En kelpaa sellaisille naisille joita minä pidä pidän kauniina ja se turhauttaa minua.
Ongelmana on siis se että ne naiset joista minä kiinnostun eivät kiinnostu minusta. Minä haluaisin parisuhteen hyvän naisen kanssa mutta tuntuu jollakin tapaa mahdottomalta saada hyvä nainen parisuhteeseen enkä halua tyytyä rumaan naiseen.
Olen mieluummin sinkku kuin huonon naisen kanssa parisuhteessa. En tietääkseni edes vaadi liikoja naisilta koska vaadin että nainen on kaunis,normaalipainoinen(tai hoikka) ja vaadin myös että nainen on terve.
Olen alkanut ajattelemaan että onko tavallisen suomalaisen miehen mahdotonta saada hyvää naista vai ei?
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No omaa henkistä kehitystäni on tietysti vähän vaikeaa arvioida itse. Olen kiinnostunut maailman ilmiöistä ja yleissivistyskin on jollain tasolla. Olen navigoinut elämäni sudenkuoppien ohitse ainakin tähän saakka. En pidä itseäni mitenkään omaa ikäryhmääni vähemmän kehittyneenä. Elämä on liian lyhyt kompromisseihin ja pidän estetiikasta.
Kun pidät estetiikasta, niin se varmaan näkyy sun omassakin ulkonäössä ja sitä kautta vastaavat naiset kiinnostuu.
No mite ny nii? Ehän mää ny itteeni kattele!
Taas tätä samaa ulinapaskaa. Olet sairas mieleltäsi. Tuollaiseen sekopäähän ei kannata yhdenkään naisen sekaantua.
Kauneus yms. ei tee naisesta automaattisesti hyvää eikä vastaavasti tavallinen tai ruma nainen ole huono. Se kaunis nainen voi olla luonteeltaan täyttä paskaa eli on silloin huono nainen.
Provoaloitus: kaunis on hyvä nainen.
Mutta jos ap kaipaa kaunista naista, niin epäonnistuminen voi tuntua masentavalta. Uskon, että osa ihmisistä on sen verran esteetikkoja, että kumppanille asetetaan suuret ulkonäkövaatimukset.
Apn täytyy käydä pohtimaan, mikä on hänelle tärkeintä elämässä. Kumppanuus vai ehkä ikuinen etsintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No omaa henkistä kehitystäni on tietysti vähän vaikeaa arvioida itse. Olen kiinnostunut maailman ilmiöistä ja yleissivistyskin on jollain tasolla. Olen navigoinut elämäni sudenkuoppien ohitse ainakin tähän saakka. En pidä itseäni mitenkään omaa ikäryhmääni vähemmän kehittyneenä. Elämä on liian lyhyt kompromisseihin ja pidän estetiikasta.
Valitettavasti se henkinen kehitys kulkee käsi kädessä itseen kohdistuvien odotusten kanssa, jos niitä ei ole tai kieltäydyt kantamasta niistä vastuuta se kehitys pysähtyy.
Se ilmiö kulkee nimellä age of stagnation ja tyypillisesti siihen päästään tulemalla kuuluisiks tai sillä kun saadaan perhe ja ns "asetutaan aloilleen"
Sun tulokset ja asenne kielii notta sinä olet asettunut aloilles ihan liian aikasin ja yksistään ja piut paut nakkaat muiden odotuksista tai omista velvollisuuksistas.
Valitettavasti ku
No noin ajateltuna niin onkin. Näen tämän aloilleen asettumisen kuitenkin tapana käsitellä käsillä olevan ongelman. Jos sellaista naista ei löydy millaista etsin niin pärjäilen itsekseni. Miestä en halua sisälleni vaikka olen miettinyt myös sitä että johtuuko tämä siitä.
Oot vaan ruma ja tyhmä. Sun pitää tyytyä omaan tasoosi
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miksi kaunis nainen kelpuuttaisi _tavallisen_ miehen? 😳
On selvä että tavallisen miehen on vaikeaa löytää itselleen suomesta kaunis nainen. Näinhän vastasit?
Jos vaatimukset ovat: "kaunis, normaalipainoinen(tai hoikka) ja vaadin myös että nainen on terve", ko. naisia on paljon joista voi onnistua saamaan yhden, vaikka olisi "ihan tavallinen mies". Kunhan noihin ominaisuuksiin lisätään että nainen asuu vaikkapa Aasiassa, on varaton, vähän koulutettu ja ehkä jopa yksinhuoltaja ja kaiken päälle nainen on sitoutunut huolehtimaan vanhemmistaan, niin on aika eri asia kuin keskimääräinen, lapseton, suomalainen kaunis nainen.
Jos ainoa tapa saada huomiota naisilta on ruikuttaa vauva-palstalla, niin en voi kuin sääliä.
Voi sentään mutta kun elämä nyt vain on sellaista.
Joutuu pettymään niin monta kertaa, sitä sanotaankin että elämä opettaa.
Turhanpäiväiset pilvilinna-haaveet yleensä haihtuu viimeistään tuossa vaiheessa kun aikuisuus astuu kehiin ja järki alkaa ottaa suuremman tilan. Niinhän ei kaikille käy kuitenkaan.
"No noin ajateltuna niin onkin. Näen tämän aloilleen asettumisen kuitenkin tapana käsitellä käsillä olevan ongelman. Jos sellaista naista ei löydy millaista etsin niin pärjäilen itsekseni. Miestä en halua sisälleni vaikka olen miettinyt myös sitä että johtuuko tämä siitä."
Sinä sekoitat asian käsittelyn nyt pahasti sen sivuuttamisen kanssa, ethän sinä mitään käsitellyt ole, et sinä ole ok tuloksies kanssa, kaikki on edelleen levällään ja käsittelemättä.
Minä asetin sinulle odotuksen ja sinä kieltäydyit siitä älyllisesti epärehellisellä temppuilulla, muuttamalla sanojen merkityksiä.
Jos sinä pärjäisit itsekses, miksi sinä valitat siitä?
Jos sinä valehtelet itsellesi kokoajan, ei ole mitään syytä olettaa ettet valehtelisi myös muille.
Ja sillä "miehellä sisällä" tarkoitin sinun miehistymistä, en homoilua.
Vierailija kirjoitti:
"No noin ajateltuna niin onkin. Näen tämän aloilleen asettumisen kuitenkin tapana käsitellä käsillä olevan ongelman. Jos sellaista naista ei löydy millaista etsin niin pärjäilen itsekseni. Miestä en halua sisälleni vaikka olen miettinyt myös sitä että johtuuko tämä siitä."
Sinä sekoitat asian käsittelyn nyt pahasti sen sivuuttamisen kanssa, ethän sinä mitään käsitellyt ole, et sinä ole ok tuloksies kanssa, kaikki on edelleen levällään ja käsittelemättä.
Minä asetin sinulle odotuksen ja sinä kieltäydyit siitä älyllisesti epärehellisellä temppuilulla, muuttamalla sanojen merkityksiä.
Jos sinä valehtelet itsellesi kokoajan, ei ole mitään syytä olettaa ettet valehtelisi myös muille.
Aika moni ihminen minä mukaanlukien maksaa itsensä kipeäksi saadakseen jutuilleen tän tason analyysia.
Ooks sä ihan ammattilainen tekemässä talkoita vai alan opiskelija vai mitä?
en minäkään saa niitä komeimpia miehiä suhteeseen, vain kertapanoon. rumaa miestä en suhteeseen halua joten ikisinkkuna mennään. kertapanotkaan ei enää kiinnosta joten olen ilman seksiäkin. menee se elämä nänkin. N36
Jenkeissä 63% nuorista miehistä on lopettanut deittailun ja naisten etsimisen kokonaan, koska naisten vaatimukset ovat niin kovat ja #metoo. Onko kenelläkään tietoa kuinka suuri osa suomalaisista miehistä on jättänyt leikin kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ihminen minä mukaanlukien maksaa itsensä kipeäksi saadakseen jutuill
Ihan diletantti olen, mutta vähän vanhempi ja maailmaa nähnyt mies joten osaan puhua näistä empatian ja rehellisyyden kautta osuvasti.
Miehet aina valittaa tästä, ja mitä itse teette asialle? Ootteko tikissä, niin että sixpack näkyy ja on kireät lihakset? Pukeudutteko hyvin? Miten hoidatte ihoa? Mitä teette, että voisitte olla fiksumpia ja tienata enemmän?
Tuskin mitään noista. Miksi kaunis hyväkroppainen nainen teitä haluaisi? En mäkään miehenä kelpuuta mitään kaskelotti naisia tai sellasia jokka on rumia ku maahiset. Enkä kyllä tuota ääripäätä paremman näköisiäkään. Naisen täytyy olla kaunis ja hyvä kroppainen, että siitä vois kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos edes ne keskitason naiset antaisi mahdollisuuden tavismiehille 😚
Sulla on mahkut, mutta sössit ne käyttäytymällä 5-vuotiaan uhmaikäisen tavoin.
Naiset eivät kiihotu pikkulapsista.
Kannattaa lukea pari alfa-kirjaa, niistä saa hyviä vinkkejä
ei laatunaisetkaan halua ruikuttavaa ruipeloa vaan oikean miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta väärin se, että yleensä ihmiset haluavat pariutua saman tasoisen kanssa?
Mutta minä en saa tasoistani naista, tuntuu siltä että minun pitäisi huolia nainen joka on minua paljon alhaisempaa tasoa.
Ap
Sinä saat täsmälleen tasoisesi naisen, ja koska et saa edes sitä, voit miettiä minkä tasoinen itse olet. Kirjoita nyt vielä että sinun KUULUU saada tietynlainen nainen. Ei kuulu. Kukaan ei ole sinusta kiinnostunut, ja siihen on pätevä syy: sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pidät estetiikasta, niin se varmaan näkyy sun omassakin ulkonäössä ja sitä kautta vastaavat naiset kiinnostuu.
No mite ny nii? Ehän mää ny itteeni kattele!
"Mutä tahdotte toidten teille tekevän, tehkää samoin heille" Ja
"Millä mitalla te mittaatte, sillä mitalla teille mitataan"
-Jesse, puuseppä Nasaretista
Valitettavasti se henkinen kehitys kulkee käsi kädessä itseen kohdistuvien odotusten kanssa, jos niitä ei ole tai kieltäydyt kantamasta niistä vastuuta se kehitys pysähtyy.
Se ilmiö kulkee nimellä age of stagnation ja tyypillisesti siihen päästään tulemalla kuuluisiks tai sillä kun saadaan perhe ja ns "asetutaan aloilleen"
Sun tulokset ja asenne kielii notta sinä olet asettunut aloilles ihan liian aikasin ja yksistään ja piut paut nakkaat muiden odotuksista tai omista velvollisuuksistas.
Valitettavasti kukaan nainen ei halua olla sun äiti, elä ja kasva, tee jotain tyhmää, mun tarvi käydä sodassa asti henk koyt ennen kun löysin miehen sisältäni.