Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
4201/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää, että palstan kirjoittelijoille tuntuu olevan täysin mahdoton ajatus, että Joonas ihan aidosti tykkää Monicasta ja valitsi tämän itse kumppanikseen. Palstapersujen mielestä kyseessä on pakko olla salaliitto ja toistelevat täällä lausetta "haluttiin tietynlainen voittaja". Heidän mielestä on aivan käsittämätöntä, että joku aivan oikeasti valitsisi itselleen tumman puolison. Ei voi olla totta, pakko olla tuotannon valinta! Huh huh teidän kanssa. Kannattaa pohtia mistä tuo valtava kammo tummaihoisia ihmisiä kohtaan kumpuaa. Teidän mielestä he eivät ole omina itsenään ansainneet rakkautta tai voittoa gaalassa/urheilukisassa, vaan aina syynä on salaliitto. Urheilussakin päätetty, että nyt pitää saada tumma voittaja, eihän kyse voi olla omista ominaisuuksista. Pää hajoaa teidän kanssa....

Juuri näin.

Hyvin tunnepitoisesti ihmiset tuntuvat suhtautuvan tähän. Loukkaannutaan ja suutahdellaan, kuin olisi omista läheisistä kysymys. Ja todellakin, spekuloidaan ympäri ämpäri Monican valinnan syitä - eihän nyt tummahipiäinen nainen voi olla  a i t o  valinta, kun tarjottimella on kantakotimainen blondi hottis myös. Olen lopen tympääntynyt palstan persuhegemoniaan, joka heijastuu joka ketjuun, myös tähänkin keskusteluun. Vaikkei se aina ole avointa, niin rivien välistä paöjonkin luettavissa. Ja alleviivattu Monican mustasukkaisuus: kautta Bachelor kausien ovat naiset ilmaisseet mustasukkaisuutta ja pettymystä. Ja eiköhän Monica ja jokainen sarjaan lähtenyt nainen ole jo lähtökohtaisti ollut tietoinen, että tavoiteltu poikamies paitsi flirttaa, harrastaa kenties myös seksiä osallistujien kanssa, ei vain maaliviivalla sen valitun kanssa. Kuuluu tämän haaremiohjelman konseptiin, jolla saadaan lisämaustetta sarjaan ja ylläpdettyä katsojien mielenkiintoa yllä.

Toivon vilpittömsti onnea Joonakselle ja Monicalle yhteiselle matkalle, jos päätätte sitä Tosi-TVn ulkopuolellakin jatkaa. Jos jatkatte omille poluillenne, tehkää se toista loukkaamatta ja toista kunnioittaen.

Vierailija
4202/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvein kausi ikinä. Bachelorista tulee kylmäävät reppana vibat. Kuka menee ensin sänkyyn toisen kanssa ja loukkaa tietoisesti toista. Sit vielä valitsee sen ketä loukkas. Joonaksen minä minä puheista ja toiminnasta tulee narsistinen kuva. Taitava manipuloija. Molemmat naiset ansaitsee parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4203/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusta asti pidin tuota miestä lierona. Tarot kortit vahvisti että muutenkin sekaisin.

Kukahan on sekaisin, jos tarot-korteilla tutkii tosi-tv-sankareiden asioita... 😂

Vierailija
4204/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tämä loppuu tulee Sointu Borg ja tyrkyt. Hyi hitsi eikö tuosta tyrkystä päästä, menisi töihin. Eikö tuota naista hävetä lainkaan, käyttää siinä sivussa veljeään hyväksi. Siirsikö huulitäytteet alapäähän :D

Anteeksi, ei kuulu tänne, anteeksi Sointu.

Vierailija
4205/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä Joona ja Monica ovat ns sielunkumppaneita. Ymmärrän heidän välisen syvän yhteyden. Olisi ollut parempi, että Joona olisi valinnut Viviannen. 

Se, että Joona oli harrastanut seksiä V:n kanssa ei koskaan unohdu Monicalta ja se tulee olemaan "kantona kaskessa" ja Monican ase kun hänelle ja Joonalle tulee erimielisyyksiä. 

Niin kovasti kun toivoisin Joonan ja Monican suhteen kestävän, en vai usko enää siihen, niin surullista kuin se onkin. Joonan olisi pitänyt valita toisin. 

Joona?? 

Hyvä olla tarkkana, ässä puuttui voi voi. Onhan se yhden naisen nimi usein koolla, pitää olla C.

-eri

Tuosta viestistä puuttui s-kirjain kuusi (6) kertaa, eli aina kun nimi mainittiin. Eli kyseessä ei ole silloin kirjoitusvirhe vaan väärä nimi. Kirjoitusvirhe ei toistu kuutta kertaa. Ohis.

Vierailija
4206/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen käsikirjoitettu sotku koko kausi.

Vierailija
4207/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvein kausi ikinä. Bachelorista tulee kylmäävät reppana vibat. Kuka menee ensin sänkyyn toisen kanssa ja loukkaa tietoisesti toista. Sit vielä valitsee sen ketä loukkas. Joonaksen minä minä puheista ja toiminnasta tulee narsistinen kuva. Taitava manipuloija. Molemmat naiset ansaitsee parempaa!

Aika monikin Bachelor on toiminut samoin. Miksi vain Joonas nostetaan tikun nokkaan?

Vierailija
4208/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy Monicaa kun antaa kohdella itseään huonosti. Upeita naisia ja tuosta miehestä en sano mitään.

Vierailija
4209/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuukohan Monica ja Joonas keskenään suomea vai englantia? Monican suomenkielentaidot on osittain puutteelliset, niin voi syntyä usein väärinymmärryksiä? 

Vierailija
4210/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi mietin, että voi ei, Joonas onkin tuollainen hihhuli (liian henkinen omaan makuuni), mutta olen kyllä ihaillut Joonaksen läsnäoloa ja taitoa keskustella vaikeistakin asioista ilman, että katsoja vaivaantuu. On ollut tosi pohdiskelevainen ja oikeudentuntoinen bätselör. Kanssakäymiset on olleet luontevia ja rentoja. Hyvä, rehellinen katsekontakti, olematta creepy tuijottelija. Hyvä keskustelija. Virkistävää, koska monet aiemmat bätset ovat olleet ilmaisukyvyiltään heikompia ja jotenkin luolamiesmäisempiä (ei kaikki, mutta osa). Eli oon kyllä ihan tyytyväinen, että tällä kertaa nähtiin tällainen versio bachelor-miehestä.

Vierailija
4211/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan asiayhteydestä ymmärsit ketä tarkoitettiin, besserwisser. 

Jossain lehdessä jossa kirjoitettiin tästä  ohjelmasta käytettiin Joona nimeä siksi käytin sitä virheellisesti sitten itsekin. 

Vierailija
4212/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas tekee ilmeisesti myös juonto- ja host-keikkoja? Ystävänpäivänä hostaa jotain musa-/biletapahtumaa helsinkiläisklubilla(?). Toista hostia/hostessia ei ole vielä paljastettu, näkyy vain siluetti. Onkohan joku pikkujulkkis vaiko kenties Monica (ystävänpäiväjuhlat kun kyseessä)?

Vierailija
4213/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan asiayhteydestä tuli normaaliälyisille selväksi ketä tarkoitettiin...

Vierailija
4214/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan asiayhteydestä ymmärsit ketä tarkoitettiin, besserwisser. 

Jossain lehdessä jossa kirjoitettiin tästä  ohjelmasta käytettiin Joona nimeä siksi käytin sitä virheellisesti sitten itsekin. 

Eli et ole katsonut yhtäkään jaksoa, mistä oikea nimi olisi heti selvinnyt? 

Vierailija
4215/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tämä loppuu tulee Sointu Borg ja tyrkyt. Hyi hitsi eikö tuosta tyrkystä päästä, menisi töihin. Eikö tuota naista hävetä lainkaan, käyttää siinä sivussa veljeään hyväksi. Siirsikö huulitäytteet alapäähän :D

Sointu tekee häneltä tilatun tv-sarjan, se on hänen työnsä. Ei ole pakko katsoa, voin vinkata. 

Vierailija
4216/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kuvaukset kestivät? 

Vierailija
4217/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut kaudella yhtään jaksoa, joskus aiemmilla kausilla katsellut. Jossain oli tänään otsikko ja luin sen sekä kävin Viviannan instassa. Siis joutuuko nykymiehet valitsemaan tällaisista naisista? Apua mikä tyrkky. Älkää missään nimessä nuoret naiset ottako mallia ihmisistä, joitka ovat kaakattavia yksinkertaisuuksia sekä huonolla tyylillä ja löyhällä moraalilla varustetuja törröhuulia, jotka esittelevät elämäänsä somessa. Aiemmin naiset olivat nuorena luonnollisen kauniita, kuten useat nuoret ovat. Luultavasti näissä ohjelmissa esiintyy näitä äärimmäisiä tapauksia ja normaalit fiksut pysyvät poissa.  

Vierailija
4218/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä haluavat vain julkisuutta, asia päivänselvä, myös Joonas. 

Vierailija
4219/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En spoilaa lopputulosta, mutta olen suorastaan järkyttynyt siitä twististä mitä tuossa tapahtui. Joonas nöyryytti todella pahasti MOLEMPIA naisia. Voiko noin epähienoa miestä olla olemassakaan!? Toivon todella, että ohjelma on käsikirjoitettu ja niin sen täytyy ollakin. Ikävää, että siinä tapauksessa Joonas joutui kurjaan tilanteeseen.

Ei tuossa ketään ole nöyryytetty. Vivi halusi itse heiluttaa peittoa ja myöhemmin kirjeessä hän oli rivien väliin ilmaissut, ettei häntä kannata valita. On olemassa myös naisia, jotka eivät ajattele, että seksiä harrastetaan vain jos on syvempiä tunteita ja vain vakavassa suhteessa. Vivi halusi seksiä, muttei Joonasta. Hän sai, mitä halusi. Vivillä ei ollut syvempiä tunteita miestä kohtaan. Monica taas oli oikeasti ihastunut ja häntä sattui Joonaksen käytös. Toisaalta Joonas oli vielä sinkku, kun seksiä harrastettiin ja hän ei ollut tehnyt päätöstä, kumman ottaa. Molempien unelmatreffien ja kirjeiden lukemisen jälkeen, hän päätyi Monicaan. 

Vierailija
4220/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomauttaisin että aiemmissa kausissa ollut ihan samanlaista meininkiä... myös Bachelorette on harrastanut seksiä useiden eri miesten kanssa yms. Ei ole millään tavalla tavanomaista. Sen lisäksi hän ei ollut missään nimessä luvannut itseään Monicalle, ja oli silminnähden kiusaantunut Monican "Sä oot nyt mun mies" kommenteista. Kyse voi olla kulttuurisesta sensitiivisyydestä myös.

Miksi fyysinen läheisyys on niin iso juttu ihmisille? kaikki eivät tarvitse hurjan diippiä emotionaalista sidettä fyysisen puolen kokemukseen mukaan. Puritanismi hankeen!