Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen hinku lääkäreillä on tyrkyttää noita mielialalääkkeitä.

Vierailija
21.10.2024 |

Olen kärsinyt ongelmista pitkään ja lääkäri sai suostuteltua minut sertralinia kokeilemaan. Olen syönyt sitä kolmisen viikkoa. Kuitenkaan en saanut kovinkaan tehokasta apua ahdistukseen. Myös vatsani meni kivikovaksi, joten pudotin annosta.

Sanoin, että haluan lopettaa lääkkeen syömisen. Lääkäri oli sitä vähän vastaa ja yritti, että aloittaisin. En oikein haluaisi noita myrkkyjä syödä.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo totta. oli kaverilla kaksi välilevypullistumaa ja toisella kerran kolmas v.pullistuma. ei millään uskottu. vaatimalla vaati magneettikuvauksia. oikein pöytälaatikosta ensiapupillerit,kunnes tien toiselle puolelle apteekkiin. muka on stressiä, erehtyi sanomaan,no joo on. aha,sitten pillereitä. vaikka on stressiä,se ei poissulje ettei  olisi loukkaantunut,kuten liukkaalla juoksulenkillä kävikin ja yks kerta kun nost väärällä nostotekniikalla imuria,sillai kiertoliikkeelä. ihme porukkaa. kaikki on vaan mielialajuttua. 

Vierailija
82/93 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nitä pidä syödä joku 2kk että alkaa vaikuttamaan?

Jos ei auta kuuteen viikkoon mennessä, ei lääkkeestä ole hyötyä jatkossakaan. Se pitää vaihtaa. Suomessa monet syövät vuodesta toiseen toimimattomia lääkkeitä, koska kenelläkään ei ole aikaa kysyä voinnista ja vaihtaa lääkettä kunnes löytyy toimiva lääke.

Kyllä ne auttaa ihan heti, monta viikkoa on pelkkä myytti. 

Kun menee ihan wikiin kattomaan esim. oman lääkkeen kohdalla, niin pitoisuus kasvaa hitaasti yli pari viikkoa ennen kuin saavuttaa stabiilin lopputilan. Kyllä menee aikaa, ei ole mikään burana.

Eli hitaasti kasvaminen tarkoittaa sitä, että vaikutus alkaa vasta kasvam

Onneksi teitä harvinaisen tyhmiä on olemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutaman kerran lääkärissä kovan väsymyksen vuoksi ja haluaisin löytää syyn tälle. Aina kuitenkin ollaan tyrkyttämässä masennuslääkettä ja muita myrkkyjä, vaikka en ole masentunut vaan väsynyt. Haluaisin tehdä, mutta kun en fyysisesti jaksa, enkä usko minkään mielialalääkkeen asiaa korjaavan.

Vierailija
84/93 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt muutaman kerran lääkärissä kovan väsymyksen vuoksi ja haluaisin löytää syyn tälle. Aina kuitenkin ollaan tyrkyttämässä masennuslääkettä ja muita myrkkyjä, vaikka en ole masentunut vaan väsynyt. Haluaisin tehdä, mutta kun en fyysisesti jaksa, enkä usko minkään mielialalääkkeen asiaa korjaavan.

Kuulostaa masennukselta. 

Vierailija
85/93 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin laskemasta, montako eri lääkettä on ollut tässä vuosien varrella. Yhdelläkään en ole huomannut hyvää saati huonoa vaikutusta.

Vierailija
86/93 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla hormonaalista. Kannattaa mennä gynelle ja pyytää kokeet. Miehillä saman tekee testojen puute. Sitten on myös uniapnean mahdollisuus. Ja jos ei mitään muuta koita niin aminohapot, niitä suositellaan jos henkilöllä on väsymysoireyhtymää.

Vierailija
87/93 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Sitten huomaa yllättäen olevansa satakiloinen, siitä sitten lopettaa lääkkeet ja näkee kovan vaivan kun pari vuotta laihduttaa ja yrittää saada perseelleen menneitä verensokereita normaaliksi välttääkseen kakkostyypin diabeteksen. Pitäisi kieltää tuollaisten syöttäminen ihmisille, terveysriski!

Vierailija
88/93 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hinku lääkäreillä on tyrkyttää lääkkeitä? No se, että se on niiden työtä. Lääkärit on lääkkeenjakelun ammattilaisia.

Ei tunnu olevan kun joka vaivaan samat napit ja kunnollisia pihtaillaan kuin jotain joukkotuhoasetta.

Vierailija
89/93 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielialalääkkeet ovat helppo ratkaisu moneen ongelmaan vaikka harvoin ne auttavat. Menepä valittamaan vaikka väsymystä niin aivan joka ikinen kerta hommaa lähdetään tutkimaan (jos edes tutkitaan) masennuksen tai jonkin muun mielen sairauden kautta. Todellista syytä ei joissain tapauksissa tutkita koskaan.

Väsymykseen toimii piri eikä ssri.

Vierailija
90/93 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lääkitykset on kyllä määrännyt ihan psykiatri.

AP lopetti lääkityksen ennen kuin siitä olisi edes ehtinyt olla hyötyä. Mulle on aina sanottu että katotaan 2 kk paitsi jos sivuoireet ei helpota parissa viikossa ja niiden kanssa on mahdoton elää.

Ihmiset jotka väheksyvät lääkityksiä eivät tiedä mitään todellisista ongelmista. 

Vierailija
91/93 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat lääkitykset on kyllä määrännyt ihan psykiatri.

AP lopetti lääkityksen ennen kuin siitä olisi edes ehtinyt olla hyötyä. Mulle on aina sanottu että katotaan 2 kk paitsi jos sivuoireet ei helpota parissa viikossa ja niiden kanssa on mahdoton elää.

Ihmiset jotka väheksyvät lääkityksiä eivät tiedä mitään todellisista ongelmista. 

Mulla psykiatrin määräämät lääkkeet ovat alkaneet vaikuttaa heti. Samoin yleislääkärin määräämät. 

Vierailija
92/93 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väsymykseen auta piri mutta voxra voi auttaa, se on amfetamiinijohdannainen masennuslääke.

Vierailija
93/93 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska ihmiset haluaa lääkkeitä eikä neuvoja, kuten että syö terveellisesti, liiku riittävästi, vähennä aloholin käyttöä. vietä aikaa itsellesi tärkeiden ihmisten kanssa tai tutustu uusiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän