Hoikan ja pienirintaisen on vaikea löytää rintaliivejä
Kun ympärysmitat alkaa 75 tai jopa 80. Ärsyttävää kun pienellä ympäryksellä ei meinaa löytyä normikaupoista mitään, pelkkiä jättikokoisia vesileilejä vaan myynnissä.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näitähän on joka ketjuliikkeessä. Cubus, Lindex ym myös ympärysmittaa 65 ainakin e-kuppiin asti.
Lindexillä ei ainakaan ole myymälöissä 65 ympärysmittaa.
Sieltä olen silti semmoiset ostanut 🤔 mutta onhan se valikoima pieni siinä koossa. Cubus on varmempi paikka löytää ja sitten Sokoksella on jo paljon vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kokoni on 65C ja on vaikea löytää liivejä. Onneksi Change kauppa myy. Normaaleissa vaatekaupoissa on vaan 65 ympärysmitalla A/B kuppia..
Ainakin Cubuksella ja Lindexillä on kyllä 65 ympäryksellä ainakin D-kuppiin asti.
Cubuksella on 65 ympäryksellä kokoja A-G.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näitähän on joka ketjuliikkeessä. Cubus, Lindex ym myös ympärysmittaa 65 ainakin e-kuppiin asti.
Sieltä olen silti semmoiset ostanut 🤔 mutta onhan se valikoima pieni siinä koossa. Cubus on varmempi paikka löytää ja sitten Sokoksella on jo paljon vaihtoehtoja.
Voihan sieltä jotain tietysti löytää, mutta harmillisen usein käy niin, että näkee jotain kivaa ja joutuu toteamaan, että pienin ympärys on 75.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tosin tilasin netistä, ehkä myymälöissä on pienempi valikoima. omassa koossani oli kyllä vain pari vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Pienet rinnat ei tarkoita sitä, että rintakehässä on pelkät nännit. Mutta eihän nämä kommentoijat tajua mitään tästäkään aiheesta vaan kuvittelevat, että d-kuppi on megaiso ja kaikilla pienirintaisilla on korkeintaan a.
Tää on muuten jännä juttu. Mun elinaikanani on tapahtunut muutos siinä, mitä tarkoitetaan isoilla rinnoilla. Aikaisemmin se tarkoitti nimenomaan rintojen kokoa verrattuna ympärysmittaan eli kuppikokoa.
AA ja A olivat pienet rinnat, B ja C normaalit ja siitä ylöspäin suuret rinnat. Siis vaikkapa 65F oli ihan samalla tavalla isorintainen kuin 85F.
Jossain vaiheessa rintoja sitten ruvettiin ilmeisesti mittaamaan litran mitalla (silikonien myötä?), jolloin alettiin kirjoittaa, että 65F on samankokoinen (tilavuudeltaan) kuppi kuin vaikkapa 90A, eli kyseessä suorastaan pienirintainen.
No ihan miten vaan, minulle kuppikoko kertoo rintojen koon.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi niille, jotka jaksavat jankuttaa, että eihän pienitissinen tarvitse rintsikoita. Niin kyllä tarvitsee. Urheillessa ne pienetkin tissit pomppii mukana, esim juostessa, ja tuntuu epämiellyttävältä, sattuukin.
Muuten tuen tarve ei ole niin suuri, mutta se on yksilöllistä.
Sitten on ne nännit. Totta on, että miehilläkin on nännit, eikä niitä peitellä. Mutta niin se vaan on, että naisilla ne nännit ovat suuremmat ja ne ovat paljon näkyvämmät. Niitä sitten miehet tuijottavat kuin vähäjärkiset, ja usein myös kommentoivat asiattomasti. Sen takia on kiva peittää ne. Ei vaan jaksa olla jatkuvasti kuin joku yleinen nänniteline, kun on julkisella paikalla.
Onko nyt selvää ihmettelijöille?
Minulla on ollut naisystäviä lähes rinnattomista isorintaisiin. Kaikki ovat olleet yhtä ihania. Yhdellä oli niin olemattomat rinnat, että minun rintalihakseni olivat selvästi isommat eivätkä taatusti heiluneet, vaikka miten pomppi. Hän käytti liivejä täyttääkseen vaatteitaan sekä peittääkseen nännit. Olivat oikein söpöt, pienet herkät rinnat.
Pienellä ympäryksellä: zalando, lumingerie, liiviliikkeet (esim. Funky lady), cubus, lindex
Nykyään myös h&m:ssä on muutama vaihtoehto ympärysmitoilla 65 ja useampia mitalla 70. Tosin kuppikokoja on mitassa 65 niukasti tarjolla.
Minä tilaan yleisimmin zalandosta, koossa 65H-65I.
Tyttöjen osastolla on prismassa.
Cubuksen nettikaupasta löytyy kokovalikoimaa, mutta mallit on melkein yhtä ja samaa, ja olkaimet ohuita nirunaruja.
Lumingerie mainostaa olevansa erityiskokojen kauppa. Silti kun syötän laskuriin omat mittani ja saan kokotiedon, niin sillä ei löydykään heiltä yhtiäkään liivejä.
Nykyäänhän ihan Lindex/Kappahl/Cubus on saatavilla liivejä alkaen ympäryksestä 60 tai 65.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet muka niillä rintaliiveillä?
lämmitän tissejä talvella. hohhoi oli taas tosi asiallinen kommentti joltain maitovalaalta.
Cubukselta löytyy 65 cm ympärysmitalla, kandee sieltä katsella.
Changen koot sitten on, tai oli ainakin ennen, ihan muuta kuin muissa kaupoissa. Jos Changen 65D on sopiva niin todennäköisesti 70c on muissa kaupoissa suunnilleen vastaava. Ja sitähän on tarjolla runsaasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet muka niillä rintaliiveillä?
No mietipä kuule sitä
Provohan tää oli koska alotuksen ympärysmitat ei todellakaan ole pieniä. Mä oon ite reippaasti ylipainonen ja ympärys ton 80 ja kuppikoko J. Kun olin normaali painonen mun ympärys oli 70. Ja mä oon 172 pitkä.
Mun tyttö on 13 ja sen kuppikoko on 65C. Sillä on pieni ympärys.
Väitän että 65-70 on pieniä ympärysmittoja. 75-80 keskikokosia ja 85-> isoja.
Osta Sloggin toppeja, Sloggi Zero Feel. Voi käyttää toppauksen kanssa tai ilman.
Oli ihana nussia vuosikaudet rinnatonta alaikäisen näköistä vaimoani. Ei hän mitään rintsikoita tarvnnut. Sitten 25-vuotiaana hän tuli raskaaksi. Vasta sitten alkoi hinkit kasvaa. Pystyi imettämään ihan normaalisti.
Ylipäätään hoikille naisille on vähemmän valinnanvaraa rintaliiveissä, etenkin jos haluaisi edulliset liivit (oli rinnat sitten pienet tai isot). Ihmettelen samaa kuin sinä, että koot alkavat välillä vasta mitasta 75. 70 mittaa pienempiä on erityisen huonosti tarjolla, vaikka hoikan naisen mitta ylesimmin taitaa olla 65. 60 ei ole myöskään harvinainen hoikilla naisilla.