Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Kannaako tuota Reunionia katsoa? Kelasin vain siihen kohtaan, jossa kerrottiin parin senhetkinen suhdetilanne. Mutta onko muuten katsomisen arvoinen? Onko pelkkää riitelyä, kuten ulkomaisten reality-sarjojen reunionit?
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut kaudella yhtään jaksoa, joskus aiemmilla kausilla katsellut. Jossain oli tänään otsikko ja luin sen sekä kävin Viviannan instassa. Siis joutuuko nykymiehet valitsemaan tällaisista naisista? Apua mikä tyrkky. Älkää missään nimessä nuoret naiset ottako mallia ihmisistä, joitka ovat kaakattavia yksinkertaisuuksia sekä huonolla tyylillä ja löyhällä moraalilla varustetuja törröhuulia, jotka esittelevät elämäänsä somessa. Aiemmin naiset olivat nuorena luonnollisen kauniita, kuten useat nuoret ovat. Luultavasti näissä ohjelmissa esiintyy näitä äärimmäisiä tapauksia ja normaalit fiksut pysyvät poissa.
Niin, jos tasokkaan miehen haluaa löytää ei Vivin kaltaiset naiset ole kärkikahinoissa.
Joonaksen valinta oli ymmrrettävä. Mukana oli kaksi hyvin erilaista naista.
Vivianne oli itsevarma, hyvä puhumaan, hyvä sanoittamaan ajatuksiaan ja odotuksiaan, varmasti myös vaativa omalla tavallaan, mutta puheidensa perusteella hänellä tuntui olevan varsin tervejärkinen suhtautuminen elämään.
Monica oli hiljaisempi, mutta todella herttainen. Mustasukkainen, vahvasti kiintyvä. Ehkä ei odotuksissaan niin realistinen kuin Vivianna. Mutta omalla tavallaan erittäin herttainen. Aika moni mies valitsee tuollaisen naisen mielellään kumppanikseen: saa tuntea olevansa suojelija ja tarpeellinen, ihailtu. Vaikeuksia voi tulla siinä vaiheessa, kun palvontavaihe on ohi. Tuoko nainen muuta sisältöä yhteiselämään? Tai löytääkö nainen itsestään vaativan puolen, jolla haluaa asioita ja ryhtyy poikkiteloin aviomiehensä tahdon eteen. Helposta ihanasta jumaloivasta naisesta tuleekin vaikeampi.
Vivianna näistä kahdesta on sekä puheiden ja kirjoitusten perusteella selvästi "henkiseltä suorituskyvyltään" vahvempi. Saattaa siellä siellä olla silti jotakin hyväksymisen etsinnän tarvetta, mutta ainakin elämään suhtautuminen on tervepäisen pohdiskelevaa.
Hän voisi pystyä tuomaan pitkään suhteeseen uusiutuvaa sisältöä eri elämän ja ikävaiheissa. Mutta ongelma on myös, että hän osaa viheltää pelin poikki. Hän osaa arvioida. Hän osaa sanoa. Hänen kanssa menettämisen pelko olisi vahvemmin / helpommin miehen mielessä kuin Monican kanssa.
Niin ihanan valloittava kuin Viviannen kaltainen nainen on, heidän ei ole aina helppo löytää pitkäaikaista kumppania ja he voivat kyynistyä tai tulla varovaiseksi suhteita aloittaessaan. Tai naamioida suhteiden aloittamista hauskanpidoksi.
Viviannan valitseva mies on joko itse alfa-uros, tai mahdollisesti täyssika narsisti (tosin Viviannat voivat tunnistaa narsistin ajoissa) tai sitten sopivan sorttinen reppana, jolla on jokin naista viehättävä erikoisominaisuus. Monican ominaisuuksilla nainen taas jollakin tavoin kävisi kenen tahansa miehen pirtaan tai mukaan.
Osalla suomalaismiehistä Monican harttaisuudesta huolimatta valinnan estäisi hänen ihonvärinsä. Mutta Joonakseen tuolla ei ole vaikutusta. Elänyt ptikään ulkomailla monirotuisessa ympäristössä ja tottunut eri rotujen "samanlaisuuteen" jo lapsena. Ihmisiähän ne kaikki.
Vähän ihmetytti muitten naisten napina Monicalle, että 'et ole laittanut minulle viestiä'. Voihan nämä naiset itse ottaa puhelimen kouraan ja ottaa yhteyttä, jos yhteydessä haluavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Puhuukohan Monica ja Joonas keskenään suomea vai englantia? Monican suomenkielentaidot on osittain puutteelliset, niin voi syntyä usein väärinymmärryksiä?
Mikä ihme kielihirmu palstahullu siellä :D Monica puhuu edelleen varsin hyvää suomea. Kommunikoinnissa ei ole mitään epäselvää! tunnen monta suomenruotsalaista kaveria (molemmat vanhemmat siis ruotsinkielisiä eli kotona puhutaan vain ruotsia) joilla on huonompi suomenkieli verrattuna Monicaan, ja moneen muuhun maahanmuuttajataustaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En spoilaa lopputulosta, mutta olen suorastaan järkyttynyt siitä twististä mitä tuossa tapahtui. Joonas nöyryytti todella pahasti MOLEMPIA naisia. Voiko noin epähienoa miestä olla olemassakaan!? Toivon todella, että ohjelma on käsikirjoitettu ja niin sen täytyy ollakin. Ikävää, että siinä tapauksessa Joonas joutui kurjaan tilanteeseen.
Ei tuossa ketään ole nöyryytetty. Vivi halusi itse heiluttaa peittoa ja myöhemmin kirjeessä hän oli rivien väliin ilmaissut, ettei häntä kannata valita. On olemassa myös naisia, jotka eivät ajattele, että seksiä harrastetaan vain jos on syvempiä tunteita ja vain vakavassa suhteessa. Vivi halusi seksiä, muttei Joonasta. Hän sai, mitä halusi. Vivillä ei ollut syvempiä tunteita miestä kohtaan. Monica taas oli oikeasti ihastunut ja häntä sattui Joonaksen käytös. Toisaalta Joonas oli vielä sinkku, kun seksiä harrastettiin ja hän ei ollut t
Mistä tiedät noin tarkasti kirjeen sisällöstä? Finaalijaksossa Vivin tunnoista ja kirjeestä kerrottiin, että hän on ihastunut/rakastumassa ja pää on pyörällä tunteista. Ja lopussa maininta, että tästä yhteinen seikkailu vasta alkaa/jatkuu. Eli mistä tieto, ettei Vivillä ollutkaan mitään tunteita ja että kirjeessä oli jo vihjannut, ettei häntä kannata valita? Kerrottiinko kirjeen tarkempi sisältö Reunionissa siis?
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmetytti muitten naisten napina Monicalle, että 'et ole laittanut minulle viestiä'. Voihan nämä naiset itse ottaa puhelimen kouraan ja ottaa yhteyttä, jos yhteydessä haluavat olla.
Ne kai olikin laittaneet Monicalle viestiä ja ihmettelivät, miksei M ollut vastannut tai ollut missään yhteydessä kuvausten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Joonaksen valinta oli ymmrrettävä. Mukana oli kaksi hyvin erilaista naista.
Vivianne oli itsevarma, hyvä puhumaan, hyvä sanoittamaan ajatuksiaan ja odotuksiaan, varmasti myös vaativa omalla tavallaan, mutta puheidensa perusteella hänellä tuntui olevan varsin tervejärkinen suhtautuminen elämään.
Monica oli hiljaisempi, mutta todella herttainen. Mustasukkainen, vahvasti kiintyvä. Ehkä ei odotuksissaan niin realistinen kuin Vivianna. Mutta omalla tavallaan erittäin herttainen. Aika moni mies valitsee tuollaisen naisen mielellään kumppanikseen: saa tuntea olevansa suojelija ja tarpeellinen, ihailtu. Vaikeuksia voi tulla siinä vaiheessa, kun palvontavaihe on ohi. Tuoko nainen muuta sisältöä yhteiselämään? Tai löytääkö nainen itsestään vaativan puolen, jolla haluaa asioita ja ryhtyy poikkiteloin aviomiehensä tahdon eteen. Helposta ihanasta jumaloivasta naisesta tuleekin vaikeampi.
Vivianna näistä kahdesta on sekä pu
Eiköhän Joonas valinnut Monican siksi, että oli valmis jättämään sen villimmän elämänvaiheen taakse (Venice-vuodet ohi), kun taas Viviannan kanssa olisi jatkunut se elämäntyyli, jota Joonas ei enää halunnut.
Shirly ja Joonas olisivat hyvännäköinen pari. Mikäli siis Shirly olisi sinkku ja miehiinpäin.
Olis ollut hauskaa, jos Joonas loppuruusun ojennettuaan olisikin saanut Monicalta pakit. Monica olisi sanonut, että olisin ollut valmis antamaan sinulle kaiken vielä eilen, mutta tänään en enää. Rikoit sydämeni ja en enää voi luottaa sinuun, byeeee.
Reunionissa puheeksi tuli, että Vivianna oli vihjannut rivien väliin, ettei häntä kannata valita. Joonas oli myös ymmärtänyt vinkin.
Koska tämä viimeinen jakso on kuvattu ? Asuvat ilmeisesti Helsingissä ?
Vierailija kirjoitti:
Hirvein kausi ikinä. Bachelorista tulee kylmäävät reppana vibat. Kuka menee ensin sänkyyn toisen kanssa ja loukkaa tietoisesti toista. Sit vielä valitsee sen ketä loukkas. Joonaksen minä minä puheista ja toiminnasta tulee narsistinen kuva. Taitava manipuloija. Molemmat naiset ansaitsee parempaa!
Samaa mieltä. Sen lisäksi tekopyhä. Hakee julkisuutta. Arvostelee Viviannan julkisuus kuvaa, mutta mitä hakee? Kaikesta päätellen elättäjää, kun on vielä koditon. Puhuu vaan jostain Losin gaaloista ja jotain ihme hengellistä lässytystä. Hyvin sopii ton sudanilaisen kans. Yhtä tekopyhä juntti. Aikaisemmat kaudet oli ihan hyvää hömppä viihdettä.
Ehkä Joonas halusi muutosta elämäänsä ja asettumista. Halusi vakautta.
Voi ajatella niinkin, että Monican hän saattoi luottaa pysyvän kanssaan - jos hän itse haluaa - lähivuodet. Vivianna töytyisi voittaa itselleen myös oikeassa elämässä ja jatkuvasti. Hän saattaisi lähteä yhtä helposti kuin tulikin, jos Joonas ei täytä hänen vaatimuksiaan tai odotuksiaan.
Monica on helpompi ja turvallisempi ratkaisu, etenkin jos haluaa jo rauhoittua.
Vivianna olisi haastetta tuova kumppani. Ehkä sisältöäkin. Mutta haasteellisempi ja arvaamattomampi kuin Monica.
Vierailija kirjoitti:
Reunionissa puheeksi tuli, että Vivianna oli vihjannut rivien väliin, ettei häntä kannata valita. Joonas oli myös ymmärtänyt vinkin.
Eli olisikohan Joonas ilman kirjeen lukemista valinnutkin Viviannan, johon näytti olevan ihan lääpällään?
Mitähän siellä kirjeen rivien välissä oli lukenut, kun sitä ei voitu sen enempää avata? "Olen tuotannon palkkaama hämmentäjä enkä etsimässä kumppania", tms?
Vierailija kirjoitti:
Aluksi mietin, että voi ei, Joonas onkin tuollainen hihhuli (liian henkinen omaan makuuni), mutta olen kyllä ihaillut Joonaksen läsnäoloa ja taitoa keskustella vaikeistakin asioista ilman, että katsoja vaivaantuu. On ollut tosi pohdiskelevainen ja oikeudentuntoinen bätselör. Kanssakäymiset on olleet luontevia ja rentoja. Hyvä, rehellinen katsekontakti, olematta creepy tuijottelija. Hyvä keskustelija. Virkistävää, koska monet aiemmat bätset ovat olleet ilmaisukyvyiltään heikompia ja jotenkin luolamiesmäisempiä (ei kaikki, mutta osa). Eli oon kyllä ihan tyytyväinen, että tällä kertaa nähtiin tällainen versio bachelor-miehestä.
Samaa mieltä. Joonas on herkkä ja syvästi tunteva ja tuonut omia tunteitaan paljon enemmän esiin kuin aiemmat Bachelorit. Joonas osaa sanoittaa tunteensa erittäin hyvin ja pohdiskelee asioita monelta suunnalta. On hyvä keskustelija. Tuohon katsekontaktiin olen myös kiinnittänyt huomiota, suora kontakti, ei tuijotteleva. Rehellinen kuva jää hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Vivianna ei edes halunnut tulla valituksi, miksei vihjannut siitä Joonakselle jo ennen finaalikaksikon valitsemista? Nyt vei finaalipaikan sellaiselta naiselta, joka olisi ollut oikeasti kiinnostunut Joonaksesta.
Vivianna otti koko touhun kepeästi. Hänelle seksi oli vain seksiä, eikä hän edes halunnut tulla valituksi. Joonas tunsi fyysistä vetoa Viviannaan ja tilaisuus teki varkaan, kun oli tsäänssit 'Kalifornian bombshelliin'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En spoilaa lopputulosta, mutta olen suorastaan järkyttynyt siitä twististä mitä tuossa tapahtui. Joonas nöyryytti todella pahasti MOLEMPIA naisia. Voiko noin epähienoa miestä olla olemassakaan!? Toivon todella, että ohjelma on käsikirjoitettu ja niin sen täytyy ollakin. Ikävää, että siinä tapauksessa Joonas joutui kurjaan tilanteeseen.
Ei tuossa ketään ole nöyryytetty. Vivi halusi itse heiluttaa peittoa ja myöhemmin kirjeessä hän oli rivien väliin ilmaissut, ettei häntä kannata valita. On olemassa myös naisia, jotka eivät ajattele, että seksiä harrastetaan vain jos on syvempiä tunteita ja vain vakavassa suhteessa. Vivi halusi seksiä, muttei Joonasta. Hän sai, mitä halusi. Vivillä ei ollut syvempiä tunteita miestä kohtaan. Monica taas oli oikeasti ihastunut ja häntä sattui Joonaksen käytös. Toisaalta Joonas oli vielä sinkku, kun seksiä harrastettiin ja hän ei ollut t
Mistä tiedät mitä Vivin kirjeessä oli ja miten vihjannut ettei häntä kande valita?
Minustakin vaikutti siltä, että vain Vivianan kanssa peitto heilui.