Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikan ja pienirintaisen on vaikea löytää rintaliivejä

Vierailija
21.10.2024 |

Kun ympärysmitat alkaa 75 tai jopa 80. Ärsyttävää kun pienellä ympäryksellä ei meinaa löytyä normikaupoista mitään, pelkkiä jättikokoisia vesileilejä vaan myynnissä.

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku toppi? Piilottaa pahimmat nännin näpötykset, muttet välttämättä tarvitse paljon tukea, niin joku mukava toppi riittää! Olisipa vaan pienet rinnat, ei tarvitsisi pitää liivejä ikinä.

Ei muuten riitä.

Vierailija
42/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko on 70b eikä ole minkäänlaisia vaikeuksia löytää liivejä. Toisaalta nykyään käytän paljon semmoisia erilaisia kevyesti topattuja toppimallisia pehmoliivejä, kun eihän tän koon tissit pahemmin tukea tartte ja niitä on nykyään vaikka miten kivoja saatavilla. 

Silloin kun oli nuorempana liivikoko 65D oli joskus vaikeaa. Tosin nykyään sitäkin kokoa näyttää olevan monissa ihan peruskaupoissakin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikea löytää myös miestä

Mulla on koko 75 a ja mies ollut 14 vuotta. Ennen lasta oli koko 70AA. Lähinnä tyyliin nännit. Että on tää 75 A siihen verrattuna jo iso. Toisinaan olen kateellinen isommista rinnoista. Mutta sitten kun katselee kylpylän tai uimahallin pukkareissa muiden naisten kroppia, tulee siihen tulokseen, että oma kroppa on aika nätti pienirintaisenakin. 

Taitaa miehesi katsella toisia miehiä enimmäkseen...

Mikä ongelma sinulla on, että ehdoin tahdoin haluat kiusata? Miksi ihmeessä hän miehiä katselisi? Jos nyt välttämättä tahdot tietää, olen vartalonkaariltani silti x-mallia, vaikka rinnat ovatkin pienet. Pitkät sääret, hoikka vyötärö, pitkät hiukset ja nuorena toimin myös mallina. Niistä pikkupikkutisuista huolimatta.

Vierailija
44/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole Ap mutta olen iloinen pienistä rinnoistani enkä pidä itseäni lautana, mikä on halventava ilmaus muutenkin. 

Vierailija
45/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs se lauta mitään liivejä tarvitsee?

Todella tökeröä.

Vierailija
46/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka ja pienirintainen, ja olen aivan varma että minun on todella paljon helpompi löytää liivejä kuin isorintaisten, jotka tarvitsee ihan eri luokan tukea ja istuvuutta.

Vierailija
47/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikea löytää myös miestä

Se on ihan yhtä helppoa kuin liivienkin löytäminen. Harva mies sanoo ei hoikalle ja naiselliselle naiselle 😙

Naisellisella naisella on tissit. Jos tissit puuttuu niin silloin ne miehet varmaan ovat homoja ja luulevat pikkutissiä femboyksi

?

Vierailija
48/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ääliömiehet tuijottaa paidan läpi näkyviä nännejä. 

Miehilläkin on nännit. Jos olet lauta niin ei niissä nänneissäsi ole mitään erikoista.

Et kai osaa anatomiaa.

Vierailija
49/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella tökeröä.

Tämä on taas joko a) naisvihaajamiehen ketju, pääsee haukkumaan tai b) joku ylipainoinen on saanut naisvihaajalta haukut ja tehnyt kostohaukkumisviestejä. 

Kukaan mielenterveydeltään normaali ei laita tuollaisia haukkumisviestejä.

Vierailija
50/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko edes varsinaisesti rintsikoita, jos rinnat ovat niin pienet? Esimerkiksi deittailin erästä nuorta naista, jolla oli niin pienet, ettei edes käyttänyt mitään. Jonkinlainen urheilutoppi oli usein päällä, muttei sen enempää.

Vierailija
51/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä teet muka niillä rintaliiveillä?

Oletko kuullu nänneistä?

Juu, nännit on miehillä ja lapsillakin

Vierailija
52/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ääliömiehet tuijottaa paidan läpi näkyviä nännejä. 

Miehilläkin on nännit. Jos olet lauta niin ei niissä nänneissäsi ole mitään erikoista.

Et kai osaa anatomiaa.

Minä luotan feministien anatomiaan, eli naisen pitäisi saada näyttää nänninsä yhtä avoimesti kuin miehenkin

Vierailija
53/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullu nänneistä?

Et ymmärrä.

Vierailija
54/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia siellä sitten on, kun mä en löydä ikinä 85 rinnsnympäryksellä hyviä. Joko kupit on liian suuret tai rinnan ympäryksestä puristaa ikävällä tavalla. 

Vierailija
55/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokoni on 65C ja on vaikea löytää liivejä. Onneksi Change kauppa myy. Normaaleissa vaatekaupoissa on vaan 65 ympärysmitalla A/B kuppia..

Vierailija
56/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullu nänneistä?

Et ymmärrä.

Naisten nännejen peittely paapoo vanhoollisia miehiä jotka päättivät että naisen nänni on eri asia kuin miehen nänni

Vierailija
57/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska, että joku täällä rinnastaa naisen rintojen koon naisellisuuteen. Ihan kuin rinnat tai etenkin niiden koko olisi irrallaan kaikesta muusta. Kun itse olin 70Aa, mieheni sanoi minulle, ettei tiedä ketään yhtä naisellista kuin minä. Ja kommentti ei liittynyt mihinkään rintakeskusteluun.

Vierailija
58/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävätarjokkaita tosin löytyy jos on hoikka ja pienirintainen. 

Vierailija
59/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko 70b tai c, ja silti pidän rintojani tosi kauniina, vaikka olen 2 lasta imettänyt niin ovat silti pystyt ja kauniit vaikkakin suht pienet. Mieheni on hulluna niihin ja se riittää minulle. Tykkään käyttää hieman topattuja kaariliivejä ja suosittelen niitä. Kyllä minä ainakin haluan kunnon tuen ja luulen että se on myös salaisuus miksi rinnat ovat edelleen niin nätit omasta mielestänikin. Eivät roiku vaan ovat terhakan vaikka oon vähän yli 40v. Suosittelen kunnon tukea myös vähän pienempirintaisillekin, niin rinnat pysyvät hyvänä ja seksikkäinä.

Vierailija
60/122 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löydän liivejä mun 150cm ja 38kg painavslle teinille että luulisi ap:llekin liivit löytyvän? H&m ja new yorker nyt ainakin semmosia mistä ostanut ja Lindex. Sekä ihan alusvaateliikkeet.

65 ympärysmitasta eteenpäin löytyy ainakin Lindexiltä. 70 löytyy jo tosi monesta paikkaa. A ja B kuppeja on hyvin.