Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas on lipevä ja liian feminiininen. En tykkää.
Ensitreffit alttarilla Jyrkin olisi pitänyt olla Bachelor.
Kyllä! Ja kumppaniehdokkaiksi joukko ehtoja av-mammoja, niin oltaisiin tälläkin palstalla tyytyväisiä sarjan henkilöiden ulkonäköön ja habitukseen. Nyt ei tunnu kelpaavan bätse eikä naiset vaan kaikki on tuomittu rumiksi ja epäkiinnostaviksi :D
Harmi kun tuotanto laittoi Jyrkin väärään ohjelmaan. Mammat tykkäävät kun sympaattinen, rento ja hyvin säilynyt nelikymppinen Vin Dieselin näköinen kolli on puikoissa.
Kiitos aamun nauruista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maijan sukunimestä mitään hajua? On Hyvinkäältä alunperin kotoisin ja jotenkin tosi tutun näköinen
t. Hygeläinen
Se näyttää joltain julkisuudesta tutulta. Olen tässä miettinyt keneltä, mutta en saa päähäni.
Katy Perry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas on lipevä ja liian feminiininen. En tykkää.
Ensitreffit alttarilla Jyrkin olisi pitänyt olla Bachelor.
Kyllä! Ja kumppaniehdokkaiksi joukko ehtoja av-mammoja, niin oltaisiin tälläkin palstalla tyytyväisiä sarjan henkilöiden ulkonäköön ja habitukseen. Nyt ei tunnu kelpaavan bätse eikä naiset vaan kaikki on tuomittu rumiksi ja epäkiinnostaviksi :D
Harmi kun tuotanto laittoi Jyrkin väärään ohjelmaan. Mammat tykkäävät kun sympaattinen, rento ja hyvin säilynyt nelikymppinen Vin Dieselin näköinen kolli on puikoissa.
Noin ajattelee vain Jyrki itse.
Moni mamma kirjoitti Jyrkistä näin Jyrki ja Jenni -ketjussa. Tuntui olevan monelle mieluinen mies; rento, poikamainen, huoleton, sympaattinen, lämmin, välittävä ja pilkettä silmäkulmassa! Komea ja sporttinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina mukana selvästi vain loman takia. Riehui kuulemma humalassa ja muutenkin fiilis että yrittää päästä vain Joonaksen pöksyihin.
Lisätietoja Jasmiinan humalassa riehumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina mukana selvästi vain loman takia. Riehui kuulemma humalassa ja muutenkin fiilis että yrittää päästä vain Joonaksen pöksyihin.
Lisätietoja Jasmiinan humalassa riehumisesta?
Ehkä oli nauttinut vain kantsu jointterin!
Edelleen ihmettelen miksi Jyrki laitettiin väärään ohjelmaan. Bacheloriksihan Jyrki olisi kuulunut
Vierailija kirjoitti:
Maijan sukunimestä mitään hajua? On Hyvinkäältä alunperin kotoisin ja jotenkin tosi tutun näköinen
t. Hygeläinen
Tiedän, mutta en kerro 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Hygeläinen
Se näyttää joltain julkisuudesta tutulta. Olen tässä miettinyt keneltä, mutta en saa päähäni.
Näyttää kasvoista Pippa Laukalta
Veikkauksia Joonaksen lopullisesta valinnasta. Toivottavasti se ei ole Maija.
Vierailija kirjoitti:
Joonas lisää pituutta noilla hiuksilla, mutta hullunkurisen näköisethän nuo on.
Papatiti
Ajattelin että Monica on ympärile*kattu. Olisi ollut kiinnostavampi juonenkäänne.
Princess perinteinen Afrikkalainen ihminen, kaikkihan ne ovat muotisuunnittelijoita, ohjaajia ja kaikkea muuta glamouria mutta todisteet ja näyttö jää puuttumaan. Lisäksi kovia tekemään töitä, vaikkei kukaan heitä koskaan töissä näekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tuon Hennan kanssa mennä treffeille, jos Bacheloria ei Henna kiinnosta.
Kahden katsotun jakson perusteella veisin Hennan oikein mielelläni treffeille. Oikein kaunis nainen, hillityn tyylikäs ja vaikuttaa sporttiselta.
Bachelor voisi nyt jättää ruusun antamatta Hennalle, niin minä voisin ostaa hänelle ruusukimpun ja viedä hänet treffeille.
Voi luoja, kuinka hyvältä Henna näytti siinä kolmosjakson hänestä kertovassa pätkässä.
Täällähän tiedetään aina kaikki, joten on kysyttävä, onkohan hänellä Instagramia?
On katso mtv3 Instagram julkaisuista naisten esittelyt, kaikki linkattu
Kukas Hennan sukulainen täällä kehuu häntä viestitolkulla vai onko kenties Henna itse päätynyt linjoille? Melko läpinäkyvää
Tosta poikamiehestä liikkuu kyllä vaikka minkälaisia huhuja
Noran tyyli on jämähtänyt. Tuollainen pissistyyli oli joskus 2007 teineillä hyvinkin yleinen näky, mutta että yli 30 vuotiaalla vuonna 2024. Apua
Vierailija kirjoitti:
Tosta poikamiehestä liikkuu kyllä vaikka minkälaisia huhuja
Kerro ihmeessä, vai yritätkö vain huudattaa?
Niina kuvailee, että:"Levi on erityinen paikka hänelle." Jos olisi, ei hän kutsuisi kyseistä paikkaa nimellä Levi, ellei sitten tarkoita sitä pelkkää tunturia.
Samaa olen kuullut. Huhut kertoo että jättänyt vuokria maksamatta yms. Ja ei ole vuosiin tehnyt enää mitään kunnon ohjaajan hommia. Ilmeisesti myös täysin seonnut vuonna 2019.
Mitä muita huhuja olette kuulleet?
Noin ajattelee vain Jyrki itse.