Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Kukas Hennan sukulainen täällä kehuu häntä viestitolkulla vai onko kenties Henna itse päätynyt linjoille? Melko läpinäkyvää
Jos nyt mun kirjoituksia tarkoitat, niin minä olen mies, enkä ole mitään sukua Hennalle. Satuin näkemään hänen kuvansa ohjelman esittelyissä ja pidän häntä kauniina naisena.
Onko tämä sulle ongelma?
Tuolla miehellä on hammaskoru 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas Hennan sukulainen täällä kehuu häntä viestitolkulla vai onko kenties Henna itse päätynyt linjoille? Melko läpinäkyvää
Jos nyt mun kirjoituksia tarkoitat, niin minä olen mies, enkä ole mitään sukua Hennalle. Satuin näkemään hänen kuvansa ohjelman esittelyissä ja pidän häntä kauniina naisena.
Onko tämä sulle ongelma?
Niinpä niin :D Uskottavaa
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen kuullut. Huhut kertoo että jättänyt vuokria maksamatta yms. Ja ei ole vuosiin tehnyt enää mitään kunnon ohjaajan hommia. Ilmeisesti myös täysin seonnut vuonna 2019.
Mitä muita huhuja olette kuulleet?
Miten seonnut? Millä tavoin tuolloin toiminut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sulle ongelma?
Niinpä niin :D Uskottavaa
Minulle se ja sama, uskotko vai et.
Jasmiina on tosi kaunis, mutta hän tietää sen itsekin ja tulee vähän ylimielinen vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on tosi kaunis, mutta hän tietää sen itsekin ja tulee vähän ylimielinen vaikutelma.
Häh? No eihän ole. Tavallinen ikääntyvä nainen ja minusta ei anna kyllä ylimielistä vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? No eihän ole. Tavallinen ikääntyvä nainen ja minusta ei anna kyllä ylimielistä vaikutelmaa.
"En lähde treffeille, jotta muillakin olisi mahdollisuuksia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En lähde treffeille, jotta muillakin olisi mahdollisuuksia"
Koska oli ehtinyt keskustella jo bachelorin kanssa, toisin kuin useampi muu naisista. Oli vain reilu.
Maija on paljon kauniimpi arki-lookissa. Miksi on stailattu huonommaksi? Etuhiukset on kummalliset.
Voisiko joku paljastaa kolmannen jakson tapahtumat?
Vierailija kirjoitti:
Maija on paljon kauniimpi arki-lookissa. Miksi on stailattu huonommaksi? Etuhiukset on kummalliset.
Tosi rumat ne etuhiukset. Sopisi myös hieman vahvempi silmämeikki.
Joonas Kenttämies 26 vuotta!
https://www.city.fi/kulttuuri/ohjaaja+joonas+kenttamies+ulkomailla+on+e…
Älkää viitsikö levitellä täällä täysin ikäviä, täysin perättömiä juttuja ihmisistä. Aiheuttaa vaan pahaa mieltä ja pahimmassa tapauksessa kunnianloukkaus-syytteitä.
http://anakonda.fi/viihde-uutiset/mit%C3%A4-he-tekev%C3%A4t-yhdess%C3%A4
Jännästi Joonas on Mikko Leppilampea lyhyempi, vaikka Mikko on vähän kumarassa ja vain 181 cm pitkä.
IMDB:n mukaan Joonas Kent on ollut aktiivinen viimeksi 2019, onko tietoa mitä on sen jälkeen tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Tosta poikamiehestä liikkuu kyllä vaikka minkälaisia huhuja
Vahvimmat spegulaatiot pyörivät ensitreffit Jyrkin ympärillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyvä?! On vasta 34 v. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyvä?! On vasta 34 v. 😳
Nainen paranee 27-vuoteen saakka ja sitten rupeaa ikääntymään.
Tämän saman vuokranmaksu asian olen kuullut