Hoikan ja pienirintaisen on vaikea löytää rintaliivejä
Kun ympärysmitat alkaa 75 tai jopa 80. Ärsyttävää kun pienellä ympäryksellä ei meinaa löytyä normikaupoista mitään, pelkkiä jättikokoisia vesileilejä vaan myynnissä.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko edes varsinaisesti rintsikoita, jos rinnat ovat niin pienet? Esimerkiksi deittailin erästä nuorta naista, jolla oli niin pienet, ettei edes käyttänyt mitään. Jonkinlainen urheilutoppi oli usein päällä, muttei sen enempää.
Kuulostaa siltä, että hänellä on ollut käytössä ketjussakin kuvatut vuoratut braletit, kts. ed.sivu. Pienirintainen ei välttis tarvi rintsikoita/braletteja tuen takia, vaan nännien nöpöttämisen ja nännien että rintojen ääriviivojen härskimmän näkymisen takia. Minkäkokoisilla rinnoilla vaan ilman mitään rintsikoita/braletteja oleminen näyttää rintojen ja nännien ääriviivat usein liian ekshibbarityyliin.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokoni on 65C ja on vaikea löytää liivejä. Onneksi Change kauppa myy. Normaaleissa vaatekaupoissa on vaan 65 ympärysmitalla A/B kuppia..
Ainakin Cubuksella ja Lindexillä on kyllä 65 ympäryksellä ainakin D-kuppiin asti.
Lopeta jo laudoista puhuminen. Puhutaan ihmisistä ja jos rinnat on, niin pienirintaisista naisista. Jos sinä et tykkää pienirintaisista, niin hyvä se meille on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävätarjokkaita tosin löytyy jos on hoikka ja pienirintainen.
Kyllä tietenkin jos on hoikka, mutta isorintainen. Laudoista kiinnostuneet pitävät salaa joko miehistä tai lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on koko 70b tai c, ja silti pidän rintojani tosi kauniina, vaikka olen 2 lasta imettänyt niin ovat silti pystyt ja kauniit vaikkakin suht pienet. Mieheni on hulluna niihin ja se riittää minulle. Tykkään käyttää hieman topattuja kaariliivejä ja suosittelen niitä. Kyllä minä ainakin haluan kunnon tuen ja luulen että se on myös salaisuus miksi rinnat ovat edelleen niin nätit omasta mielestänikin. Eivät roiku vaan ovat terhakan vaikka oon vähän yli 40v. Suosittelen kunnon tukea myös vähän pienempirintaisillekin, niin rinnat pysyvät hyvänä ja seksikkäinä.
Minulla on saman kokoiset kauniit ja ryhdikkäät rinnat, ja kyllä ihan parhaat "liivit" on sellaiset topatut braletet (niitä saa nätteinä pitsikoristeltuina nykyään, jos ei välitä sporttityylistä) tai kaarituettomat normirintsikan malliset. Kaaritukia en ole käyttänyt vuosikausiin, aivan turhat.
Hoikkana ja isorintaisena oli kyllä hankalaa. Ympäryksellä 60 tai 65 valikoimaa oli vähän. Nyt kun on lihonut, niin ympärysmitta ei ole enää ongelma, mutta kuppikoko kyllä edelleen.
En käyttäisi liivejä noin pienirintaisena. T. Vesileili
No, keskikokoisille on varmasti eniten tarjontaa, mutta onhan pienirintaisena aivan 100x helpompi löytää liivejä kuin isorintaisena. Olen itse hoikka ja siro, ja löytyy normikaupoista liivejä. 65D ei kovin monessa kaupassa ole tarjolla, mutta ketjussakin on mainittu muutamat vaihtoehdot joissa kyllä on. 70c onkin sitten jo ihan joka paikassa. Isorintaisen kaverini on turha edes kuvitella ostavansa mitään halpisliivejä, erikoisliikkeeseen on mentävä jotta löytyy kokoja ja riittävää tukea.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on koko 70b tai c, ja silti pidän rintojani tosi kauniina, vaikka olen 2 lasta imettänyt niin ovat silti pystyt ja kauniit vaikkakin suht pienet. Mieheni on hulluna niihin ja se riittää minulle. Tykkään käyttää hieman topattuja kaariliivejä ja suosittelen niitä. Kyllä minä ainakin haluan kunnon tuen ja luulen että se on myös salaisuus miksi rinnat ovat edelleen niin nätit omasta mielestänikin. Eivät roiku vaan ovat terhakan vaikka oon vähän yli 40v. Suosittelen kunnon tukea myös vähän pienempirintaisillekin, niin rinnat pysyvät hyvänä ja seksikkäinä.
Ai roikkuvat on huonot ja epäseksikkäät. Itsenään pitää aina ylentää alentamalla muita :)
Vierailija kirjoitti:
Hoikkana ja isorintaisena oli kyllä hankalaa. Ympäryksellä 60 tai 65 valikoimaa oli vähän. Nyt kun on lihonut, niin ympärysmitta ei ole enää ongelma, mutta kuppikoko kyllä edelleen.
Jep, pienirintaisena on helppo löytää liivejä, mutta isot rinnat ja pieni ympärys on oikeasti hankalaa. Ja varmaan kovin isot rinnat missä vaan ympäryksessä.
Itselläni on suuret miestissit ja vastaa kooltaan varmastikkin pienen-keskisuuren kokoisia naisen rintoja. Rintaliivejä en käytä ja nämä paistaa löysän t-paidan ja hupparin alta selkeästi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mä löydän liivejä mun 150cm ja 38kg painavslle teinille että luulisi ap:llekin liivit löytyvän? H&m ja new yorker nyt ainakin semmosia mistä ostanut ja Lindex. Sekä ihan alusvaateliikkeet.
65 ympärysmitasta eteenpäin löytyy ainakin Lindexiltä. 70 löytyy jo tosi monesta paikkaa. A ja B kuppeja on hyvin.
Ap ei etsikään 65/70 ympärysmitalla A/B kuppia vaan hän etsii perätä 65D kokoa. Tätä lindexillä myydä
Tästä ketjusta tuli mieleen, että tarvisiko olla ketju jossa kehuttaisiin omia rintojamme, hyvänmielenketju. Miksi ei myös kehutaan piparia ketju. Tämä ei ole sarkasmia vaan ihan vaan hyvällä mielellä. Ketju olisi luultavasti liikaa miehille, mutta sekös hauskempaa.
Onko jonkun oikeasti helppo löytää rintsikoita. Niiden kanssa istuvuus on kuitenkin ihan erityisen tärkeää verrattuna moniin muihin vaatteisiin, ja vaatteita ylipäätään on mahdoton löytää.
Jo itse olisi hoikka ja pienirintainen jättäisin mokomat härpäkkeet kaupan hyllylle
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja ympärykseni 75. Olet luultavasti lyhyt? Pitkillä ainakin vaikea saada aikuisten keuhkoja ym. mahtumaan alle 70-75 koon.
Minä olen 175 cm ja käytän kokoa 75.
Vierailija kirjoitti:
Mä löydän liivejä mun 150cm ja 38kg painavslle teinille että luulisi ap:llekin liivit löytyvän? H&m ja new yorker nyt ainakin semmosia mistä ostanut ja Lindex. Sekä ihan alusvaateliikkeet.
65 ympärysmitasta eteenpäin löytyy ainakin Lindexiltä. 70 löytyy jo tosi monesta paikkaa. A ja B kuppeja on hyvin.
Mulla on ympärysmitta 70 ja mun teinillä 65. Kummallakin vaikea löytää _hyviä_ liivejä. Mainitsemistasi liikkeistä ei sellaisia löydy, kamalaa halpiskuraa jotka hajoaa noin viikossa. Ja hajoamisella meinaan sitä että ne lörpähtää käyttökelvottomiksi. Teinillä on muistaaksi B kokoa, oma koko on 70D, jota ei sitten oikein saakaan. Lisätään listaan vielä äiti-boobsit, eli kiinteys on vähän niin ja näin ja kupin tarvisi oikeasti tukeakin.
Ei, urheilutoppi ei ole vaihtoehto vaan haluan oikeasti kivat ja kauniit liivit. Vaikeaa on.
Ei kait tuollaisen tarvitse edes liivejä pitää?
Vierailija kirjoitti:
Ap tuskin on nainen, mutta vastaan silti.
Hankin yleensä käyttömukavia toppivuorattuja braletteja, ne eivät ole rintaliivejä elikkä niissä ei ole hakasia, ei irroiteta takaa vaan vedetään pään yli kuin toppina. Braleteissa tärkeää on se ettei ole liian tiukka ympärysmitta ja puristusresori siinä. Vaikka olen pienikokoinen, niin en hommaa braletteja ja rintsikoita pienimmän ympärysmitan mukaan tai edes yleisen käyttösuosituksen mukaan, mikä on ollut se että ympärysmitan rintojen alta tulisi tuntua "napakalta", koska itselleni se tuntuu liian tiukalta ja epämukavalta.
Ei saa puristaa yhtään. Pidän mieluummin yllä sellaisia braletteja ja rintsikoita, jotka eivät tunnu yhtään, mieluummin siis saa jäädäkin vähän tilaa ympärysmittaan. Mulla on oikeastaan vähän liian isot braletit muutenkin käytössä, mutta ei se mitään.
Braletti mainittu viisi kertaa. Torille.
Tiedoksi niille, jotka jaksavat jankuttaa, että eihän pienitissinen tarvitse rintsikoita. Niin kyllä tarvitsee. Urheillessa ne pienetkin tissit pomppii mukana, esim juostessa, ja tuntuu epämiellyttävältä, sattuukin.
Muuten tuen tarve ei ole niin suuri, mutta se on yksilöllistä.
Sitten on ne nännit. Totta on, että miehilläkin on nännit, eikä niitä peitellä. Mutta niin se vaan on, että naisilla ne nännit ovat suuremmat ja ne ovat paljon näkyvämmät. Niitä sitten miehet tuijottavat kuin vähäjärkiset, ja usein myös kommentoivat asiattomasti. Sen takia on kiva peittää ne. Ei vaan jaksa olla jatkuvasti kuin joku yleinen nänniteline, kun on julkisella paikalla.
Onko nyt selvää ihmettelijöille?
Kyllä tietenkin jos on hoikka, mutta isorintainen. Laudoista kiinnostuneet pitävät salaa joko miehistä tai lapsista.