Hoikan ja pienirintaisen on vaikea löytää rintaliivejä
Kun ympärysmitat alkaa 75 tai jopa 80. Ärsyttävää kun pienellä ympäryksellä ei meinaa löytyä normikaupoista mitään, pelkkiä jättikokoisia vesileilejä vaan myynnissä.
Kommentit (122)
Toppeja jossa on toppaus, ettei nännit näy, ihan Tokmannilla niitä myydään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs se lauta mitään liivejä tarvitsee?
Koska ääliömiehet tuijottaa paidan läpi näkyviä nännejä.
Miehilläkin on nännit. Jos olet lauta niin ei niissä nänneissäsi ole mitään erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikea löytää myös miestä
Mulla on koko 75 a ja mies ollut 14 vuotta. Ennen lasta oli koko 70AA. Lähinnä tyyliin nännit. Että on tää 75 A siihen verrattuna jo iso. Toisinaan olen kateellinen isommista rinnoista. Mutta sitten kun katselee kylpylän tai uimahallin pukkareissa muiden naisten kroppia, tulee siihen tulokseen, että oma kroppa on aika nätti pienirintaisenakin.
Taitaa miehesi katsella toisia miehiä enimmäkseen...
Vierailija kirjoitti:
Uuh, ihana pienirintainen nainen 🥰 niin seksikästä 😘
Homo!
Ostan aina nettikaupoista 65A-70A, niin saa sopivat. Kaupoissa myydään vain isojen tyttöjen vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikea löytää myös miestä
Mulla on koko 75 a ja mies ollut 14 vuotta. Ennen lasta oli koko 70AA. Lähinnä tyyliin nännit. Että on tää 75 A siihen verrattuna jo iso. Toisinaan olen kateellinen isommista rinnoista. Mutta sitten kun katselee kylpylän tai uimahallin pukkareissa muiden naisten kroppia, tulee siihen tulokseen, että oma kroppa on aika nätti pienirintaisenakin.
Isot rinnat ovat standardejen mukaan kauniimmat, mutta pienet rinnat ovat selvästi mukavammat.
T: isorintainen nainen joka ikävoi aikaa ennen murrosikää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet aiheuttaa naiselle niin paljon turhaa vaivaa ja rahanmenoa.
Pienirintaista naista on ihana panna takamukseen, melkein kuin harrastaisi seksiä miehen kanssa😋
Pienet rinnat ei tarvitse hirveästi tukea, käy katsomassa lasten osastolta löytyykö sieltä sopivia. Itsekin ostin pitkään lasten- ja nuortenosastolta liivejä tai toppeja kun olin hoikempi. Ovat vielä halvempia kuin naistenosaston pienimmät liivit.
Juu, mulla vähän samoin, kirjoitin tuon aiemman viestin siitä, miten en halua puristavaa ympärysmittaa ollenkaan. Hankin seksikkäämmät rintsikat ,tjuurikin rakastelemista ajatellen tms, tuttavan alusvaatekutsujen/esittelyn kautta, ja niitä en ole koskaan pitänyt. Alusvaate-esittelijä silloin katsoi koon oikeaksi, mutta muistan vaan että tuntui liian napakalta/tiukalta ihoa vasten ja täten tulisin pitämään niitä vain hetken, kokonaista päivää ei ehkä pystyisi, vaan sillain, että laittaisi ne ylle juuri kyseiseen hetkeen. Tykkään kyllä muuten tosi paljon niistä, mitkä hommasin, en ole kaupoissa nähnyt vastaavia.
Eli vinkki tuosta se, että alusvaate-esittelijöillä on valikoimaa, jota ei ole kaupoissa. Se oli sattumaa, että tuttavan kautta sinne päädyin, ei mulla nyt ole yhteyttä mihinkään esittelijöihin, ehkä niitä voi googlen kautta etsiä, ei tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän toppimallisia, ne ovat oikein mukavia päällä. Mutta sitten joskus olisi kiva hankkia jotkut säväyttävämmät, makuuhuonejuttuja ajatellen, ja niitä onkin vaikea löytää. Oikeita kokoja on, mutta ne vaan näyttää huonoilta päällä. Olisipa edes jotain kivoja pienitissisellekin. Nyt on koko ajan sporttityyli, pitsikin joskus tekisi terää!
Kyllä lautakin tarvitsee rintaliivejä :D
Juoksulenkillä on pakko olla urheiluliivit, muuten juostessa sattuu rintoihin. Olen siis yrittänyt juosta ilman liivejä, mutta etenkin ovulaation aikaan se sattuu kovasti.
Terveisin 65AA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei mua ainakaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja ympärykseni 75. Olet luultavasti lyhyt? Pitkillä ainakin vaikea saada aikuisten keuhkoja ym. mahtumaan alle 70-75 koon.
Olen 175 cm pitkä.
Ap
Eihän pienirintainen välttämättä liivejä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
75A:ta kyllä löytyy. Minä käytän.
Mun koko on 70C tai 65D, joten en tee mitään 75A:lla, koska noissa on liian iso ympärys. Et lukenut aloitusta ollenkaan?
Ap
Pienet ja hyvinkin pienet, pikkuruiset rinnat voivat olla kauniit. Keskikokoiset rinnat voivat olla kauniit. Isot rinnat voivat olla kauniit. Ei haukuta rintoja. Se on jo hyvä, jos rinnat ovat terveet.
Naisellisuus ei ole rinnoista kiinni. Muistetaan että on myös rinnattomia, esim rintojenleikkauksen tms syyn vuoksia olevia naisia, siis puhun nyt ihan biologisista naisista.
Isot rinnat varmaan korostaa ulkoista naisellisuutta, se on ymmärrettävää. Mutta naisellisuus ei ole kiinni rinnoista. Ja onko naisellisuus se mikä määrittää ihmisen, kuinka rakastettava hän on.
Ei ole. Jokainen on oma itsensä ja tykkäämisen arvoinen, vapaasti.
Ole iloinen pienistä rinnoistasi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet muka niillä rintaliiveillä?
Oletko kuullu nänneistä?
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina nettikaupoista 65A-70A, niin saa sopivat. Kaupoissa myydään vain isojen tyttöjen vaatteita
Temusta niitä saa