En kelpaa sellaisille naisille joita minä pidä pidän kauniina ja se turhauttaa minua.
Ongelmana on siis se että ne naiset joista minä kiinnostun eivät kiinnostu minusta. Minä haluaisin parisuhteen hyvän naisen kanssa mutta tuntuu jollakin tapaa mahdottomalta saada hyvä nainen parisuhteeseen enkä halua tyytyä rumaan naiseen.
Olen mieluummin sinkku kuin huonon naisen kanssa parisuhteessa. En tietääkseni edes vaadi liikoja naisilta koska vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen(tai hoikka) ja vaadin myös että nainen on terve.
Olen alkanut ajattelemaan että onko tavallisen suomalaisen miehen mahdotonta saada hyvää naista vai ei?
Kommentit (218)
Kuten ap aloituksessa totesikin, hän turhautuu omiin kohtuuttomiin toiveisiinsa.
Mutta on niin saatanan tollo, ettei osaa olla toivomatta kuuta taivaalta.
Pakkomielteinen? Kyllä. Harhainen? Todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miksi kaunis nainen kelpuuttaisi _tavallisen_ miehen? 😳
Siinäpä se ongelma onkin, että kauniita naisia lähestyvät ainoastaan kaikenmaailman narsistit ja Auervaarat. Tavalliset mukavat ja rakastettavaa miehet kuvittelevat, etteivät kelpaa. Asia on juuri päinvastoin. Siksipä niin moni kaunis nainen on pitkiä aikoja ilman miestä näppinsä polttaneena. Olkaa aloitteellisia ja rohkeita tavalliset miehet. Teissä on sitä jotain, mitä hyvännäköisiltä miehiltä puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta väärin se, että yleensä ihmiset haluavat pariutua saman tasoisen kanssa?
Mutta minä en saa tasoistani naista, tuntuu siltä että minun pitäisi huolia nainen joka on minua paljon alhaisempaa tasoa.
Ap
Tämän täytyy olla trolli ellei kyseessä ole joku vinkuintialainen kasti-systeemillä.
Ei näille kannata vastailla, saavat vain vettä lisää myllyynsä naisviha-ajatusmaailmaansa. Ja näille yleensä se "kaunis nainen" on muovilla pumpattu kuminaama instatranssuliini eikä oikea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaunis ystävä seurusteli muutaman vuoden tuollaisen nallekarhun kanssa. Ystävä siis oikeasti kaunis ja näyttävä nainen. No mitä teki nallekarhu. Petti ystävääni ja suhde loppui siihen.
Tiedän itsekin tuollaisen tapauksen. Eli kokematon ja *korkeintaan* keskivertomies (millä mittarilla tahansa) sai kauniin naisen (mikä ei palstan tasojankkaajien mukaan ole mahdollista). Sen sijaan, että mies olisi kiittänyt onneaan ja pitänyt naisesta hyvää huolta, nousi kusi päähän ja petti heti kun tuli tilaisuus.
Se on tunnettua, että kauniin naisen kanssa seurustelu nostaa miehen statusta ja muiden naisten mielenkiintoa. Tuossa tapauksessa kävi kuitenkin oikeudenmukaisesti eli mies petti yhden illan hoidon vuoksi, kaunis nainen jätti ja nyt mies elää taas yksin ilman, että naiset olisi hänestä kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parempi pysyä vaan sinkkuna jos ei oman tasoiset naiset kelpaa. Sussa ilmeisesti miutakin pielessä kuin ulkonäkö koska naisia ei kiinnosta hyvännäköiset tyhjäpäät joilta puuttuu karisma. Miehessä pitää olla "se jokin" eikä se yleensä ekana oo ulkonäkö. Itsevarmuus ja positiivinen elämänasenne viehättää eniten.
Joo, ja ongelmahan on myös se, että ap ei missään nimessä ole hyvännäköinen, vaikka itse niin ilmeisen vahvasti uskoo.
Eikä "tavallinen" vaan erittäin poikkeava, epänormaali persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on kuin valittaisia että miksi en pysty ostamaan Ferraria kun Toyota johon minulla olisi varaa ei vain minulle käy.
No sinulla on kaksi vaihtoehtoa: joko kävelet tai sitten opettelet pitämään siitä Toyotasta. Aika moni muu ajaa sillä ihan tyytyväisenä.
En usko, että aloittajalla on mahdollisuuksia edes Toyotaan.
Kurkkumopo olisi realistinen, mutta niitäkään en haluaisi altistaa ap:n mulkvistille asenteelle.
Kurkkumopot ovat symppiksiä ja nykyään ihan tosi haluttuja, ihmisethän maksaa niistä itsensä kipeiksi Tori.fi.ssä. Eli kaikkea muuta kuin mitä ap on, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tasosi uroksena on tasan se, minkä naaraat määräävät. Naaraiden tasoa ei taas tarvitse määrittää, koska urokset tasostaan huolimatta ovat valmiita kiksauttamaan kaikkia.
Jos kauniit ja terveet naaraat eivät ole kiinnostuneita sinusta, vika ei ole naaraissa.
Totta toki tämäkin. Yhteiskunnassamme on tosin mekanismeja jotka pyrkivät vääristämään tason arviointia. On julkinen sektori joka tuottaa naisille koulutusta ja miesten maksamia työpaikkoja jne joten nainen voi arvioida miehen vaikutuksen talouteen kriittisemmin ja painottaa muita seikkoja. Olen samaa mieltä siitä että nainen lopulta arvioi miehen tason mutta miehen taso on aina kulttuuriin ja tilanteeseen sidonnainen.
Vääristynyt tilanne on ollut silloin kun naisen on elannon tarpeessa ollut pakko ottaa kuka tahansa mies. Nykytilannehan on se luonnollinen kun katsoo kaikkialle luontoon.
Evoluution edistymisen kannalta on kaikkein parasta jos osa miehistä ei lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun missin. Ostin jo luistimet ja lätkämailan. Ne pelaajat kuulemma saa
Hyvin aloitit missin metsästyksen :D Vielä, kun kompuroit ja kaatuilet hassusti missien edessä, he ovat aivan myytyjä. Siitä sitten vaan valkkaamaan :D
Aijai nyt ap sohaisi muurahaispesää sillä palstamammat ei hyväksy sitä että joku ei pidä heidän lihavaa vartaloaan kauniina ja haluttavana. Sen sijaan on ok että neljän lapsen lihava yh palstamamma vaatii treenatun alfapankkiirin vaikka itse näyttää lähinnä perunasäkiltä räntäsateessa
Jos haluaa kauniin naisen niin silloin pitää hyvin todennäköisesti itsekin olla jollain tavalla erityinen eikä mikään tavis.
Hyvä nainen = kaunis nainen? No johan on jotenkin yksioikoinen näkemys. Ihmisissä on niin paljon muitakin puolia kuin ulkonäkö, ja parisuhteessa ne muut puolet on paljon tärkeämpiä lopulta.
Mutta jos sun seksuaalisuus on sellaista, ettet kiinnostu kuin hyvin kauniista, etkä itse sellaisia oman "tasosi" takia saa, ei kai sitä auta kuin jatkaa yksin elelyä. Kyllä niinkin monet ihmiset päättää, varsinkin naisista, että jos en saa mieleistäni, olen sitten yksin. Naisilla harvoin tuohon syynä on ettei saanut tarpeeksi komeaa, vaan lähinnä se että löytynyt tarpeeksi kunnollista ja henkisesti yhteensopivaa. Mutta lopputulos on sama, eikä se välttämättä ole huono jos viihtyy yksikseen.
Monella meistä on onneksi niin, että ei se lopulta se ulkonäkö ratkaise. Itse olen ruma nainen, ja mulla oli ehkä alle 20 veenä tuollaista, että ihastuin vain komeisiin, ja sitten surettin kun en niitä saanut. Sen jälkeen olen tutustunut vaan miehiin ihmisinä, ja kun on jonkun kanssa synkannut, on se ihastuminen ja seksuaalinen halukin sieltä tullut sitten ajan kanssa, vaikkei ulkonäkö ensinäkemältä mitenkään ihastuttanut.
Juu, meillä naisilla on tuo sama ongelma miesten kanssa. Sillä poikkeuksella, että ykköskriteerimme ei ole ulkonäkö vaan muu yhteensopivuus. Jatketaan vaan molemmat sinkkulinjalla.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Minäkin tahtoisin pitkän, lihaksikkaan miehen joka tekee raavasta työtä, korjaa autoja, rakentaa taloja, matkustelee Aasiassa, lukee korkeakirjallisuutta sekä sarjakuvia, joka on huumorintajuinen ja herkkä, tietenkin kasvoiltaan komea...
Nämä miehet menevät kauneimmille naisille. Ei minulle. Minusta kiinnostuvat vain juopot. Ja ne ei minulle kelpaa.
Kauniit ei kyllä mitään raavaita autonkorjaaja-talonrakentajia halua. 😂
Kyllä se on pitkälle koulutetut akateemiset jotka saavat kauneimmat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat oman tasonsa ja se on suurin syy sille ettei tavismiehet enää kelpaa naisille. Nykyään ne pullukat ja rumat naiset luulee olevansa keskitasoa ja tämän seurauksena he etsivät miestä joka on komea,pitkä,koulutettu ja saa hyvää palkkaa.
Naisella on kuule lupa haluta juuri sellainen mies kuin hänestä tuntuu sopivalta haluta, ja olla yksin jos sellaista ei saa.
Niinhän sinäkin teet, haluat saamattomia ja sitten olet mieluummin itseksesi kun et kelpuuta niitä jotka saisit. Miksi tahdot kieltää naisilta mahdollisuuden samaan kuin mitä itse teet?
NASA ei huoli minua avaruusraketti-insinööriksi, vaikka minulla on laatikkoleuka. Mitä voin tehdä asialle?
En edes juttele rumien kanssa. Keskityn vain kauniisiin. Kaunis voi olla viisas tai tyhjäpää kuten rumakin. Siksi valitsen vain kauniiden joukosta seuraa.
Laihaläski kelpaisi itelle ainakin hyvin. Pieni pyöreys ei haittaa mutta sellanen tankkimainen olemus niin ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
NASA ei huoli minua avaruusraketti-insinööriksi, vaikka minulla on laatikkoleuka. Mitä voin tehdä asialle?
Hanki laatikkokamera ja ryhdy ensimmäisen marsiinlaskeutujan kameramieheksi ja mene hieman aiemmin Marsiin kuvaamaan ensimmäistä marsiinastujaa, jotta on hyvä kuvakulma kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Minäkin halusin näyttelijä Michael Landonin kaltaisen komistuksen. Sen sijaan sain 173cm 72 kg, puolikaljun ja pienituloisen miehen. Pitää ap olla realisti. Ja mun mieheni on huumorintajuinen, fiksu ja monta hyvää puolta on hänessä.
No eihän kukaan Landonin kolmesta vaimosta ollut erityisen kaunis. Eka vaimo, Dodie, ehkä nätein. Marjorie ja Cindy hyvin tavallisia.
Minun mielestäni taas Landonin vaimot olivat hyvinkin kauniita, mutta Landon itse taas silmääni ei viehättänyt... Minun silmissäni Landon oli hypergaminen kun halusi itseään tasokkaampia naisia...
Näin meitä on moneksi.
Näin. Miehen pitää tehdä mun elämästä jollain tavalla parempaa kuin se nyt on, kun olen sinkku (ja mainittakoon että sinkkuna elämä on erittäin hyvää). Jos mies tekee elämästä huonompaa tai elämä pysyy samanlaisena (eli mitään lisäarvoa ei tule), niin se mies lentää ovesta aika nopeaan, koska mitä mä sillä teen? Musta tää on aika simppeliä.