Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Puhuuko Joonas äidinkielenä englantia? Miten oppinut?
Niin Jasmiinahan on tuttu muutaman vuoden takaa " Viisi miestä viikossa"-ohjelmasta...
Vierailija kirjoitti:
Maijan sukunimestä mitään hajua? On Hyvinkäältä alunperin kotoisin ja jotenkin tosi tutun näköinen
t. Hygeläinen
Tulee Erika Vikman mieleen kasvoistaan. Elää hieman jalat irti maasta, on tosi innoissaan Joonaksesta mutta tällä ei ole mitään mielenkiintoa takaisin, ilme on tosi pidättäytyvä eikä myöskään saa suunvuoroa. Maija on lumikkimainen kuten sanoi mutta jos Usaan lähtisi, olisi ainakin posliinit hampaisiin ajankohtaiset, Joonas pitää tasaisesta, valkoisesta hammaspurustosta, kuten kaikki vähänkään menestyvät siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maijan sukunimestä mitään hajua? On Hyvinkäältä alunperin kotoisin ja jotenkin tosi tutun näköinen
t. Hygeläinen
Se näyttää joltain julkisuudesta tutulta. Olen tässä miettinyt keneltä, mutta en saa päähäni.
Sita Salminen?
Kuka tuo kakkosjakson tiiserissä nähtävä punamekkoinen nainen on? Salla tulossa sekoittamaan pakkaa?
Maija on ärsyttävä. Joonas tykkää pastatella mehdollisuuksen allokossa. Onko oikeasti valmis sitoutumaan kehenkään?
Puolethan näistä on yli kolmekymppisiä. Maija näyttää yhdeltä suomalaiselta näyttelijältä, ollut muutamassa tv filmissäkin.
Maija samannäköinen kuin Kirsi Salo.
Sorry, mutta mulle tulee Adasta mieleen tyrkky.
Monica pudonnee seuraavien joukossa, samoin Princess.
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta mulle tulee Adasta mieleen tyrkky.
Sama fiilis. Jos pääsee Joonaksen kanssa kaksin, niin varmasti on heti sakset auki.
Mulla särähti korvaan tää kun Joonas sanoi että on projektikeskeinen ihminen. Niinpä. Ja nyt on tää vaimoprojekti tässä!
MItähän ohjelman jälkeen? Jatkuu se ura-projekti ja vaimo odottelee tyytyväisenä kotona?
Vähän samanoloinen olo kuin oli Millasta, ei ole ihan tosissaan puolisioa etsimässä, pääsee vin lomalle ja saa huomioita, Joonas siis.
Naisia ihmettelen, kuka tuonnekkin lähtee? Ota meistä yksi parin tunnin tutustumisajalla!
Ohjelma menee samaan koriin, ensitreffit alttarilla kanssa. = Roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Joonas on lipevä ja liian feminiininen. En tykkää.
Puhetapa tosi ärsyttävä, "hoonosoomi" ja jatkuvaa fingelskaa, laiha luikero.
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina mukana selvästi vain loman takia. Riehui kuulemma humalassa ja muutenkin fiilis että yrittää päästä vain Joonaksen pöksyihin.
Kauheeta kun joku käyttäytyy vähän reteemmin eikä teeskentele neitsyttä.
kyllä nuo "lapsellliset" tiputetaan jossain kohtaa pois .... vaikka olis kemioita niin aika hankala yhdistelmä jatkoa ajatellen
Vierailija kirjoitti:
kyllä nuo "lapsellliset" tiputetaan jossain kohtaa pois .... vaikka olis kemioita niin aika hankala yhdistelmä jatkoa ajatellen
Tietääkö tää bachelor etukäteen tuollaisen oleellisen asian että joillain on lapsia, vai valkeneeko sit jossain sivulauseessa (en oo katsonut eka jaksoa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö tää bachelor etukäteen tuollaisen oleellisen asian että joillain on lapsia, vai valkeneeko sit jossain sivulauseessa (en oo katsonut eka jaksoa)?
Kertovat itse treffeillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas on lipevä ja liian feminiininen. En tykkää.
Ensitreffit alttarilla Jyrkin olisi pitänyt olla Bachelor.
Kyllä! Ja kumppaniehdokkaiksi joukko ehtoja av-mammoja, niin oltaisiin tälläkin palstalla tyytyväisiä sarjan henkilöiden ulkonäköön ja habitukseen. Nyt ei tunnu kelpaavan bätse eikä naiset vaan kaikki on tuomittu rumiksi ja epäkiinnostaviksi :D
Harmi kun tuotanto laittoi Jyrkin väärään ohjelmaan. Mammat tykkäävät kun sympaattinen, rento ja hyvin säilynyt nelikymppinen Vin Dieselin näköinen kolli on puikoissa.
Se näyttää joltain julkisuudesta tutulta. Olen tässä miettinyt keneltä, mutta en saa päähäni.