Mies säälii vanhentumistani, näki viimeksi 6 vuotta sitten.
Katsoi sillä tavalla säälien että ai tuo näyttää nyt jo vanhalta. Ei ollut kyse siitä että olisi tarkoituksellisesti halunnut loukata, vaan huomasin että yritti peittää reaktiotaan, ymmärsin kuitenkin.
Samalla tavalla on hänkin kuitenkin vanhentunut samat 6 vuotta kuin minäkin, mutta ei näkynyt edes ajattelevan sitä, vaan vain sitä kuinka minä näytän vanhemmalta. Se on vain harmillinen tosiasia että aika kuluu ja ihmiset vanhenee sitä myötä, myös nätit naiset.
Olen joutunut pikkutytöstä lähtien ottamaan vastaan ulkonäön arvostelua ja yksityiskohtaista syynäämistä, ja se että on ihan nätti on vain pahentanut sitä, se on vain lisännyt ihmisten kiinnostusta tarkkailuun. On väsyttävää huomata miten pinnallisia niin monet ovat, sitten loppujen lopuksi kuitenkin.
Kommentit (11)
Siis sanoiko hän jotain vain itse päättelit ne ajatukset?
Ehkä sillä kaikella ei ole merkitystä, jos ette muutenkaan tapaa? Anna mennä ohi ja keskity siihen, mitä elämäsi nyt on.
Ootko varma ettet vain kuvitellut? Jos sulla on jotain ikäkriisiä. Ehkä hän vain kaihoisasti katsoi, että kylläpä olet vieläkin nätti kaikkien vuosien jälkeen.😍🤗
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet viimeksi lutkuttanut miehesi kullia kuin hullu tikkaria ja milloin viimeksi miehesi kulli on soutanut suolessasi vienon paskantuoksahduksen leijuessa ilmassa 🤔
Tärkeä näkökulma.
Siis kuka mies näki sinut viimeksi 6 vuotta sitten? Ei kai oma miehesi? Joku vanha hoito vai mikä?
Eli mielestäsi katsoi säälivästi. Luit hänen ajatuksensa vai? Joku merkityksellinen mies elämässäsi, jota et ole nähnyt kuuteen vuoteen. Voi jessus nyt taas.
Joo. Nättinä naisena kokenut myös, miten jotkut on tunteneet vahingoniloa siitä, että vanhenen.
Se on vähän hassua, oot tavallaan siinä peilinä toisen tunteille ilman, että he itse sitä tajuaa. Ensin tunteneet kateutta ja epävarmuutta suhteessa suhun, sit vahingoniloa tai sääliä.
Itse taas ollut aina ok oman ulkonäön kanssa, ilman tarvetta vertailla.
Miksi ihmeessä sua kiinnostaa sellaisen tyypin (luultavasti vielä kuvitellut) säälimiset, jota näet kerran kuudessa vuodessa?
Juu. Älä anna vittuakaan miehen mielipiteestä. Jos hän ei tuota sinulle nautintoa, mitä ei ilmeisesti säälikäytöksellä tuota, heitä hänet luiskaan. Et ala katselemaan hänen mutristelevaa ja vääntyilevää naamaansa yhtään sen enempää kuin hän sinunkaan. Nauti elämästäsi