Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se uusi tyttö on joka tuli taloon, Sallako?
Ai se joka kävi panotreffeillä kakkosbachelorin kanssa, ja tuli myöhemmin dumpatuksi, vaikka Timo oli syvästi ihastunut?
Mistä sä muistat tollasia yksityiskohtia? Mä en muista mitään edellisiltä kausilta.
Vierailija kirjoitti:
http://anakonda.fi/viihde-uutiset/mit%C3%A4-he-tekev%C3%A4t-yhdess%C3%A4
Jännästi Joonas on Mikko Leppilampea lyhyempi, vaikka Mikko on vähän kumarassa ja vain 181 cm pitkä.
Kenttämaa?
Venla sanoi haluavansa lapsia ja on 33v? Hetken kun tutustuu ja deittailee on nopeasti 35. Aika tsägä pitää olla että enää voi saada edes yhden lapsen. Miten pihalla naiset on hedelmällisyydestään?
Vierailija kirjoitti:
Venla sanoi haluavansa lapsia ja on 33v? Hetken kun tutustuu ja deittailee on nopeasti 35. Aika tsägä pitää olla että enää voi saada edes yhden lapsen. Miten pihalla naiset on hedelmällisyydestään?
Mikä sun ongelmasi on? Ootko itse hankkinut lapset 20-vuotiaana ja nyt sua kaduttaa kun oot koko aikuisiän ollu lapsissa kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä ehdotat ratkaisuksi? Vai halusitko vaan syyllistää?
Joonas on ohjelmassa jo kahdesti sanonut arvostavansa vapautta arjessaan, hän haluaa mennä ja tulla miten tahtoo. Sitten kuitenkin pitäisi 2 - 4 lasta saada. Onkohan kukaan daameista kysynyt, miten hän ajattelee arjen vapauden ja perheenisänä olemisen sopivan yhteen? :D Vai onko tämä se perinteinen perhemalli, että lapsia saadessa naisen elämä muuttuu, miehen ei?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa miehessä ärsyttää, en pysty katsomaan ohjelmaa nyt lainkaan?
Ainakin tällaisen "varttuneemman" naisen silmissä hän on todella lipevä ja teennäinen. Puhetapa myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se on vaan fakta.
Moni nainen saa ensimmäisen lapsen tänä päivänä 40-vuotiaana, kannattaa päivittää omat tiedot tähän päivään
Onko naisissa yhtään korkeakoulutettua?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla useampikin
Vierailija kirjoitti:
Elämän korkeakoulu kantapään kautta koettuna.
Siitä hedelmällisyydestä- minä sain ensimmäisen lapsen 22v,toisen 24v ja kaksoset 30 vuotiaana. Tehot vaan lisääntyi.😄. Sitten lopetin. Ai nii ja tätini sai ensimmäisen lapsensa 47 v.
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä nyt ei ole noussut ketään, lopputulos ei siis todellakaan ole selvä. Voisiko taloon uutena tuleva tyttö nousta suosikiksi? Olisipa taloon tulossa Salla!
Voi kun olisi! Toisi vähän iloa ja kauneutta taloon :)
En oikein nyt saa makua tuohon bätseen, jokin asia siinä mättää. Höh. Toivottavasti mieli muuttuu.
Ei iske bätse, liian feminiininen mies mun makuun. Se tukka on myös aika kamala, tulee Prince mieleen (joka yritti tukalla huijata pituutta...). Enpä tiedä, jotenki tosi teennäistä...
Se Maija on mielestäni raikas tuulahdus talossa. Kukaan muu ei oikein oo jäänyt edes mieleen. Osa naisista pelkästään julkisuuden ja matkan takia. Esim. Jasmiina vaikuttaa siltä. Kiva pötkötellä poolilla, vaikkei treffikutsua tulis 🤭 Alkaa muutenki hälykellot soida jos käy kaikki realityt läpi....
Vierailija kirjoitti:
Mun tekee pahaa tuon yhden hiusraja. Oliko Monica, nimet menee vielä sekaisin.
On järkyttävä. Ihan kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas Kenttämies 26 vuotta!
https://www.city.fi/kulttuuri/ohjaaja+joonas+kenttamies+ulkomailla+on+e…
Olisi ollut 26-vuotiaana huomattavasti haluttavampi bachelor.
Kyllä blondi pukee bätseä paljon paremmin kuin ruskea värikypärä.
Ai se joka kävi panotreffeillä kakkosbachelorin kanssa, ja tuli myöhemmin dumpatuksi, vaikka Timo oli syvästi ihastunut?