En ole mikään rahan perässä juoksija. Kyllä se on se mies itsessään joka mua kiinnostaa. Ihan tavallisten duunareiden kanssa olen ollut parisuhteessa kuten moni muukin suomalainen nainen. Ei Suomessa ole vallalla sellainen rahan perässä juokseminen kuten esim. Usassa.

Ei tietenkään pelkästään, mutta jos on kaksi identtistä miestä joista toisella on työtä ja rahaa, toisella velkaa ja työttömyyttä niin ei se hyvä työpaikka hyvin hoidettu talous mikään miinus siinä ole. 

Vierailija
209/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua viehättää miehessä sellainen leppoisa hyväntuulisuus ja hyväntahtoisuus. Pilkettä pitää olla vähän silmäkulmassa ja hyvällä maulla tapahtuvaa flirtti-taitoa. Tykkään pidempihiuksisista miehistä ja aina olen sellaisen löytänytkin. Olen itse usein kauniiksi kehuttu keski-ikäinen, tavallinen nainen. Monesti olen huomannut, että miehiltä puuttuu sosiaalista pelisilmää ja -taitoa. Saatetaan laukoa outoja, jopa loukkaavia kommentteja tai ei osata huomioida naista. Moni saattaa puhua vain itsestään edes kysymättä toiselta mitään. Pienet kohteliaisuudet loistavat poissaolollaan.

Komeinkin mies muuttuu naisen silmissä epäkiinnostavaksi, jos käyttäytyy kuin juntti. Miehet, tässä teille ilmainen vinkki: Kehittäkää sosiaalisia taitojanne, niin "markkina-arvonne" paranee.

Itselläni on miesystävä, joka on ihan kivan näköinen, ystävällinen, vatsaa hieman löytyy eikä kroppa ole treenattu, mutta mun silmään on komea ja mikä parasta, hänellä on viehättävä luonne. Osaa keskustella, ja huomioi ja hellii.

Vierailija
210/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa jännämiehiä niin saatte helposti naisia. Ihan lehtien juttuja lukemalla näkee millaisten miesten kanssa naiset seurustelee eli alkoholistin ja väkivaltaisten miesten kanssa. Ja palstoja kun lukee niin naiset itse kertoo että se oma mies on narsisti hullu.

Eipä ainakaan minua ole koskaan mitkään jännät viehättäneet, ei kyllä mitkään kilttimiehetkään. Mukavat ja reippaat ovat niitä parhaita. 

Vierailija
211/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kyllä kelpaa yksikään mies pelkän rahan vuoksi. En ole mikään rahan perässä juoksija. Kyllä se on se mies itsessään joka mua kiinnostaa. Ihan tavallisten duunareiden kanssa olen ollut parisuhteessa kuten moni muukin suomalainen nainen. Ei Suomessa ole vallalla sellainen rahan perässä juoks

No kyllä se luonne vaikuttaa paljon eikä yksikään ihminen ole luonteeltaan identtinen. Mitä sitä tekee hyvätuloisella miehellä jos mies on kusipää? Ei yhtään mitään. Sen lisäksi mä olen ihan töissä käyvä ihminen joka maksaa itse kulunsa. Suomessa suurin osa naisista käy töissä. Ei täällä ole mitään kotirouvakulttuuria ollut koskaan.

Vierailija
212/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä täsmälleen sama aloitus melkein sanasta sanaan? No, maailman sivu on ollut miehiä, jotka haluaisivat todella kauniin naisen. Jos itse ei satu olemaan komea, karismaattinen, hauska ja supermukava tyyppi, jää vaihtoehdoksi yrittää tehdä itsestään haluttava jollekin wannabetrophywifelle esim. opiskelemalla arvostettu ja hyväpalkkainen ammatti (se on se syy miksi moni mies pänttää vuosikausia ja uhraa vapaa-ajan hauskuuksia, jotta joskus saisi rahaa ja ehkä jopa kauniin vaimon), hankkimalla valtaa (esim. presidentti tai ministeri toimii, yritysjohtajakin usein), tai keskittymällä itsensä kehittämiseen (terveelliset elämäntavat, omaan luonteeseen panostaminen, urheilu, elämänasenteen tarkistaminen, hampaiden oikomonen, plastiikkakirurgia ym. jos ulkonäössä on aidosti merkittävää vikaa).

Suomessa naiset täyttävät korkeakoulut. Ei tarvitse opiskella mitään rahakasta alaa saadakseen kauniin naisen, kun voi opiskella niitä naisvaltaisimpia, joiden opiskelijaillanvietoissa on viisi naista yhtä miestä kohden. Usein kun vielä kiinnostuksen kohteet kohtaa (sama ala), niin ei tarvitse Seiska-julkkiksista ja tositv-kisailijoista trophyvaimoa etsiä.

Vierailija
213/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa osastoa kuin 'En halua kuulua kerhoihin jotka hyväksyisivät minut jäsenekseen!'

Vierailija
214/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nainen ei olesama kuin mahdollisimman kaunis nainen. 

Tajusin jo varhain, että tietyt miehet eivät olleet kiinnostuneita minusta vaan kauneutesi tuomasta statusarvosta. Yritän parhaani mukaan välttää heitä. 

Tämä. En ole koskaan suostunut treffeille vaikka kuka olisi pyytänyt jos tiedän että pyyntö johtuu pelkästä ulkonäöstä eikä pyytäjä tunne minua lainkaan. Enhän itsekään kiinnostu pelkästä komeudesta. 

Vierailija
215/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kurkota kuuseen, vaan etsi oman tasosi mukaisia naisia. Eivät ehkä ole missiainesta, mutta muuten ihan mukavia naisihmisiä. Ja muista, että ne kaunottaretkin rupsahtavat, kun ikää alkaa tulla riittävästi. Miltä sinä itse näytät? Et ehkä ihan Mr. Finlandilta? Onko kaljamaha jo kehittynyt? Se on aika usein nou-nou, jos ei oteta lukuun rouva Palsanmäkeä, joka kehui pitävänsä vatsakkaista miehistä.

Vierailija
216/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se luonne vaikuttaa paljon eikä yksikään ihminen ole luonteeltaan identtinen. Mitä sitä tekee hyvätuloisella miehellä jos mies on kusipää? Ei yhtään mitään. Sen lisäksi mä olen ihan töissä käyvä ihminen joka maksaa itse kulunsa. Suomessa suurin osa naisista käy töissä. Ei täällä ole mitään kotirouvakulttuuria ollut koskaan.

Puhuttiin tietysti hypoteettisesta tilanteesta, älä leiki yksinkertaista. En hetkeäkään usko, että valitsisit sen köyhän ja velkaisen niistä kahdesta muuten identtisestä miehestä. 

Jos nyt vaikka ne miehet olisivatkin identtisesti kusipäitä niin silti niistä kannattaisi valita se jolla on töitä ja ei velkaa. Tietysti, jos ei pakkoa olisi niin kannattaisi jäädä sinkuksi jos vain kusipäitä vaihtoehtoina olisi. 

Vierailija
217/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toi pitäis ollenkaan paikkaansa niin jokaisella uliuli incelillä ois haaremi, tehän niitä kaikista vaarallisimpia jännämiehiä olette, ihan hiljan pisti naapuritalossa taas yks muijansa kylmäks veitsellä kun muija erehty säälistä ottaan moisen riesakseen.

Vierailija
218/218 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset täyttävät korkeakoulut. Ei tarvitse opiskella mitään rahakasta al

Kaikki naiset vaan on aina varattuja kun parisuhde löydetään jo teininä. Minun ryhmässä kaikki varattuja ja oon just naisvaltasessa alankoulutuksessa jossa naisia melkeen kaikki muutamaa miestä lukuunottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi